Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАРБУРАТОР ИЛИ ИНЖЕКЦИОН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До колкото знам,някой европейски страни имат даначни облекчения за авто мобили на газ!
    Ама нас само ни скубят!
    Венсеремос!
    Но пасаран!
    Ferrum dum ignis candet cudendum est.

    Коментар


    • #17
      До колкото знам,някой европейски страни имат даначни облекчения за авто мобили на газ!
      ЗА МЕТАН ДА пропан-бутана не е чак толкова екологичен

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от shwepi
        До колкото знам,някой европейски страни имат даначни облекчения за авто мобили на газ!
        ЗА МЕТАН ДА пропан-бутана не е чак толкова екологичен
        за съжаление, държавата ни много слабо се интересува от екологията... уж има норми за изгорелите газове, ама никой напрактика не ги контролира...

        някои МПС-та /особено камиони и автобуси/ пушат до толкова, че създават опасност от ПТП поради влошена видимост...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от alex_markov
          Сега съм с УАЗ Хънтър - инжекцион - Много по-добре е от Нивата с карбуратор. Няма смукач, няма "замисляне" при подаване на газ, няма проблеми (за сега)
          какво направи с гумите? Смени ли ги, интересуваш ли се още за Ласса-та?
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            ако автомобила има евро 2 примерно и всичко си работи правилно е почти все едно за екологията дали е бензин, дизел, пропан бутан или метан, но карбуратора неможе да има евро 2 /поне никой не го прави/

            това за екологията, а иначе инжекциона е по - съвременна система ако се използва правилно /без газови уредби/ работи безотказно много дълго, слабото му място е електрониката но тя лесно се сменя

            мойто мнение е че инжекциона е по добрата система
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Инжекцията - съвременна???))))))))
              Месершмит-109 е разработван в края на 20-те още в Съюза, приет е на въоръжение през 1936, и е воювал още в Испания. И никога не е имал карбураторен мотор.
              За капак на всичко инжекцията е по-естествената технология, ама някога не са я имали, и от немай къде са измислили абракадабрата карбуратор. Круг е въпроса кви глупости правят фирмите по системите за управление.
              Сега бегайте, щот Венци Петров ще ми скочи))))))))))

              Коментар


              • #22
                като казах съвременна, имах предвид, че съвременните коли ги правят така, а иначе всичко ново е добре забравено старо

                а за оня самолет от 30тте години, тои май не е с инжекцион точно, като този примерно на новия М5 на БМВ
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Ммм ... Това никога не ме е интересувало особено. Мисля че се казваше БМВ-601; 602 вече през 45-та, и си е било най-обикновен инжекторен мотор.
                  В буталната авиация проблемите са два. Изискват се висока литрова мощност при възможно най-ниски обороти, и нисък коефициент на запълване на силуета с взривоопасни елементи. Така с един куршум са утрепали два заека, сложили са двускоростен компресор за ниско- и височинен полет, оптимизирали са пълненето по мощност, и са разкарали огромните тръби с готова взривна смес от карбураторите до главите. В крайна сметка са успели да решат само проблема с пожарната безопастност, всички изтребители със звездообразни двигатели са ги ритали и във виражите и по вертикалите, въпреки огромното си челно съпротивление. Заради по-висока обща мощност, и по-добра динамика.

                  Коментар


                  • #24
                    diavol koleda

                    Инжекцията - съвременна???))))))))
                    Месершмит-109 е разработван в края на 20-те още в Съюза, приет е на въоръжение през 1936, и е воювал още в Испания. И никога не е имал карбураторен мотор.
                    Стефане те тука ма натисна по мазола както се казва преди да се занимавам с оффроуд бях зъл авиофен така че сега ще те светна в една грешка Месершмит 109 или МЕ 109 не се произвежда от края на дваисетте,а от 1934 и разработката му е от 1933г.В Испания се е сражавал за първи път през 1936 и то това са били първите три прототипа чак през 1937 в бои влиза Bf-109 по това време се е казвал така щото професор Вили Месершмит е работел за фирмата Байрише Флугцьогверке или на кратко Bf на първия прототип се е предвиждало да се сложат двигатели Daimler-Bnz DB600 или Junkers-Motor Jumo 210 Които по проект са с висящи цилиндри но поради това че все още са били в стадии на разработка му е сложен англииски двигател Rolls-Royce Kestrel До модел Ме-109 Е-1 самолетите са били оборудвани с DB-600 и Jummo-210 след това се монтира новия двигател DB-601 12 цилиндров V-образен с висящи цилиндри сиреч с буталата надолу с водно охлаждане принудително пълнене,а на последните варианти на Месершмит или по точно МЕ-109 К е слаган двигател DB-605L които е достигал мощност от 1725 конски сили която пък мощност благодареие на двустепенен нагетаттел се е запазвала чак до тавана на самолета,а той е бил 11 500 метра там тази машина е развивала 728км/ч. дълбоко съм убеден че инжекацията на двигателите на Месера няма нищо общо със съвремнните и аналози,а самото и поставяне в бутален изтребители е било доста по добро поради няколко причини
                    1.Самолета е бил доста по пожаробезопасен отколкото ако е с карбуратор
                    2.Имал е възможноста да лети и по гръб и то доста дълго време
                    за разлика от същите такива със карбураторни двигатели
                    3.Достигал е по голяма височина при запазване на високата мощност на двигателя.

                    А инче да инжекцията не е отт вчера,но още един път казвам тук ства въпрос за механично задвивана инжекция и никаква електроника в нея
                    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                    тел.088четири 9едно9 4нула4
                    -------------------------------------------------------

                    Коментар


                    • #25
                      Аха, така вярно изглежда по-познато, значи все пак Мерцедес. Значи сигурно БМВ са били главните по звездите. Сигурно е срамота, ама особено никога не са ме вълнували.
                      Карбуратори за гръбен полет има още по-отдавна. Близнаците са купили, направен за кола, вярно няма да му пука от креновете. Големите проблеми са били да направят сухи картери, и колкото и да е странно - главния проблем е бил с херметичността на резервоарите. Това е било чудото на висшия пилотаж в ония времена. Да заваряват здраво и да затягат яко тапата на няква гигантска дамаджана вече криво-ляво са умеели, макар че тогава такива заварки са били общо-взето висока технология. За разходните резервоари са знаели още от корабите. Обаче за да тече накъде трябва в произволно пространствено положение, цялата горивна система е трябвало да бъде под налягане, и то не детско. Това веднага докарва на борда още една цяла система за наддув, със всичките и регулатори, предпазители и кво ли не. После са се седили да ги надуват с инертен газ за да не избухват при прострелване, това са още сто кила бутилки и не знам колко вентили, после са сложили вътре гумени чували, за да не изтича пък като се пробие, после не знам какво... Проблема е наистина много тежък, преди две години при Саратов загина заедно с екипажа си един от най-съвършенния произведен някога от човеците атмосферен бомбардировач - Ту-160, заради тая работа. Смачка се центроплана, титанова кутия с размерите кажи-речи на железопътен вагон, нечовешки здраво нещо, в която е централната група резервоари, заради отказ на дренажната система. Двигателите просто са изсмукали горивото, а после са смукнали и това чудо, като балон от дъвка ...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X