Добре де, тоя Бардал кво съдържа? Трябва да го пише на опаковката.
Може ли да е менте освен това?
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
А корекция на електрониката правена ли след суперчарджъра?Широколентова сонда да си закачал да следиш смесите?Според мен там е проблема.Когато принудително я пълниш трябва да се преправят таблиците поне на аванса и горивото.Това от моя опит го казвам.Може да се настроят на дино тези неща.Аз имам МПС с къстъм електроника и всички настройки ги направих на пътя.Мога да услужа с широколентова сонда ако е необходимо.
Ако това е настинката,не ми се мисли за кашлицата.Комбинацията според моето скромно мнение е голямо предварение и неподходящо гориво за това предварение.Обедняването на на мотора ще стопи бутало,две,но клапаните ще оцелеят.Детонациите са сварили открехнати клапани и затова са прегорели и те.Не познавам мотора и това са само теоретични предположения.Друг въпрос е защо не са го отнесли всички цилиндри?Там вече се намесва храненето-не всички се хранят еднакво и последствиятя са налице.Форсира се двигател на който АБСОЛЮТНО ВСИЧКО му е наред иначе-преразход на пари и нерви/и незавършено състезание най-вероятно/
На мен ми беше паднало едно парче пластмаса в мотора на една S8-ца. Пораженията бяха подобни. Разликата от този случай, беше в кривите клапани. А беше паднало от всмукателните колектори. Има едни клапи там и от топло - студено...
Пламене,на мене ми прилича на коресилин в горивото.На много коресилин.Принципно добавките тип:"ОкатанБустер", са едни минимум 50% коресилин.На повечето даже го пише по етикетите.Проблема е,че на някои бензиностанции правят едни гърмящи смеси,в които не ти трябва да знаеш какви лайна се забъркват,но липсата на пламък после във въпросното "гориво" се компенсират с някакъв % коресилин.Тоест,съществува голяма вероятност да си си подкарал колата с някакви горливи лайна,сори за израза,ама...
Коресилина гори с много висока температура.Горят клапани,стапят се чела на бутала,стопяват се полюсите на свещите и се стига до разпад,така че и аз подържам мнението на Джамбазов за кофти гориво.
Между другото с каква електроника бръмчи МБ-то?
...
Между другото с каква електроника бръмчи МБ-то?
От 2010-та е с щатната. Абсолютно си хваща параметрите и си влиза в режим в зависимост дали е в атмосферен или компресиран режим.
На първите тестове с мобилната диагноза на БС-Варна показваше дори лек недостиг на въздух над 5200об.
...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Пръстените ще са като живи, но отвърнати в някаква степен, на втулките вероятно нищо няма да им има. И двете се охлаждат от маслото или антифриза. Ако ще ползваш същите бутала, трябва да се полират добре преди да се събере. Задължително нови сегменти, нищо, че са като живи. И ново масло, каквото и да разправя майстора за това.
"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Да, имаше на няколко пъти звук, като чукане на аванса при ладите.
Бедна смес или кофти бензин, явно е нещо такова, но кое по-точно. Двата варианта са много различни като причинители.
Добавката е Бардал от този за повишаване на октана с 5 пункта, онзи евтиния в цилиндричните кутии.
Комбинация от двете,след като си го чул,че трака аванса е трябвало да спреш,за да няма последствия,но на състезание и аз не бих спрял.Бардала в малките кутии не става,нищо не повишава и няма антидетонационни съставки.Аз използвам правоъгълната разфасовка като сипвам 50мл на 10л гориво,скъп е но върши перфектна работа,след отваряне за ревизия по буталата има лек кафяв нагар,който пада след забърсване с парцал.Проверете горивните таблици на компа,сместа е бедна и вътре става като оксижен,коригирайте на 13,5-13,8 за да нямаш повече изненади.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар