Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спор относно "старите" и "новите" турбини.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Ми не е прав
    На един и същи мотор с променлива и без ефекта е +20 кс за варианта с турбо с променлива геометрия - тва за 1,9 комънрейл. Като допълнителен ефект турбото се усеща ~300 оборота по-рано с променливата
    Как реши че става въпрос за един и същи двигател. Или викаш щом е 1.9 всичко е като под индиго?
    Я прочети внимателно дали са еднакви буталата, коляновия вал, инжекторите...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #17
      От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Как реши че става въпрос за един и същи двигател. Или викаш щом е 1.9 всичко е като под индиго?
      Я прочети внимателно дали са еднакви буталата, коляновия вал, инжекторите...
      Еднакви са. Иначе нямаше да се обаждам.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

        Хронология.На 525тдс слагам турбо втора употреба от 730Д 218кс заедно със нови турбо пътища.Колата е малко по мудна във ниските и полудява след 3000обр. Клиента доволен,след една седмица свалям турбината от 730Д за рециклиране и веменно пак слагам оригиналната докато трае ремонта.По думите на собственика колата се развърта по бързо във низките и след 4200 умира.До тук говорим за един и същ автомобил.След ремонта на турбината от 730Д пак я монтирам и колата на 5000обр пак има тяга но се развърта по късно.Според мен не толкова от турбината какъв тип е.Турбина със променлива геометрия на предкамерен дизел не върши работа.Трябва си common rail и електроники за да работи както си трябва.

        Коментар


        • #19
          От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

          този мотор не е ли в ''тавана'' на 5000 оборота ,нормално е да няма тяга,карам същия и е мъртъв до 2000 и до 4000 се развърта невероятно бързо
          как става свързването на турбината и как с управлява в тдс-а
          730д е 184 коня по спомени

          Коментар


          • #20
            От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

            Привет колега.730Д 2003г е 218кс.Управленето със клапан от Alfa 156 версията 136кс.Клапана се управлява както на нормална турбина от студената част със налягане.Няма никаква връзка със електрониката.Изисква обаче ремап за оптимизация на горивото.А по повод на тавана ако имаш сърце спокоино прави 5500обр.Точно затова вече е на 4та глава.

            Коментар


            • #21
              От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

              Първоначално публикуван от bocho64
              Привет колега.730Д 2003г е 218кс.Управлението е със клапан от Alfa 156 версията 136кс при него е както на нормална турбина от студеното тяло директно във клапана.Не се управлява от електрониката.Изисква обаче ремап на компютъра за оптимизация на горивото.
              да без софтуерна намеса няма как да стане предполагам дава добър разход и резултати

              Коментар


              • #22
                От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                Не си прав.Слагал съм на 525tds турбина от 730Д със управляващ клапан от Alfa 156 и ефекта в ниските е в полза на старата.Със голямата турбина ефекта е поразителен след 3000 обр.Турбото на Alfa е може би единственото което не се управлява от електроника.
                Не е единственото, разгледай и американските автомобили.
                0898774443-Пламен.

                Коментар


                • #23
                  От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

                  http://www.youtube.com/watch?v=YlwTx...eature=related
                  "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

                    Търся диаграма на налягането на турбото спрямо оборотите на двигателя. За wastegate turbo.
                    Интересува ме, ако работното е 1 бар и започва да кажем от 1500 об/мин, при колко е на 0,5 бара.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Спор относно "старите" и "новите" турбини.

                      http://bg.wikipedia.org/wiki/Common_rail
                      Два различни принципа на работа.При променливата геометрия имаш много по големи възможности да си играеш с компютъра на колата .За F9Q 1.9 Renault ,,игрите'' започват от85 к.с и съм виждал ин карал д0 200кс,с турбо дупка и без .Моя двигател е наНовата Гранд витара и е 136кс измерен /по докъменти е 129/след бустер за400Е ства 166к и няма турбо дупка която имам сега до 1800 оборота
                      Grand Vitra ddis 2008
                      SEAT Althea XL tsi 2010
                      Mitsubishi Canter

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X