Един приятел има сервиз и счупи свещ на Мерцедес на клиент-
значи с дълго свредло проби леко свеща но не докрай-
мери се колко остава от дебелата част и нави метчик с
лява резба и с него разви и извади долната част.
Един приятел има сервиз и счупи свещ на Мерцедес на клиент-
значи с дълго свредло проби леко свеща но не докрай-
мери се колко остава от дебелата част и нави метчик с
лява резба и с него разви и извади долната част.
Е при скъсана свещ става с навиване на резба.
При мене съм показал къде се скъса- самия реотан, в диаметър да е около 4 мм и е на края на дупката.
Как да му се правят дупки на това чудо?
Не е необходимо да се развива, а просто да се измъкне нагоре, там резба няма.
В момента карам така и няма проблем, нося си и резервна свещ ако излезе само.
Притеснява ме само да не се отвори покрай него някаква пролука от която да изпуска компресия, а парчето да остане заклинено.
Последно редактирано от infineon; 10-11-13, 03:13.
Един приятел има сервиз и счупи свещ на Мерцедес на клиент-
значи с дълго свредло проби леко свеща но не докрай-
мери се колко остава от дебелата част и нави метчик с
лява резба и с него разви и извади долната част.
Този метод във 99,9% от случаите е обречен на неуспех,даже и става по-лошо.При навиване на левият метчик,независимо,че отвора предварително пробит е съобразен със диаметъра на свеща,остатакът се разпъва(понеже ги изработват от говнолин) и допълнително се натяга във главата което смарангясва ваденето тотално,чист късмет е да се извади по този начин.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
И какъв е принципа на изваждането.
Не разчитай на точност при ръчно разпробиване - ползвай задължително кондукторни втулки.
Приготви си за всеки случай комплект за възстановяване на резби.
Или най-добре потърси специалист, който се е занимавал с такива работи - успешно се е занимавал.
Задачата не е неизпълнима.
Свалиш ли тиквата, нещото спира да бъде проблем. А в последната фаза може да се използува и т.н. ,,обратен чук" . Все пак- това е. Плюс ръка, устата за тук.
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Свалиш ли тиквата, нещото спира да бъде проблем. А в последната фаза може да се използува и т.н. ,,обратен чук" . Все пак- това е. Плюс ръка, устата за тук.
Ама горните неща са точно, за да не се гътва тиквата.
Проверено е лично от мене, и работи.
Всъщност, и двата бенца, на които е правено това, си работят отлично.
ОМ605 и 606 - и двата двигателя са известни със запичащи свещи.
Той каза по горе човека, че свещите са под см. колектор и към стената на салона. Тоест, може и да не влезе бормашина, а и като се стигне до махане на колектори и т.н., свалянето на главата е на една стъпка.
Прав си, Андро!
Аз споделям собствени впечатления, само върху един тип двигатели.
Ако know-how е ясно, оттам насетне се прилага според ситуацията.
Всеки решава за себе си.
Само споделих, какво е вършило работа в ситуации, контролирани от мене.
Абе може и да не съм прав, че сега погледнах че не е казано каква е колата, само HDI, тоест Пежо, или Ситроен, ама тоя ДВГ го качват на няколко модела ... Но общото е, че задната част на ДВГ е трудно достъпна за работа, пък какво да говорим за такава прецизна работа с бормашина. Тая кола не е кола като оная .
Коментар