Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Здравословно ли е?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Здравословно ли е?

    Караш ме зорлян да спамя форума сега..
    Записал съм и час при чичко доктор след два дни..
    А иначе да споделя.. Направен е да духа на предното стъкло главно, че да не ме пресече.. Клапите започват да му се отварят и затварят.. На краката, на стъклото и така 4-5 пъти.. Накрая духа и на двете места и на където да го завъртя, все на крачолите ми духа.. Ще ме разболее да го е*а..

    Коментар


    • #77
      От: Здравословно ли е?

      Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
      Ами как да уцеля, като тук се търси колица дето ти гори малко и плащаш малък данък, а гледаш горе долу да има някакво ускорение.. Бензинов съм карал като първата от подписите ти, ама един с едно фиатче ми направи ластик .. Няма смисъл да ровиш, мене ме интересуваше едно единствено нещо..
      Даже вече нямам и намерение да си продавам колата, че да търся по-мощна, много си я харесвам и ми е много удобна само дето климатика ми прави едни странни неща ама и не него му идва реда тия дни..
      Малката кубатура харчи по-малко само в града! Тръгни на дълъг път с хора и багаж и чакай да ти харчи малко .
      На дълъг път - само голяма кубатура ти трябва! Мерцедес-Бенц е тежък автомобил, голям комфорт, спокойствие, сигурност, надеждност.
      Мерцедес-Бенц не е спорт, Мерцедес-Бенц е клас!
      Виж, купи си каквото искаш, това е твоя живот. И прощавай, че ще ти го кажа в прав текст, ама то май няма друг чалъм - това, че търсиш компактен, малолитражен МБ с напомпан двигател и да не е ''морално остарял'' ................. батка, на тебе не ти трябва Мерцедес, на тебе ти трябва гъзария. Факта, че се впечатляваш, че някой ти бил направил ластик .............. Силата на Мерцедес-Бенц далееееееееч не е в малките компактни машинки. При споменаването на марката хората си представят нещо съвсем, съвсем друго.
      Последно редактирано от мишоци; 27-06-12, 08:48.
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #78
        От: Здравословно ли е?

        Климатик, климатроник? Ако е климатроник - какво показва селф-теста му? На Стар-Диагноза закачана ли е колата?
        Стъпково моторче, откачена тяга - най-чести дертове са те..

        Коментар


        • #79
          От: Здравословно ли е?

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Климатик, климатроник? Ако е климатроник - какво показва селф-теста му? На Стар-Диагноза закачана ли е колата?
          Стъпково моторче, откачена тяга - най-чести дертове са те..
          Не е закачана никъде още и не съм и правил тестове, след два дни ще знам точно какво му има иначе е двузонов климатроник..

          Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
          Малката кубатура харчи по-малко само в града! Тръгни на дълъг път с хора и багаж и чакай да ти харчи малко .
          На дълъг път - само голяма кубатура ти трябва! Мерцедес-Бенц е тежък автомобил, голям комфорт, спокойствие, сигурност, надеждност.
          Мерцедес-Бенц не е спорт, Мерцедес-Бенц е клас!
          Виж, купи си каквото искаш, това е твоя живот. И прощавай, че ще ти го кажа в прав текст, ама то май няма друг чалъм - това, че търсиш компактен, малолитражен МБ с напомпан двигател и да не е ''морално остарял'' ................. батка, на тебе не ти трябва Мерцедес, на тебе ти трябва гъзария. Факта, че се впечатляваш, че някой ти бил направил ластик .............. Силата на Мерцедес-Бенц далееееееееч не е в малките компактни машинки. При споменаването на марката хората си представят нещо съвсем, съвсем друго.
          За дълъг път нещата са ясни, прочети какво съм отговарял в началото на темата и защо искам да вдигам конете.. - това по темата
          Мерцедес бенц не е спорт ама си има и спорт, ако не ги знаеш моделите мога да ти напиша..
          За компакността и малолитражността - пращам те пак в началото да прочетеш каква кола съм искал, но с каква съм се сдобил поради причини описани там, няма да ги повтарям пак..
          За ластика - Този дето ми го направи ми е приятел и лекичко си направихме една гонка да ги сравним, че много я хвалеше.. Не съм тръгнал да се състезавам с някой по пътищата..
          Хората си представят каквото си искат.. Аз си представям лъскав, мощен, сигурен, здрав - SL примерно..Ако има и буквички AMG още по добре - пък ако има и цифрички 65 примерно.. Хич не е комапкт-спорт нали..
          Извинявай ако съм те обидил като написах, че е морално остарял някой си модел ама това си ми е мнението, какво да направя.. По-новото си е по-ново и всеки се стреми към него.. Повече извън темата не искам да водя спорове..

          Коментар


          • #80
            От: Здравословно ли е?

            имаш ЛС

            Коментар


            • #81
              От: Здравословно ли е?

              Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
              По-новото си е по-ново и всеки се стреми към него...
              Ти се стремиш към него. Не е упрек, просто това е вярното твърдение. Всеки се стреми към най-различни неща.

              Коментар


              • #82
                От: Здравословно ли е?

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Абе, в Диагнозиса има една опция, дето уж чисти, и ти държи 4500 rpm за 25 минути...
                Цитирам само за да стане ясно ....
                Да поясня пак – не е станало ясно като гледам....
                При ЦДИ мотор –само за него говорим ,на по дъртите нафтови печки там е само 1 порция гориво ,не няколко за 1 горивен цикъл...та в нормален режим,всекидневно каране и т.н ,в общия случаи говоря – в цилиндите не се пръска някакво си количество с цел почистване на каквто и да е филтър.
                Това дето Вени е споменал – това се прави и е еквивалент все едно продухваш кюнец с сгъстен въздух, обаче това в никакв случи не отпушва катализатор,филтър и т.н...
                Малко инфо – в немско наи разпространения метод за мерне на газове на дизел е така наречения оптичен метод - отзаде на аспуха слагат една кутия –там има оптичен излъчвател (някаква ламба) а от другия краи е светлиния приемник.Колата требе да е загрялана работна температура, изрязват я на макс, на тия обороти дето е написано в книжката че вади макс мощност и се мери излизащата гняс от аспуха колко ще затъмни светлината.
                Та това беше грубо обяснение на метода.Сега обяснението що такова нещо го има в стар диагнозата-ами в общия случаи повечето коли се карат не на макс обороти ,съответно по аспуха се налепват разнитему гадости и преди преглед е хубаво да се поочистят ,щото ако се отлепят баш на ТЮВ теста ...кофти нали – всеки се сеща .....
                По суха теория наи хубавото почистване ще е да се свали аспуха и да викнеш коминочистач да му удари един шомпол ....само че това на всеки му е ясно колко хора ще го направят и въобще дали е възможно ,та затова наи лесното е да го попродухат доколкото могат с изгорели газове.
                Та тва цялото е заради е тая работа с ТЮФ , не заради друго

                Коментар


                • #83
                  От: Здравословно ли е?

                  Италиански тунинг,всеки дизел си отдьхва след макс натоварване на макс обороти или поне тия които аз знам.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #84
                    От: Здравословно ли е?

                    Е добре де, толкова ли е трудно, да намериш в нета хиляди клипове с обяснения за филтъра за твърди частици и съвместната му работа с common rail–а?
                    К'вото е при Пежо, това е и при Мерцедес и при Исузу и при VAG, Cummins и др. Имат малки вариации, ама общо взето принципа им е един и същ. И не е за пред TUV този режим, а си е сервизен режим за прочистване на филтъра. Имат го всички с такива филтри, а при някои дори може да се включва от водача.
                    Понеже у нас, прегледа не е пред TUV, та какво става като не се прочиства този филтър?! Всичко си е ОК, а само чат-пат се отлепят саждите и опушат зад автомобила...Да, ама не! Като го караш на градско и с чести спирания, нЕма шанс да се очисти и се запушва до такава степен, че не може да върви нормално дори и електрониката да не го ограничава тогава. А тя го ограничава, щото преди и след филтъра има датчици(кой знае защо сложени, сигурно за красота) за налягане, които отчитат, че филтъра вече не е филтър, а тапа. А в нормални условия тези датчици като отчетат определена разлика в наляганията, се задейства режим за почистване на филтъра. И какъв е сега този режим, а?! Ами на саждите във филтъра им трябва просто достатъчно висока температура и достатъчно кислород за да изгорят напълно. Как да се осигури кислорода? Той си е в излишък в различна степен при всички режими на дизела, така че не е проблем(освен това мерим постоянно консумацията на въздух). Как да повишим температурата на газовете?! Първи вариант е да натоварим мотора над определена степен. Т.е. да даваме яко газ, и тогава и филтъра ще се почиства сам постоянно.... Обаче, как да натоварим за достатъчно дълго време, двигател на автомобил със сравнително мощен мотор, при ограниченията на скоростта по пътя в реални условия?! Втория вариант е по-лесен. Повечето от нас знаем, какво става, ако на стар дизел му объркаме центровката на помпата и горивото се впръсква толкова късно, че голямата част от него изгаря докато напуска цилиндрите. Рално губим мощност и ефективност, за да нагреем "кюнците" и околната среда, а понякога чак и да изкарваме огън през ауспуха... На нас в случая точно това ни върши работа, и имаме добрата възможност да го правим само когато ни трябва, чрез едно последно впръскване на гориво, след основните(и за сметка на тях). Лошата новина е, че дори и в такъв режим е необходимо достатъчно време и някакво натоварване на мотора, макар и не максимално, което не винаги е възможно. Когато примерно караш бус, за дистрибуция на стоки само в градски условия нещата не могат да се случат по нормалния начин. Минаваш около 200-300км на ден, но най-дългият ти път между два обекта се взема за 20 минути, от които повечето са висене по светофари и движение с ниска скорост. Често се гаси мотора, което също пречи да се извърши почистването на филтъра, защото не могат да се достигнат необходимите температури в него. Дори когато се случи да са налице условията за започване на този режим, той бива прекъсван с гасене на мотора(щото сме пристигнали за където сме тръгнали). Официалния представител на същата небезизвестна марка, за която става въпрос в темата, се вижда в приключение. Пращат запитване до производителя и в резултат указанията са за разпробиване на отвори във филтъра за твърди частици, за да може въобще да работят тези автомобили в условията си на работа. Това едва ли някой ще го каже публично, щото да си признаеш, че си сертифицирал автомобил в един екологичен клас, а си го преработил така, че да не покрива този стандарт, означава да си признаеш престъпление.
                    Но нейсе, нека аз да съм се объркал и нищо от казаното по-горе да не е вЕрно...
                    http://www.youtube.com/watch?v=WUOhq...4FA&playnext=2
                    http://www.youtube.com/watch?v=oQfBC...feature=fvwrel
                    http://www.youtube.com/watch?v=K_c_i...eature=related
                    http://www.youtube.com/watch?v=wqUMg...eature=related

                    Трети вариант за почистване е да се подава отделно гориво и въздух към самия филтър, но честно казано не съм виждал такъв. http://www.youtube.com/watch?v=aoUD9...eature=related

                    ПП: Интересното е, че същите неща ги пише и в обученията за сервизните работници на марката, които случайно съм чел някога. Дали се надлъгват вътрешнофирмено а?! А то нямало въобще такава система в Бенц....

                    ПП2: За да не ни изгони съвсем автора на темата(и с право), да кажа още две думи по основния въпрос.
                    Първо, ефектът може да не оправдае очакванията. Пробвай такава кола, за да знаеш за какво се бориш и има ли смисъл.
                    Второ, вече казах, смятам го за нездравословно, НО... След последните постове, има нова информация... В смисъл, едва ли ще я караш тази кола 10 години... Та, скъсяването на живота на мотора вероятно няма да те касае. Скрития камък е, че трябва да знаеш състоянието на мотора сега. Ако е над определена граница, чипа може да го строши бързо, още докато е у теб. Ако е в топ състояние, няма да имаш проблем. При мен на две коли с еднакви мотори(но друга марка и по-възрастни), на едната чипа "заспа", въпреки че е на добри километри. На другата строши мотора за норматив, макар и да си мислех, че е по-запазена изцяло. Но при мен мотора е до към 1000лв комплект от морга, а и ремонта му е там някъде и малко отгоре...
                    Извинявам се за многото спам, и дано съм бил поне малко от полза.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #85
                      От: Здравословно ли е?

                      http://www.youtube.com/watch?v=7mt66...eature=related

                      За гориво в кюнците и аз не сьм чувал ако не броим Блутек далаверата,но не е гориво там.Горе процеса за който говориш.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #86
                        От: Здравословно ли е?

                        Гориво направо в ауспуха се пуща при най-дъртите двигатели, които имат филтър за сажди, но не и Common Rail. Има такива, но естествено, не са много.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Здравословно ли е?

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          http://www.youtube.com/watch?v=7mt66...eature=related

                          За гориво в кюнците и аз не сьм чувал ако не броим Блутек далаверата,но не е гориво там.Горе процеса за който говориш.
                          Да, не е гориво. Ето какво е – http://en.wikipedia.org/wiki/Selecti...ytic_reduction. Нек'ъв разтвор(32%) на карбамид. Премахва азотните оксиди.
                          http://www.youtube.com/watch?v=k5Mrh...eature=related
                          http://www.youtube.com/watch?v=fK3sz...eature=related
                          http://www.youtube.com/watch?v=hCbio...eature=related

                          Иначе цЕлата работа в най-новите(Euro 6) става някак така:
                          http://www.youtube.com/watch?v=YJwlcZnfVDM
                          http://www.youtube.com/watch?v=Qf6KUB3DZ9Y
                          http://www.youtube.com/watch?v=512jdKjtNWg


                          А до Евро 5, някои можеха и само така http://www.youtube.com/watch?v=jRcg8...eature=related
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #88
                            От: Здравословно ли е?

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Гориво направо в ауспуха се пуща при най-дъртите двигатели, които имат филтър за сажди, но не и Common Rail. Има такива, но естествено, не са много.

                            Дай един пример ако имаш.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #89
                              От: Здравословно ли е?

                              Хвана ме. На дизелите съм главно теоретиквеник.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Здравословно ли е?

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                Дай един пример ако имаш.
                                нещо такова е.....
                                http://www.woodward.com/aftertreatmenttech.aspx

                                Цялата идея е да се изгорят и намалят т.н вредни нещица дето излазят отзаде...
                                На дизел само по тоя начин може да се намалят емисите -като принцип говоря а вече коя фирма как го е решила конкретно е друга работа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X