Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслена система с маслен радиатор ????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслена система с маслен радиатор ????

    Здравейте!
    От доста време на сам се ровя по форумите и книгите и се чудя, как да приспособя маслен радиатор на автомобила си или някакво охлаждане допълнително на маслото. Та реших да се обърна към вас с молбата , да попитам, как да го вържа масления радиатор, паралелно или последователно на масления филтър?
    Интересува ме на Опелите на какъв принцип функционира ?
    Поздрави, ще Ви бъда много благодарен!

  • #2
    От: Маслена система с маслен радиатор ????

    Намираш една книга за волга газ-24-цветна и ще видиш цялата система.Аз имам такава книга/щото си имах такъв автомобил/.но е в гаража и сега не ми се ходи щото ще си правя следобедната сиеста...ама ако темата се развие може да ти хвърля някоя снимка.
    Съвсем отделно стои въпроса колко е ефективно охлаждане на двигателя чрез охлаждане на маслото?
    За каква кола иде реч?
    За какви цели и работни режими? и т.н.
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #3
      От: Маслена система с маслен радиатор ????

      Двигателя е за едно Ауди А3 1.8Т,което е само с водно-маслен топлообменник.
      Температурата през летните месеци се покачва доста и реших да го охладя по някакъв начин. Разбрах, че Газ-24 имат радиатор на маслото, но май е включен паралелно на маслената магистрала.
      Няма да е лошо да се качи някоя и друга снимка от книжката, за Газката!
      Поздрави!

      Коментар


      • #4
        От: Маслена система с маслен радиатор ????

        Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
        Двигателя е за едно Ауди А3 1.8Т,което е само с водно-маслен топлообменник.
        Системата, която имаш е по-интелигентна от въздушния охладител, защото през зимата пък помага за затоплянето на маслото. На въздушната трябва да слагаш и маслен термостат, защото през зимата, освен че няма да загрява, ами ще преохлажда маслото. Което пък е по-вредно за мотора.

        Коментар


        • #5
          От: Маслена система с маслен радиатор ????

          Точно системата на ГАЗ-24 е крайно неприятна и плаче за замяна с водно-маслен топлообменник. В следващи версии (примерно Газела) основният проблем (допълнителното спадане на налягането) е закърпен с някакъв клапан, но пак не е добро решение.

          А всъщност КОЕ точно на твоя двигател му загрява в летните месеци? Маслото или целият двигател? И за какви точно температури си говорим?

          Коментар


          • #6
            От: Маслена система с маслен радиатор ????

            Колега,виж в ибей.Има китове с маслен радиатор,маркучи,и един преходник,който се слага на мястото на модината,в който има и термостат за маслото.Струваше преди година около 100-120 паунда.Успех.

            Коментар


            • #7
              От: Маслена система с маслен радиатор ????

              Не намесвайте двигателя. Не това е задачата на масления охладител въздушна версия, за водната е ясно. Охлажда се маслото и това е.
              Ако сложиш въздушен охладител, трябва да махнеш водния, или последния да е преди новия. За зимата може да сложиш термоетър и жалузи или перде за закриване От трактор.

              Коментар


              • #8
                От: Маслена система с маслен радиатор ????

                Оправи охлаждането на Аудито и не си играй с друго.


                Ако ти се играе е написано вече какво ти трябва.За идея само - допълнителен радиатор може да е с термостат ,У връзка с клапан и вентилатор на радиатора.Отваряш системата,включваш радиатора и теглиш влак с него ма това не е мислено за врабец като твоя.

                Около 50% от охлаждането на мотора идва от охлаждането на маслото та има смисъл ако не е измислена системата и грее.Твоето е вече измислено,просто го поправи и ще върви без проблем.

                Аз бих се заиграл с топлообменника вместо с радиатор ма това съм аз.В момента под задника са ми 6 топлообменника и проблеми като гледам нямам.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: Маслена система с маслен радиатор ????

                  Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                  . За зимата може да сложиш термоетър и жалузи или перде за закриване От трактор.
                  Особено подходящо за А3

                  А иначе - как разбра, че маслото загрява ?
                  Аз на моято Чероки имам фабрично въздушен охладител (радиоатор) за охлаждане на маслото. Дали има маслен термостат не знам, но си спомням че имах проблем със загряването. Сложих по-голям воден радиатор, а масления, койкто винаги стоеше леко топъл премахнах. Проблеми 5-та година никакви.
                  И на буса (410D) имам фабрично маслен охладител, не много голям, охладителната система е отворена , варянт да загрее няма

                  Поздрави !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Маслена система с маслен радиатор ????

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Около 50% от охлаждането на мотора идва от охлаждането на маслото та има смисъл ако не е измислена системата и грее.Твоето е вече измислено,просто го поправи и ще върви без проблем.
                    За автомобил 50%? Има ли някаква препратка към такива данни?
                    Бих казал 5% максимум през масления радиатор, през картера още толкова или до 10 максимум. Елементарна сметка за повърхността на масления охладител показва охлаждане няколо процента от това през радиатора.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Маслена система с маслен радиатор ????

                      Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                      За автомобил 50%? Има ли някаква препратка към такива данни?
                      Бих казал 5% максимум през масления радиатор, през картера още толкова или до 10 максимум. Елементарна сметка за повърхността на масления охладител показва охлаждане няколо процента от това през радиатора.

                      Много си гаден,накара ме да ровя през пада,че съм в морето.

                      http://killerbeeperformance.com/oil-cooling/

                      Те го те,втора част или там някъде.Имам и 144 страници на Катерпилар м ше ме псува форума.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        От: Маслена система с маслен радиатор ????

                        https://www.google.bg/search?q=deral...g&ved=0CHEQsAQ
                        Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                        Grand 3.1TD
                        0898 620 306 Стоян

                        Коментар


                        • #13
                          От: Маслена система с маслен радиатор ????

                          Здравейте!
                          Маслото на моменти достига до едни 120-128 градуса , което си е бая за тоя турбо двигател!
                          Та искам да сложа тоя радиатор, за да намаля малко температурата на масълцето. Двигателя не мърда температурата си от 90 градуса, на какъвто и чанч да го подлагам.
                          Има един проблем,дето немците не са го домислили и той е такъв, че загрятата вода от парното идва в топлообменника и подгрява допълнително маслото. Това е полезно през зимните месеци на годината, но през летните, резултата е на лице. Не съмнето такъв топлообменник е по-добър, но ако водата идва от долния маркуч на радиатора ще е значително по-ефективен, просто се чудя как да свържа долния край на радиатора с тоя топлообменник , и се чудя много напоследък за това , но и заради това реших да се спитам с вас.
                          Темата е станала идеална, ще има полза от много колеги!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Маслена система с маслен радиатор ????

                            Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
                            ако водата идва от долния маркуч на радиатора ще е значително по-ефективен
                            Това е така, но в този случай ще трябва и термостат за маслото. В долния маркуч водата е с много променлива температура - от околната до практически работната на двигателя. Пак от това следва, че във висшите режими, когато е най-интересно, всъщност няма да охлаждаш маслото много по-добре.

                            120-130 градуса всъщност е съвсем добро постижение, ела да видиш гореспоменатия двигател ГАЗ-24 как се напича като си няма оригиналния маслен радиатор. Не вярвам на този А3 да му сипваш минерално масло.

                            Немците не са го "недомислили", ами са спестили разправията с маслен термостат, който е значително по-проблемен от водния.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Маслена система с маслен радиатор ????

                              Маслен термостат е най шибаното нещо което може да се сложи на такава система.Дори оригинални системи дават бъгове точно в термостата.Най добре е да си купиш рейсингов радиатор с перка.Има си един датчик и при вдигане на температурата перката се включва автоматично.Има и ЦК за принудително пускане от таблото.Скоро сложихме един и чуствително сваля температурата на автоматика.По този начин се запазва и качеството на маслото за по дълго време.Ако при много натоварен агрегат маслото прегрява няма начин да се охлади двигателя само с вода.Смесените системи охлаждаща течност- масло са безпомощни при зверска експлоатация.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X