Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вода в дизела

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Вода в дизела

    Чак пък.

    Определено допринася много за износването на дюзата, но чак пък да я пръсне - тя по тази логика и нафтата ще го прави.

    Коментар


    • #17
      От: Вода в дизела

      Тоя с мене за чеп не става,вьрзахме Хансето в 4:10 сутринта и в 6:55 летяхме обратно за тая,не и беше вьрзан кабела,слаби батерии,лабав ремьк и го скьса.4 часа да намеря друг,от Шеви някакво е.Дра ни малко дьжд,малко вятьр......тоя вика Малииии ква буря и не можа да спи та сега се е гьтнал и след малко ше го премеря дали не е порастнал,проспа се.

      В Янмарския комплект има 3 ключа на крьст,няма 13 за смяна на ремьк,няма и за отвиване на филтьра,тропне ли го режа и карам на Рейкора само.Пред Санта Барбара сьм поне,не е като камьните да са близо.

      Ела си,че сьм ти намерил една моторница от тук до края на света и обратно.Отивам пак да ровя,ти мисли,Рейкора е от калпавите наврян над вала.

      Май ще я карам така,ако изпляка ще знам поне как плякат тия мотори.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Вода в дизела

        От вода дизела прекъсва и се чува характерно изтракване в дюзите. Износват се, ама щом си работи осезаемо добре мотора, значи водата въобще не е толкова много, че да е проблем. Датчиците винаги са в основата на филтъра и се задействат доста предварително. Лошото е, че в някои мотори са свързани тези аларми с компа на мотора(където го има) и сигнала обърква цЕлата работа.Отчита го като неизправност, грешка, нещо си и даже в някои варианти гаси мотора, в други само го вкарва в авариен режим, а в нЕкои нищо не става(в момента карам един Cummins, със същия проблем и нЕма грижи).
        Тая глупост с избиването на дюзата, не знам как би могла да стане, освен да засмуче вода през колектора и да направи "воден чук". Тогава може и да избие дюзата, строши бутало, криви мотовилка или каквото там му е на късмет.Но в никакъв случай не е от разширяването на водата.
        А за мъглата е вярно... на теория, че и не само за дизела....Даже има и опити с двигатели с допълнително впръскване на вода, ама всичко си остава в експериментална фаза.Причината е, че ползите са по-малки от пречките за използване на такива системи.
        Накратко: Според мен няма да се строши, еле па чисто нов, па и работещ си мотор. Не му трябва много вода на мотора, та да видиш и чуеш, че нещо не му е наред и без никакви датчици за вода в горивото. А щом си "бръмчи" нормално, ще има да чакаш баш от това да се строши.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          От: Вода в дизела

          Толкова голям дизел не може да се строши от водата във филтъра, колкото и да му е голямо бурканчето. Ако хуйнята има компютър, той чете водата или като малко електрическо съпротивление, и тогава за да спре да хленчи трябва да му откачиш жиците от датчика за вода, или обратното, и тогава пак трябва да ги откачиш, и да ги дадеш накъсо с кламера от инструкцията че това е забранено.

          Човече, вие верно ме изтрещявате. Джобят ли ви преди да се качите на борда, какво става? Нормалния Лидерман лови и върти гайки до 19, без да ги окръглява. Само го омотавай с парцал преди да го стиснеш, ако нямаш кожена ръкавица, че иначе ръката боли много. Туряй си по джобовете на елечето разни работи, ебати, едно време космонавтите мушеха шишетата с коняк в ботушите на скафандрите - и пак имаха ...
          Ше ме изнервиш - ше дойда да ти покажа, зае...и.
          Няма къде да ме каниш, ако нещо - ще е в Мексико, нататък нямам работа. То и там нямам, освен да ви се развикам че сте забравили за тела и пироните.
          Махайте ги ония кебапчета от кактуси и ракия от краставици, и се прибирайте вкъщи преди да са ви затрили ония педерунгели.
          Последно редактирано от Стефан; 12-07-11, 05:29.

          Коментар


          • #20
            От: Вода в дизела

            Латермана е Surge,голямото бичме и вьрти гайки ма тая няма вьртене и е завряна на майната си.На нормална лодка си носим и инструменти,това не е нормално обаче,чисто ново е в гаранция и фифела е Не барай,че струва 2 Ферарита,по-добре да се строши от това да ме сьдят,че сьм го строшил.Америка,пази чисто и карай бьрзо,това,че няма кой една крушка да смени не ги брига много.

            А да ми кажете защо след като запали нормално 4 цилиндрово дизелче и работи нормално след като го загася вьрти на бургия и припалва ма без газ не пали?Няма дизел нали,задьнен филтьр и вакум след 15 минути стоене,после няма нормално палене.Лодката Хансе 540е и 320часа, сьщия проблем на 150 часов мотор на Beneteau 523.А оди им кажи,че тия филтри са за боклука,единия собственик зацепи,другия ми вика Не може да бьде......все едно е моя лодката и аз не слизам от нея.За идея само- тия са по половин лимон евра или там някьде,няма кой един филтьр да сложи за 300 кинта.

            Брата ги знае и двете лодки,той да ви обясни за какви льскави вилици говорим,сенатор тоя и тоя си пият кафето,филтри
            няма.Последно време кво пипнем и трева не никне,следващата седмица карам още 4 различни,ич и палци няма да стискам.


            Дизела не е голям,3литра е май и 110 коня само.За нас голям дизел е над 1000 коня и можеш колело да караш около него,филтри 3 на мотор по 2 литра всеки.Това е дизел,тоя тук става за генераторче на истинска лодка,а истинска лодка е един ТИР Ферарите или мальк паркинг с Мерцедеси.

            Брьмчи още чудото,аларма не е пискала от 2 часа,утре сутрин ше му изпьна жартиерите ма трябва да сьм близо до марината.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Вода в дизела

              Луда работа лодки за една торба пари а нямат един свестен горивен филтър. Новите команреали като се скапе от скапано гориво някоя дюза буталото заминава много бързо не носят на лошо смесообразуване и детонаций. Със старото поколение дизели няма ядове те носят много простотии. Преди десетина години подарих на един приятел рибар от Ахтопол един дизелов мотор 1.8 от Фиат мотора беше перфектен и въпреки това човека го разглоби и му направи профилактика защото не иска да седи на сред нищото с ракетник в ръка и да чака някой да го буксира . Вземи си няколко раздвижни ключета не са много удобни за работа но в аварийна ситуация вършат работа и не заемат много място.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #22
                От: Вода в дизела

                Комьнрейла в морето е от много години,не е като Бош да са го измислили преди десетина.Янмара реално е морски Нисан,много добра моторетка което мноооого рядко дава проблеми,проблеми моторите не дават,проблема 90% от случаите е горивото.
                Това има и платна,а аз сьм карам лодки без мотор над 15 години та ми е през гика,номера е,че ще закьснея за изложението ако изпляка или ще се наложи да ме теглят,а това няма да го преживея.Това е като на ново Фврари да си носиш гедоре и да пристигнеш пред НДК теглен от пьтна помощ.........
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Вода в дизела

                  Много голяма простотия. Не знаех че и ония са чак такива мингянци. Две нощи гледах западни европци - смятай зауважавах наште мангали, както и хигиенните навици на уличните кучета. Ония са по-долу от тукашната утайка. Достойнството на местните клошари, спрямо ония туристи, изобщо не може да се сравнява. Нашите са три класи отгоре.

                  Да, три литра е микроскопична третонетка ... Тогава нямам умна идея. Освен да му излъжеш компютъра със жиците, пък да се чупи както иска - спасявал си живота си. Ние сме свидетели.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Вода в дизела

                    Майка нека брата ти каже как знаят че отиваме лодка да преберем,намираме я без ризи вьтре,без пожарогасители,няма кришки вмсветлините,няма батерии...........тая я намерих пьлна,водата не сьм я вкарал аз,но не беше закачена замтока и батериите и бяха на 11 волта.Запали и нежно с газта и пак скьса ремька на алтернатора,няма кое един ремьк да сложи,няма масло,няма вода,няма инструменти,няма кой да се нагьзи един кабел да включи.........ма па за целта се наемат близнаците и те през огИн минават и никога не закьсняват.

                    Е ремька ми е от шеви,за 6 кинта и резервен имам ако да е по тесен,алармата сьм я залепил с тиксо да не ме тормози и леко на 1800 оборота се прибирам ден преди крайна дата.Е не сьм го гасил щото ще му паднат батериите и при палене може пак ремьк да скьса ма с трици маймуни няма как,друг да му мисли.На всичкото от горе ме посьветваха да я караме само двама все едно тоя тюфлек може да замени брата.Дадох им цена за трима,сьгласиха се / де ше ходят / и я караме двама или по-точно сам,а тоя само цька с език.


                    Не им се занимава,знаят,че ще се оправим с каквото и да е и я карат през просото.Нашите претенции са малки и обикновенно нищо не се троши,като гледам и тоя ще е така.В последно време обаче ми вьрви като на куцо куче тояга,не смея жена си за задника да хвана,земе да падне.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: Вода в дизела

                      Казах ти - тука кебапчетата са от истински животни, а ракията я берат от дърветата. Махай ги ония, и бегай обратно вкъщи. Ние сме си от тука. Ония имат само по некоя тлъста риба, а сичко друго им е скапано.
                      Не знам братче, не знам да се моля. Ще ти стискам палци, не знам кво друго на правя.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Вода в дизела

                        Споко бе,не се мре лесно,това поне е проверено,средно потьваме 2 пьти в годината,до момента лодка загубена нямаме,а на това само мотора може да му изпляка.

                        Интересно,алармата мьлчи с часове вече,мотора си работи равномерно и сьм го натиснал на 1900 оборота,омам още 70% гориво в резервоара и утре стьпвам в трети пьлен ден.Това ако трябваше да пляка да се е спекло вече,просто ми беше чудно какво става ако набия водица вьтре.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: Вода в дизела

                          Ей, нема да се отървеш лесно!
                          Колко резервоара има? УАЗовете например имат два, и нормалните мъже, в плътно застроени градски райони, пикаят в по-празния. Като почне да тресе - шефиора врътва кранчето към другия ...
                          Така се и проверява филтъра.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Вода в дизела

                            Един,тя тая е само половин милион,а те идват с по един.То лесно ако са 2,ако имат помпа с филтьр и кранове,че да врьтна единия и да проверя как е горивото вьтре или да имам сдвоен филтьр или прозрачна колба.........ма за 2Ферарита мангизи толко дават.

                            Сега разбирате ли защо имам чакащи 6 лодки за доработка и каквото докарам минава на Пимп май райд?Нищо няма по тая и щом мьлчи и не кляка няма да и клякам и аз,само още 120 километра останаха,това има/няма е Варна БУргас или на един такова място.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #29
                              От: Вода в дизела

                              Хм. Не знам какво си чел за морските войни след измислянето на подводниците, обаче има един номер - кервани. Събери хора на които вярваш, дай им по някой тюфлек за попълване на бройката, и ги карай заедно ...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Вода в дизела

                                Нямам много опит с техниката която се използва в моретата и океаните но преди години правих профилактика на един 150 киловатов ГДРейски дизелов генератор морско испълнение 6 цилиндъра производство на заводите ИФА и всичко в него е направено изключително просто и ремонтопригодно . Единични глави ; термометър за следене на горивния процес във всеки цилиндър ; стъкло + термометър за следене нивото и температурата на водата ; сдвоено запалване стартер и въздух ; ел.реотани за поддържане на температурата на маслото и водата в угасено състояние . Филтрите бяха направени изключително умно горивните (2броя) се състоят от надупчени пластмасови дискове и между тях филтърна хартия целия пакет е стегнат с една 8 мм шпилка . Като се запушат с едно 13 ключе сменяш книжните дискове за 5 минути има ги в комплектче вакумирано в найлон леки са и не заемат място . Маслените също са два броя съставни от елементи с месингова решетка с различно сечение на отворите за всеки филтър пак ги държи една шпилка разглабяш промиваш и готово .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X