Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ниските обороти на COSWORTH

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

    Ще ти отговоря вместо него - в-бокса извън България е на час по лъжичка. Аз отдавна съм се отказал опитите, просто е неизползваем ако го гледаш извън Бг.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      Оригинално колата има два катализатора ,и четири сонди , двете ламбди са преди , другите две след тях. Тъй като съм запазил цялата инсталация , днес свалих сондите от оригиналните тръби и ги вквючих по местата без да са вкарани в аспуха , специалиста който я беше закачил на лаптопа каза , че вече не му дава грешки за дебитомер и сонди . Двигателя работеше много добре на празен ход но в движение не е пробвана . Какво точно имаш предвид за катализаторите , наистина съм ги махнал защото нямя място за тях , какъв проблем могат да създават ?
      Сондите след катализаторите са контролни, следят дали работи катализатора и ако не работи (или го няма) вкарват колата в сервизен режим. Смени специалиста.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

        Мога ли , да сложа от друга кола /втора употреба / , защото оригиналните не мога да ги сложа технологично . Дай предложение за специалист няма значение в кой град.
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Сондите след катализаторите са контролни, следят дали работи катализатора и ако не работи (или го няма) вкарват колата в сервизен режим. Смени специалиста.
          С избит катализатор и оригинални ламбди преди и след него сме нямали проблем с няколко коли.Е свети чек енджина,но не я кара да работи много богата след като загрее и не тресе и прекьсва.Не е била Форд обаче нито една кола.

          Казвам го като факт,а не за да споря.Ако можеш би ли го обяснил малко по-подробно?
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

            Трябват ти емулатори за ламбда сонди в такъв случай.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

              Днес запалихме джипа от шестия седмия път , всички сонди са по места като загря всичко си дойде на място само дето първия цилиндър не работи или работи някак , защото инжектора не е оригинален . Счупих оригиналния в опит да го извадя за проверка , и се наложи да сложа някакъв друг който уж е със същото налягане и същите омове . Никъде не успях да намеря моя модел . Ако някой може да помогне да го намеря ще бъда много благодарен . Номера е 0280155609 по БОШ
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                С избит катализатор и оригинални ламбди преди и след него сме нямали проблем с няколко коли.Е свети чек енджина,но не я кара да работи много богата след като загрее и не тресе и прекьсва.Не е била Форд обаче нито една кола.

                Казвам го като факт,а не за да споря.Ако можеш би ли го обяснил малко по-подробно?
                Първо като отчете грешка на контролната сонда обогатява сместа за да издуха катализатора (което не става) като пак не стане влиза в сервизен режим. Светенето на чек енджин е бях кахър, колата просто ен върив както трябва. Ясно е че не тресе и не прекъсва. Тя и без дебитомер си работи безгрижно само дето ем харчи ем не върви (въпреки че създава впечатление за голям вървеж)

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Трябват ти емулатори за ламбда сонди в такъв случай.
                С емулатор не става за контролната защото тя следи данните от първата и чака правилни данни от втората. Поне аз до сега не съм попадал на такъв емулатор дето да работи.
                Маха се софтуерно контролната сонда при някой дето разбира какво пипа по чипа
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                  120 000 километра в нищо не влезе,смьрди на студен мотор малко и това е.И чек енджина свети,но не влезе в авариен,не спьна скорости,не дрьпна дросел...............и не харчеше повече.Поне това го знам,караше се на доставки тая кола и няма как да харчи повече там,по над 600 километра на ден минаваше дарака.Ката беше задьнен та леко се изхвьрли та и колата трьгна.


                  Кьм колегата с темата - ламбдата за да работи и да ти показва ниски стойности трябва да е гореща,доста гореща.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    120 000 километра в нищо не влезе,смьрди на студен мотор малко и това е.И чек енджина свети,но не влезе в авариен,не спьна скорости,не дрьпна дросел...............и не харчеше повече.Поне това го знам,караше се на доставки тая кола и няма как да харчи повече там,по над 600 километра на ден минаваше дарака.Ката беше задьнен та леко се изхвьрли та и колата трьгна.


                    Кьм колегата с темата - ламбдата за да работи и да ти показва ниски стойности трябва да е гореща,доста гореща.
                    Някъде по твоя край , дали няма да може да се намери един разпръсквач за COSWORTH 2.9 24V с номер по БОШ 0280155609. Естествено не безплатно.
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                      Ибей го тьрси,тук по моя край бегачките са осмаци Американски.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X