Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Runaway diesel engine - в превод ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Runaway diesel engine - в превод ?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Па и само един,че и резервоара 2 шепи Тунджа.
    Предполагам и маслото му литър - два

    Поздрави

    Коментар


    • #17
      Re: От: Runaway diesel engine - в превод ?

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      двутактов 871 Детройт кой е карал скоро?Не се влиза при тях със синтетични дрехи,имаме стоп кранове на жило които спират горивото към тях без да стъпвам в машинното,а там съм им приготвил хавлиени кърпи да им затапвам въздушните акохукнат дизеляците.
      Абе не е детройт, ама е MWM 2T, по някой път и жилата не помагат кат реши да се форсира мама му и прасе.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:486022_4231672641837_81890851_n.jpg
Прегледи:1
Размер:163.9 КБ
ID:5497641 (максималните му били 310 оборота, тес у завода май не са правили кат нашите проби... )

      Коментар


      • #18
        От: Runaway diesel engine - в превод ?

        Лъжат бе,нищо не разбират от газ зад дупка
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: Runaway diesel engine - в превод ?

          Аз да питам, а кола с автоматична скоростна кутия, как се гаси на скорост + спирачка?
          Последно редактирано от bReal; 30-06-13, 09:11.
          XR4

          +359.885.88.99.29

          Коментар


          • #20
            От: Runaway diesel engine - в превод ?

            Ми не се
            Евентуално с затапване на въздуха преди въздушния филтър или с CO2 пожарогасител

            Поздрави!

            Коментар


            • #21
              От: Runaway diesel engine - в превод ?

              Не се гаси с автомата. Може да му запушиш въздуха ако има удобно място. Но ако няма друг вариант, е по-добре на скорост със спирачка, отколкото на неутрална, па нищо че и в двата случая няма да угасне
              Сетих се също, че подобно поведение се получава понякога и при използване на спрейове за подпомагане на първоначалния старт(от сорта на старт пилот и подобни). Тогава се форсира неконтролируемо докато изгори впръснатото количество от спрея. Обикновено става при предозиране и затова е хубаво да се внимава при ползването им. На някои двигатели ползването на такива спрейове е изрично забранено.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #22
                От: Runaway diesel engine - в превод ?

                Аз го имах същият случай с Мазна 323 1993 г, ПН. Пропуснаха сегментите, качиха маслото през отдушника, пое си го през въздушният филтър... и така. Изгасих го като колегите и смених вигателя.
                Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                Коментар


                • #23
                  От: Runaway diesel engine - в превод ?

                  Имах едно РОКИ 2,8 д с проблем в помпата .При нормални условия всичко наред ,обаче по нанадолнище изпуснали да намаля скороста вече не си спомням на колко оборота вместо двг да спира се ускоряваше. Доколкото съм запознат имало е проблем с центробежният регулатор на обороти в ГНП . Така го продадох . Обаче жената имаше инструктаж да внимава като пуска Арбанаси .
                  По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Runaway diesel engine - в превод ?

                    Добрата новина, ако изобщо може да има такава при подобна случка е, че двигателят работи в далеч от оптималните си режими, съответна принудителното му гасене би трябвало да е значително по-лесно от това да същият двигател работещ на дизелово гориво и на "целата газ".
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Runaway diesel engine - в превод ?

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Добрата новина, ако изобщо може да има такава при подобна случка е, че двигателят работи в далеч от оптималните си режими, съответна принудителното му гасене би трябвало да е значително по-лесно от това да същият двигател работещ на дизелово гориво и на "целата газ".
                      Не е баш така. Регулирането по принцип е количествено. Заводски максимумът не е съвсем максималното възможно, а е съобразено с много неща, екология, износоустойчивост, икономичност... Затова и чип-тунинга на дизелите процъфтява, както и търсенето на същия ефект с реглаж при механичните помпи. А в случая количеството е произволно голямо, и ефекта като мощност може да е неочакван. Моя познат с Форда(1,6 д) който имаше такива случки, твърдеше че в такава ситуация подминавал скорости от порядъка на 160км/ч без дори да подава газ. Колко е вярно не знам, но съм склонен да му вярвам.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Runaway diesel engine - в превод ?

                        Друго имах предвид. При оригиналната горивна система, горивото се впръсква под налягане във вид на фина мъгла. Колкото по-фина е, толкова по-добре се смесва с въздуха и т.н.... Да не обяснявам неща които вероятно знаеш по-добре от мен...

                        Когато двигателят използва в качеството на гориво масло, постъпващо през всмукателните клапани, смесообразуването на каквото стане. Много или малко масло, течащо на вадички...
                        Като добавим и принципът на запалване на "печките", изобщо не е ясно тая "смес" кога ще се възпламени. Преди, в или след ГМТ. А мисля, че резултатът от последното върху мощността на двигателя ти е добре известен.

                        Накратко - според мен, няма как процесът да е оптимален. Някакво горене, с много пироефекти и съмнителен краен резултат...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Runaway diesel engine - в превод ?

                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          няма как процесът да е оптимален...
                          ... и не е оптимален, поради което и облаците пушек. Но което не става с качество, може да стане с количество или поне в случая е така. Просто на всеки цикъл изгаря толкова, за колкото има кислород, в момент, в който си реши, а остатъците допринасят за димната завеса.

                          Дизел с груб излишък на гориво може да е 40-60% по-мощен от нормално работещ. Е, известно време.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Runaway diesel engine - в превод ?

                            В по-старите автомобили вакуум помпите за сервоусилвателите на спирачките бяха мембранни.Като се скъса мембраната маслото под нея влиза във всмукателния колектор и постига същия ефект.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Runaway diesel engine - в превод ?

                              Първоначално публикуван от vesvas5 Преглед на мнение
                              В по-старите автомобили вакуум помпите за сервоусилвателите на спирачките бяха мембранни.Като се скъса мембраната маслото под нея влиза във всмукателния колектор и постига същия ефект.
                              Това баш не си го представям. Къде па има връзка с всмукателния колектор вакума над мембраната?
                              Имаше едни с дроселова клапа, да не е при тях някак?
                              Последно редактирано от cecoa1; 15-07-13, 21:57.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Runaway diesel engine - в превод ?

                                Самата идея за серво-усилвател на спирачната система, вземащ вакуум от всмукателния колектор на дизелова моторетка е доволно странна...
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X