Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслена система с маслен радиатор ????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Маслена система с маслен радиатор ????

    Свързването със топлообменик маслото не е за охлаждане, а за изравняване на температурите, топлината се изхвърля основно през радиатора на колата...
    Оправи си охладителната система преди да си духнал гарнитурата на главата, масленият топлообменик в този случай няма да ти намали температурата, респективно няма да има от къде да я изхвърли...
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • #32
      От: Маслена система с маслен радиатор ????

      Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
      Свързването със топлообменик маслото не е за охлаждане, а за изравняване на температурите, топлината се изхвърля основно през радиатора на колата...
      Оправи си охладителната система преди да си духнал гарнитурата на главата, масленият топлообменик в този случай няма да ти намали температурата, респективно няма да има от къде да я изхвърли...
      Не е зле човек като отговаря на някого да пише на кого и да гледа кой кога е писал.

      Коментар


      • #33
        От: Маслена система с маслен радиатор ????

        Въпросът е актуален и днес, принципите на охлаждането не са се променили особено за две години
        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

        Коментар


        • #34
          От: Маслена система с маслен радиатор ????

          Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
          Въпросът е актуален и днес, принципите на охлаждането не са се променили особено за две години
          Сигурно. Но въпросите зададени в темата не са тези на които отговаряш. А ти не си правиш труда да оправиш контекста на отговора си.

          Коментар


          • #35
            От: Маслена система с маслен радиатор ????

            Да прав си не му отговорих на човека по темата, извинявам се..

            Топлообмениците биват два вида, такива който през тях минава цялото количество масло и са свързани за маслената магистрала, във много чести апликации към масленият филтър, или неговата стойка, или около него, погледни пасат 1.9д, шкода, или пежо ДЕТ4..
            Можеш направо да си го вземеш готов, и да го монтираш http://www.ebay.ie/itm/321754995344

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$_57.JPG
Прегледи:1
Размер:26.7 КБ
ID:5689569
            Другият тип е не пълнопоточен, той отделя част от маслото, от маслената магистрала, такъв изисква промяна на конструкцията на двигателя, разпробиване на отвори по маслената магистрала, и загубите на масло ще бъдат големи, който не са съобразени със помпата...

            За това първият вариант е най лесен за направа.......



            Извън темата..
            ------------------------------------------------------------
            И все пак работната температура на маслото е 110 градуса, на водата е от 80 при старите и до към 106 градуса при новите двигатели...
            Ако мислиш че диференциална разлика от 10-20 градуса ще ти подобри охлаждането, това няма да стане, колата ще продължи да си загрява..
            Ще продължи защото имаш влошен топло обмен между охлаждащият флуид и околната среда... ))

            С две думи, оправи си радиатора, пак ще загрява...
            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

            Коментар


            • #36
              От: Маслена система с маслен радиатор ????

              В случая монтираме сандвич-адаптор с маслен термостат на същото място където се слага този топлообменник,което е много по-интелигентно и по-сложно като система от такъв топлообменник, да не говорим,че е далеч по-ефективно за офф-роуд машини, които се движат с много ниска скорост в повечето случаи с доста отворен дросел. При тях почти няма ефективен въздушен поток, който да минава през водния радиатор както при колите. Сравнението с автомобили е доста далеч в случая. При наличието на кал и всякакви други , които полепват по радиатора и допълнително затрудняват проводимостта на въздушния поток през радиатора и от там топлообмена, е просто задължително да се мисли по подобряване на нормалната работа на мотора и охладителната и маслени системи и температурите на флуидите в тях. За пример, Ямаха Рино със аналогичния двигател като при Гризли и Раптор , е с водно и маслено охлаждане. Увеличаване на обема на маслото не е проблем, а преимущество, остава въпросът с налягането, като външните магистрали при всички положения ще са твърди, за да не се раздуват, ако е маркуч и като размер ще са на 8 или 10мм, като 10мм отговаря на входа на радиатора.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X