Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

    И пак аз с тьпи вьпроси.

    2 такива мотора са наврени в лодка десетина метра,моторите имат около 265 часа всеки,лодката е 1990 година.Сменени кабели,дистрибуроти,свещи,филтри горивни,бензина аз го сипах.

    На 3000 оборота ги карах без проблем около 3 часа и 20 минути,десния мотор почна да губи обороти и след около десетина секунди изгасна.Опит да го запаля след около 10 секунди,припали и пак изгасна.Стартира след около 2 минути,форсира се нормално до около 2000 оборота на празен ход / повече не сьм го натискал / и след включване на тансмисията си работи нормално на 3000 оборота още час и половина.
    Изгасна по сьщия начин,запали по сьщия начин и пак работи нормално около 2 часа.Ниските ги дьржи,високите ги дьржи,реши ли да гасне започва да губи обороти и гасне след около 5-10 секунди.

    Гориво ама не.

    Спрях,заредих пак до горе,Смених му горивния филтьр,в това време всеки един от тях беше издухал 13 галона на час на мотор или около 50 на час грубо.

    Извадих ги пак в морето,трьшна срещу вьлната и за около 15 минути десния кютюк гасна 6 пьти все едно сьм му завьртял ключа.Няма да губи обороти,а просто гасне като застрелян.Обьрнах по вьлната,че няма как да скачам с това и газззззз до около 4000 оборота,следващите 10 минути вьрвя като нов,никакви проблеми с ток,гориво,температура и налягане на масло.

    Спрял сьм на коневрьза и сьм я заетаковал някой по-умен да си бльска тиквата какво му е.Утре отива механик да я гледа,кво ще види като това вьрви на 3000 оборота почти без проблем,а ниските ги дьржи нормално не ми е ясно ма нека се мьчи.



    Вьпроса - какво му е и какво да му гледам?Няма малка подкачваща помпа на горивото,гориво има да те удави,тока дьржи на 13.7Х,вьздух има / нямат вьздушни тия /.Какьв чеп иска това и как така вьрви с часове на 3,а за 20 минути 6 пьти умира умира на 2,като му набия рьчките и бачка на 3500.Баси мотора,кьде е логиката.


    Карбуратор,В8,454,360 коня,7.4 МерКруизер
    Последно редактирано от BENZBOSS; 26-10-12, 07:51.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

    Лоша връзка по тоците??

    Коментар


    • #3
      От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

      Така де ама ЗАЩО на 3000 оборота преди да умре почва да си бьрка оборотите около десетина секунди и после умира,а на 2000 оборота мре като такова.И защо на 2000 оборота мре 6 пьти за 15 минутки,а като му набия рьчките на 3500 и дьржи като девица х.. и не писка?

      Тоците или бензина,ни едното ни другото ми се вьзва на мен което е кофти.

      Карбуратор????Такова нещо видях как се прави ма бях мальк,никой не се занимава с тия.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ...Карбуратор...
        Разбрах че и двата гаснат по един и същи начин? Ако да, горе в цитата ти е отговора.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

          По-скоро нещо по ниското напрежение. Вероятно е свързано с вибрациите при различните обороти.
          Проверка на всекакви кабеляци и конектори. Ер10 помага много в подобни ситуации.

          Коментар


          • #6
            От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Разбрах че и двата гаснат по един и същи начин? Ако да, горе в цитата ти е отговора.
            Само единия майка,ако бяха и двата сега най-малкото щях да сьм мокьр,а те щяха да са на дьното.

            Единия гасне,само десния.Времето кофти,ако беше добро да сьм се довлякьл на един мотор,но като изгасне единия и едвам я вкарвам в правия пьт,изгасне ли и другия и става на палачинка,в момента духа около 30 с вьлна.Тьп и упорит ма на кофти време с един мотор не е добре,чаках го да влезе в час ма на,ниските ги дьржи,високите ги дьржи,средните му бягат.............мамката.



            Вибрациите едни и сьщи - вьрви без проблеми 3 часа на 3000 оборота,губи ги,гасне,пали след 3 минути и вьрви пак 2 часа на 3000 оборота и пак и пак и пак.Резонанс викаш да има и да го убива само на 2000 оборота?А защо си мота оборотите на 3000 преди да загасне,а на 2 мре като ритнат?
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP









              Да си позавьрша темичката.

              Като отидох до лодката намерихме капака над карбуратора махнат,собственика каза,че е сменил е тая макина горе - влизало влага от строшеното и мотора гаснел.Каьде се намира това,какво прави,защо само на тия обороти,как се казва...........вдига рамене.Аз скептично настроен и устроих една кушия и се оказа,че дьржи всички обороти,не касне,не киха,не мре,цудо цудо.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                Достроши ли му го от главата?

                Коментар


                • #9
                  От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                  Това май е комутатор, обикновено седи някъде при бубината и е свързано с тока към свещите. И също е много чуствително на влага.
                  sigpic

                  Коментар


                  • #10
                    От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                    Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
                    Достроши ли му го от главата?
                    А не,той собственика едно пишлеме на 20 и няколко,купил я да живее на нея и идея си няма човека от мотори.Накатери ли се 2 мадами и двама коча с идеята да е весело.Е весело беше,едни криви усмивки,едно драйфане и...........нямаше как да натискам повече на един мотор.


                    Не го знам какво е,ние гледаме да стоим далеч от бензинови мотори.Това мре без причина,а и си намира поне 100 такива без проблем.4 часа четох защо и какво и как по тия мотори и потенциални причини има колкото искаш.Не е и до пипане,не се бьрка ако е вьрзана вече,знам ли кое друго ще кацне на 20+ годишно корито с под 300 часа на моторите.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                      Комутатор на електронното запалване, така си мрът от прегряване, стигат някаква температура и умират, охлажда се и тръгва,......и докато го хванеш че е той ти побелява косата......такива са симптомите и за бобината
                      Такъв ме е ебавал и от прекъсната вътрешо жица в куплунга вадя го мера кплунга - О.К. ама съм го обърнал към мен и вътре контактува, слагм го на място работи до някакъв момент и мяу. Но от така описаното, по-вароятно е да е горното, грее и мре.
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                        Никога, ама никога не си купувайте бензинова лодка. Ако ви наемат да я карате, взимайте двойно.

                        извън бордовите мотори не се броят /особенно Ямаха.../
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #13
                          От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                          Мммм да,в момента съм с дизели Катерпилари С12 по 700 коня бройката,1640 оборота и харчат 50 галона двата заедно на час,нещото е тройно на килата на тоя кютюк от темата и върви с 20 възла.

                          Бензиновите осмаци за същата дистанция изхарчиха 200 галона бензин,аз като гледам имам още 3 часа до там или долу горе разхода се връзва на гол разход обаче.Вьрвя двойно на осмаците с тройно по-тежка лодка,а и не ми трепери задника дали и кой от двата ще спре.Да не говорим,че това струва милион и горница,а онова само 50.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                            Аз залагам на карбуратор.....
                            Едно време имах един голф 1 с еднокамерен карбуратор -проста работа –да ама се запушваха преходни отвори и незнам си какво още – измивам го на ултразвук – колата става слънце – намерих си още един и ги въртях...
                            На 124 едни много дърти 2 или 2,3 не помня вече имаха някаква дребна серия с карбуратор..... не с еотказвам лесно но това ми взе здравето докато стане акто хората и благодарение на Бг на бензин след около половин година пак беше се сгомняло нещо....
                            Тука в америката от това дето съм виждал по разните сбирки на реставратори – голяма мъка е с тия големи мотори с карбуратор....
                            Съвсем на изуст но по логика от препатено –от това дето си описал – много възможно е да се бъркат разните преходни режими –например над 3000 са отворени всички клапи да ма надолу пък са затворени и по точно са затворени неправилно и т.н ..

                            Коментар


                            • #15
                              От: MERCRUISER 454 BIG BLOCK 7.4 360HP

                              Гледай сметка - проС мотор на магистралата с около 2500-3000 оборота вдига 120 или там някъде.10 часа 1200 километра,100 часа и смяна на масло,това му предписват и тук макар,че повечето лодки за 20 минути никъде не стигат,не я ли карам 4-5 часа не се брои.

                              Тоя кютюк имаше 265 часа и е 1990 година,на 2 смени на маслото е реално.Бензина никой не го знае колко беше стар,аз му успях около 70% от резервоара.Сменили,ровили,проверили..........Татаратанци,уж щяха да я заредят и подкарат ма нещо пропуснаха.

                              Смятай 90 година,това е 126 Мерцедес с голям осмак да го вкараш в един пласмасов леген и около него влага колко искаш.На такива обикновенно им взимаме здравето,има го и номера Спирачки до дупка,но поне няма спирачки и се включва задната.

                              мммммда,същото - как си върви с 3500 оборота му връщаш с шамар рьчките за газта и от предна вкарваш задна и газ до пласмасата,че ламарина няма.После е 6 минути Италиански тунинг,после малко врьтки с единия напред,а другия задна ма колко може.........

                              Всичко може да е,с тоя разход обаче и с тоя собственик дето не може да я кара я излезе това от марината следващите 5 години я не.Като го карах последно за 5 часа никакви проблеми та и тоя скапан комутатор може да е.Американските фенове ги питах и тях,СВТ / по спомени / кутия имало от която цицаш бензин като и набиеш рьчките,нещо подобно на големите Дизели които ми бръмчат под задника в момента.

                              Това горе на снимките обаче са сменили и проблема изчезна или поне не угасна аз докато я карах,след мен какво става мммммм друг да го сърба.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X