Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повишена компресия?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Повишена компресия?

    Първоначално публикуван от Savov Преглед на мнение
    Компресията беше еднаква, но не вярвам уреда да е сбъркан. Говорим за фирмения сервиз, в който работят добри професионалисти.
    Това не пречи уреда да е изпускан нееднократно.

    Коментар


    • #17
      От: Повишена компресия?

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      ....Ако са позаминали маслените сегменти, особено на студен мотор, наистина се наблюдава странно повишаване на компресията...
      Маслените сегменти почват да заминават на ....стотин хиляди км (освен ако няма някой счупен , но тук картината не е такава) .. При такъв пробег е нормално компресията да падне и до 10 атм. , че и по-малко . Дори да има странно повишаване на компресията в този случай , то налягането в цилиндрите няма как да достигне стойности над тези за нов двигател . Освен ако в маслото не е прибавена някаква глеч .

      Странно е че на всички цилиндри измереното налягане е абсолютно еднакво . Това намирисва на грешка в уреда и си прав за надуването .
      Иначе по-висока компресия от заводската нормално се постига в два случая : или както спомена Маниячето да е подстригвана главата , или скоро да е правен основен ремонт и току-що да са припаснали сегменти и цилиндрови втулки . В такъв случай ( както споменах при по-голяма стегнатост на сглобките при шлайфане ) може да качи и 2 атм. отгоре . На дизел Мерцедес съм мерил 4 атм. горница .
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        От: Повишена компресия?

        Първоначално публикуван от Savov Преглед на мнение
        ... Обърканите свещи не могат ли да нарушат горивния процес и да вкарат масло в цилиндрите? ...
        Може , ама ше пука , пляка и няма да работи нормално . А ти за работата на двигателя не спомена нищо .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          От: Повишена компресия?

          А ако добавим евенуално и натрупан нагар по стените на горивната камера!?

          Коментар


          • #20
            От: Повишена компресия?

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            Може , ама ше пука , пляка и няма да работи нормално . А ти за работата на двигателя не спомена нищо .
            Звука от мотора не беше съвсем добре първоначално. После след смяната на свещи май се подобри. /Така поне трърдяха майсторите, на мен ми е все еднакво/.

            Коментар


            • #21
              От: Повишена компресия?

              Аз съм за грешка на уреда. От време на време тези уреди трябва да се тарират, ама тука май никой не го прави.
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #22
                От: Повишена компресия?

                По-напред някой беше писал, мерена е компресия на топъл мотор. Ако на същия се измери след 10-12 ч. престой и температура около 20 градуса, показанията ще са около 1-2 атм. надолу ако всичко е наред. Ако има неравномерно износване (което е нормално в малки граници), ще има и 0,5-1 атм. разлика между цилиндрите, особено 1-4.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #23
                  От: Повишена компресия?

                  Всъщност, какво значи "нормална" компресия за този мотор?

                  В справочниците се дава някаква компресия, която не е "нормална", а от която надолу се прави ремонт. На изправен, разработен бензинов двигател тя спокойно може да е 1-3 атм по-висока и само от това никакви лоши изводи не бива да се вадят. На дизел може и да е 4-6 и повече нагоре от същия критерий. При експлоатацията на мотора тя непрекъснато спада и в един момент достига (и подминава надолу) посочената в справочника стойност. Скоростта на спадането зависи от експлоатацията и от конкретния двигател.

                  Свещите - ако не са в ред, могат да ускорят износването на цилиндри, сегменти и бутала, като пропускат да запалят бензина и го оставят да измие маслото от цилиндъра, а също и да премине надолу към масления картер, с което да влошава качествата на самото масло.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Повишена компресия?

                    Понеже карам от доста време турбо бензинови мотори - се осмелявам да се намеся в темата с това, което на моите Субару турбо коли се е случвало.

                    1. Най-вероятната причина за тези показания не е грешка на уреда или масло в цилиндъра, което уплътнява - турбо моторите при кофти свещи - дълго време не сменяни, объркани при сямана, голяма разлика в топлинното число, правят въглеродни отлагания по буталото и цилиндъра.
                    - Семста е доста по-богата в сравнение с атмосферните коли, за да се пази мотора - не съм виждал бензинов турбо мотор, който не е презапасен по този параграф! Дори в атмосферен режим и на празен ход - смесите са завишени, презапасяването е още по-голямо в турбо и преходните режими. Понякога използването на свещи с по-високо топлинно число може да реши проблема, някъде съм чувал и за определени добавки към бензина - които са почистване на инжекторите, но само една-две от тях помагаха. Най-стария метод и доказан - е газ в бензина, но за всеки дозата е различна, може да се действа и като при запекли сегменти - на редови двигател е по.-лесно да се налее газ в цилиндъра.

                    За да се получи 1 атмосфера разлика на всички цилиндри при измерване на компресия, няма как да дойде само от дебелината на гарнитурата или шлайфането на главата - там се променя по-съществено степента на сгъстяване. Според мен в случая повишена компресия - с 1 атмосфера е или въглеродно отлагане или маслен клин - тъй като свещите са тотално различни от предписаните - аз съм за първото, което си е таралеж в гащите, макар и понякога по описания по-горе начин да се оправя сравнително бързо, а и твоя не е боксер и можеш да му ливнеш газ в цилиндрите и да пробваш. Успех! По принцип проверкта се прави на топъл мотор за Субару. Не виждам защо и при СААБ турбо да е на студен.
                    Последно редактирано от proscrip; 16-02-11, 12:34. Причина: добавяне

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X