Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Гледай сметка - проС мотор на магистралата с около 2500-3000 оборота вдига 120 или там някъде.10 часа 1200 километра,100 часа и смяна на масло,това му предписват и тук макар,че повечето лодки за 20 минути никъде не стигат,не я ли карам 4-5 часа не се брои.

    Тоя кютюк имаше 265 часа и е 1990 година,на 2 смени на маслото е реално.Бензина никой не го знае колко беше стар,аз му успях около 70% от резервоара.Сменили,ровили,проверили..........Татаратанци,уж щяха да я заредят и подкарат ма нещо пропуснаха.

    Смятай 90 година,това е 126 Мерцедес с голям осмак да го вкараш в един пласмасов леген и около него влага колко искаш.На такива обикновенно им взимаме здравето,има го и номера Спирачки до дупка,но поне няма спирачки и се включва задната.

    мммммда,същото - как си върви с 3500 оборота му връщаш с шамар рьчките за газта и от предна вкарваш задна и газ до пласмасата,че ламарина няма.После е 6 минути Италиански тунинг,после малко врьтки с единия напред,а другия задна ма колко може.........

    Всичко може да е,с тоя разход обаче и с тоя собственик дето не може да я кара я излезе това от марината следващите 5 години я не.Като го карах последно за 5 часа никакви проблеми та и тоя скапан комутатор може да е.Американските фенове ги питах и тях,СВТ / по спомени / кутия имало от която цицаш бензин като и набиеш рьчките,нещо подобно на големите Дизели които ми бръмчат под задника в момента.

    Това горе на снимките обаче са сменили и проблема изчезна или поне не угасна аз докато я карах,след мен какво става мммммм друг да го сърба.
    Какъвто и да е мотор винаги има излекуване от влагата. Като разказваш така то малко като офроуда. Вода, кал по двигателя и по свещите само, че и да спреш в гората не е проблем ама в океана, морето трябва сигурност. След 3 часа в едната посока връщането трябва да е сигурно Явно при вас проблема е че нямате читави и мислещи монтьори, които да Ви излекуват старите мотори и затова разчитате на нови, дизелови машини.
    sigpic

    Коментар


    • #17
      От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

      Разчитаме на СТАРИ дизелови мотори. Новите са с компютър, китайски...
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #18
        От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

        Ние за влагата ползваме грес за електрически контакти и се съмнявам да е нещо повече от оффроуда.Откачаш контакта,зачистваш с флакон за контакти,мяташ му една телена четка,издухваш,мажеш греста и ако е на кофти място контакта го облепяш с вулканизираща лента,нея пък мажеш с течен каучук.

        Тук,пак да кажа не е проблема да му се проверят всички електрически контакти,проблема е в мисленето.Ние пипаме като сме на зор,като има време за подготовка се подготвяме като хората,има инструменти,резервни части,материали които може да ни потрябват.........а аз на тая и сандвичи нямах,а какво остава да ровя по мотора,да му мисли тоя дето го е продал или тоя дето го е купил.

        3 часа в едната посока е НИЩО,ние на резюме не слагаме нищо което е по-късо от тук до Сан Франс или грубо 700 километра.3 часа по 20 възла са груби 60 мили или около 100 километра от брега.Ние като сме на 250 мили от брега сме си у нас вече,хеликоптера може да ни пребере ако потъне чудото или изгори,преди това даже и не мрьнкаме.

        Това ако трябва да се кара би трябвало да му се из скубят всички електрики и да се сменят с нови.Не да се проверят или да се прегледат или нам си какво.Взимаш пласмасовата кутия,една кофа със Зиплок и скубеш и надписваш къде какво има,махаш всичко което можеш да махнеш включително и карбуратори.После старите си ги завираш някъде за резерва и караш спокойно с новите.

        Може прекалено да звучи,НО при бензинов мотор на сушата проблема с взривяването му е почти никакъв,по-тежките газове от бензина падат под мотора и поне е открито отиват майната си.При нас си ги събираш под моторите,няма дупки от къде да бягат и всяка искра те прави на бомба.
        Е имаме вентилатори които се включват за поне 5 минути преди да им завъртиш стартера,НО на тая маркуча беше изваден от вентилатора и само местеше въздуха,ефект никакъв.Вие познайте дали някой си е заврял носа там и дали не се е огледал къде стъпва като сменя свещи да речем.

        Бензинов мотор не си е работа кой каквото и да говори.След 3 дни отиваме да проверим Лугери дизел на по 20 години,Джон Диър блокове с различни глави ако не се лъжа,но това ще го знаем като ги прегледаме.Искат ги само от тук до Хавай или 2300 мили отворен океан или по някое време си от София до Лондон и по средата няма нищо.Е там какво скубане ще падне,я им оставим стартерите я не,всичко по кашоните и тогава се тръгва.


        Мисленето е кофти и от там падат в канала и кекавите неща,на един Лугери няма какво толкова да му оплескат,но на един Меркруизер Тунджа и да не го пипнат той пак е скапан мотор за морето.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

          прати един да го метна у джипа, щом толкова не става за лодка

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X