Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ниските обороти на COSWORTH

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с ниските обороти на COSWORTH

    Здравейте колеги , от известно време съм монтирал двигател от Форд Косуърт на ГАЗ 69 . Още в началото започнаха проблемите с ниските оборотите , реших че е дебитомера , защото като е включен куплунга мотора тресе и не може да се изфорсира като го изключа всичко си идва на мястото , работи перфектно , само при потегляне има едно чудене в ниските. Ходих при един специалист , закачи го на компа , и каза дава ми грешка в масметъра сега ще я изчистя и всичко ще е наред. Наистина джипката тръгна перфектно но след десетина минути каране същата работа и така три пъти . И майстора вдигна ръце и аз . Ако някой може да помогне със съвет ще съм много благодарен. Между другото сложих чисто нов дебитомер и пак същия проблем.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

  • #2
    От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

    При суапове често се получават ядове с окабеляването, да не говорим, че на Форд не е с най-добрите изолации. Виж точно каква грешка дава и измери входащите сигнали от грешащото нещо до компа. На входа на самия комп. А тоя дето си мисли, че като изчисти грешката и колата ще се оправи....по добре не ходи при него повече.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      ... Между другото сложих чисто нов дебитомер и пак същия проблем.
      Чисти ли грешката след поставянето на новия.А "новия" нов ли е или просто друг.Тези двигатели си имат хроничен проблем с дебитомерите.И с кабелите от/до тях.И с цялата инсталация,както е писал Митака.
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

        Вече до болка съм запознат с изолациите на Форда , ако можеш да ме осветлиш какво точно да го питам тоя майстор като го закачи отново , защото в Мото Пфое на компа им излезе SELECT PARK което означава сложи скоростния лост в позиция паркинг , и те бяха до там защото автоматичната кутия не е на джипа , аз използвам само мотора. Относно дебитомера чисто нов е чаках го две седмици от Англия дойде в запечатана кутия. Имате ли идея какво трябва да се направи с тази инсталация , нова явно няма да намеря . Изобщо има ли някъде сервиз в който да се заемат с този проблем и да го решат.
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

          Ако напишеш и за кой град става въпрос, ще е по лесно.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
            ... в Мото Пфое на компа им излезе SELECT PARK което означава сложи скоростния лост в позиция паркинг , и те бяха до там защото автоматичната кутия не е на джипа , аз използвам само мотора...
            Опс..И не иска да чете тестера ли ,или и тогава изкарва грешка в дебитомера?Щото може да се наложи да се шунтира някоя програма в ЕКУ-то.По спомени,тия кочини имах комп за автоматика,който беше кънектнат към ЕКУ-то...може грешката да идва от там...
            Иначе се сещам разни алтернативи,не е като няма вариянт да стане дори по-добре от оригинала-МегаСкуърд,ИМС,КМС.Цените вече не са каквито бяха.На тваое място бих се замислил...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

              Отговарям на първия въпрос , джипката е в Бургас , грешката в дебитомера я вади друг майстор , в Мото Пфое се отказаха на първото препятствие. Има една подробност , че от четири ламбда сонди оставихме само двете на колекторните тръби и компа търси и тях обаче все ми се струва че не е там проблема . Предполагам че Мега Скуърд е програмируем компютър който може да шунтира всички проблемни сонди и сензори , много ми е интересно какви са цените за доставка и монтаж и какво може да се постигне с него като сила . Щях да забравя най важното , кой може да го инсталира и настрои.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                Аз бих помислил за такова решение: http://www.carburetion.com/Weber/weber.htm . За разлика от Соти, не съм фен на алтернативните управления на горивните системи.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                  След чистене на грешките е трьгнала,компа дьрпа инфо от ламбдите и от мафа и ти настройва дросела.Тоя явно е много умен,моите искат повече от десетина минути за да влязат в час.Твоя след 10 минути работи на инфото от двете сонди и по тая причина нямаш добри ниски,иска инфо и от другите 2.Навийте ги някьде зад тия и пак провери как е,сега компа работи с половината си акьл.

                  Карам по логика от моите си коли,Косуьрт на Газка не сьм виждал
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Аз бих помислил за такова решение: http://www.carburetion.com/Weber/weber.htm . За разлика от Соти, не съм фен на алтернативните управления на горивните системи.
                    Това е МНОГО интересно предложение. Благодаря.
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      След чистене на грешките е трьгнала,компа дьрпа инфо от ламбдите и от мафа и ти настройва дросела.Тоя явно е много умен,моите искат повече от десетина минути за да влязат в час.Твоя след 10 минути работи на инфото от двете сонди и по тая причина нямаш добри ниски,иска инфо и от другите 2.Навийте ги някьде зад тия и пак провери как е,сега компа работи с половината си акьл.

                      Карам по логика от моите си коли,Косуьрт на Газка не сьм виждал
                      Днеска закачихме ламбдите , и компа забрави за дебитомера . Ако искате да видите ГАЗката има видео във Vbox ГАЗ-69 COSWORTH от 1 до 7
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                        ВБОКСА ми го зарежда по половин час на клипче,а иначе умрем да го видя това.

                        Какво значи Днеска закачихме ламбдите , и компа забрави за дебитомера ?Работи ли нормално или не?Моя ако му откача малко ламбди и има да чопли на всичките 8 цилиндьра.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                          Катализатор има ли оригинално колата? Ако да няколко от сондите са контролни и пак ще забива грешки и няма да върви като хората (щото предполагам сте го махнали).

                          ПП С карбуратор колата няма да върви по-добре от инжекцион. Ма не ми се навлиза в полемика защо.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Катализатор има ли оригинално колата? Ако да няколко от сондите са контролни и пак ще забива грешки и няма да върви като хората (щото предполагам сте го махнали).

                            ПП С карбуратор колата няма да върви по-добре от инжекцион. Ма не ми се навлиза в полемика защо.
                            Оригинално колата има два катализатора ,и четири сонди , двете ламбди са преди , другите две след тях. Тъй като съм запазил цялата инсталация , днес свалих сондите от оригиналните тръби и ги вквючих по местата без да са вкарани в аспуха , специалиста който я беше закачил на лаптопа каза , че вече не му дава грешки за дебитомер и сонди . Двигателя работеше много добре на празен ход но в движение не е пробвана . Какво точно имаш предвид за катализаторите , наистина съм ги махнал защото нямя място за тях , какъв проблем могат да създават ?
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              ВБОКСА ми го зарежда по половин час на клипче,а иначе умрем да го видя това.

                              Какво значи Днеска закачихме ламбдите , и компа забрави за дебитомера ?Работи ли нормално или не?Моя ако му откача малко ламбди и има да чопли на всичките 8 цилиндьра.
                              Колега , успя ли да гледаш някое клипче ? Ще ми е интересен коментара.
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X