Здравейте колеги , от известно време съм монтирал двигател от Форд Косуърт на ГАЗ 69 . Още в началото започнаха проблемите с ниските оборотите , реших че е дебитомера , защото като е включен куплунга мотора тресе и не може да се изфорсира като го изключа всичко си идва на мястото , работи перфектно , само при потегляне има едно чудене в ниските. Ходих при един специалист , закачи го на компа , и каза дава ми грешка в масметъра сега ще я изчистя и всичко ще е наред. Наистина джипката тръгна перфектно но след десетина минути каране същата работа и така три пъти . И майстора вдигна ръце и аз . Ако някой може да помогне със съвет ще съм много благодарен. Между другото сложих чисто нов дебитомер и пак същия проблем.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Свий
X
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
При суапове често се получават ядове с окабеляването, да не говорим, че на Форд не е с най-добрите изолации. Виж точно каква грешка дава и измери входащите сигнали от грешащото нещо до компа. На входа на самия комп. А тоя дето си мисли, че като изчисти грешката и колата ще се оправи....по добре не ходи при него повече."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение... Между другото сложих чисто нов дебитомер и пак същия проблем.0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Вече до болка съм запознат с изолациите на Форда , ако можеш да ме осветлиш какво точно да го питам тоя майстор като го закачи отново , защото в Мото Пфое на компа им излезе SELECT PARK което означава сложи скоростния лост в позиция паркинг , и те бяха до там защото автоматичната кутия не е на джипа , аз използвам само мотора. Относно дебитомера чисто нов е чаках го две седмици от Англия дойде в запечатана кутия. Имате ли идея какво трябва да се направи с тази инсталация , нова явно няма да намеря . Изобщо има ли някъде сервиз в който да се заемат с този проблем и да го решат.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Ако напишеш и за кой град става въпрос, ще е по лесно."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение... в Мото Пфое на компа им излезе SELECT PARK което означава сложи скоростния лост в позиция паркинг , и те бяха до там защото автоматичната кутия не е на джипа , аз използвам само мотора...И не иска да чете тестера ли ,или и тогава изкарва грешка в дебитомера?
Щото може да се наложи да се шунтира някоя програма в ЕКУ-то.По спомени,тия кочини имах комп за автоматика,който беше кънектнат към ЕКУ-то...може грешката да идва от там...
Иначе се сещам разни алтернативи,не е като няма вариянт да стане дори по-добре от оригинала-МегаСкуърд,ИМС,КМС.Цените вече не са каквито бяха.На тваое място бих се замислил...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Отговарям на първия въпрос , джипката е в Бургас , грешката в дебитомера я вади друг майстор , в Мото Пфое се отказаха на първото препятствие. Има една подробност , че от четири ламбда сонди оставихме само двете на колекторните тръби и компа търси и тях обаче все ми се струва че не е там проблема . Предполагам че Мега Скуърд е програмируем компютър който може да шунтира всички проблемни сонди и сензори , много ми е интересно какви са цените за доставка и монтаж и какво може да се постигне с него като сила . Щях да забравя най важното , кой може да го инсталира и настрои.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Аз бих помислил за такова решение: http://www.carburetion.com/Weber/weber.htm . За разлика от Соти, не съм фен на алтернативните управления на горивните системи."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
След чистене на грешките е трьгнала,компа дьрпа инфо от ламбдите и от мафа и ти настройва дросела.Тоя явно е много умен,моите искат повече от десетина минути за да влязат в час.Твоя след 10 минути работи на инфото от двете сонди и по тая причина нямаш добри ниски,иска инфо и от другите 2.Навийте ги някьде зад тия и пак провери как е,сега компа работи с половината си акьл.
Карам по логика от моите си коли,Косуьрт на Газка не сьм виждалTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеАз бих помислил за такова решение: http://www.carburetion.com/Weber/weber.htm . За разлика от Соти, не съм фен на алтернативните управления на горивните системи.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеСлед чистене на грешките е трьгнала,компа дьрпа инфо от ламбдите и от мафа и ти настройва дросела.Тоя явно е много умен,моите искат повече от десетина минути за да влязат в час.Твоя след 10 минути работи на инфото от двете сонди и по тая причина нямаш добри ниски,иска инфо и от другите 2.Навийте ги някьде зад тия и пак провери как е,сега компа работи с половината си акьл.
Карам по логика от моите си коли,Косуьрт на Газка не сьм виждалАз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
ВБОКСА ми го зарежда по половин час на клипче,а иначе умрем да го видя това.
Какво значи Днеска закачихме ламбдите , и компа забрави за дебитомера ?Работи ли нормално или не?Моя ако му откача малко ламбди и има да чопли на всичките 8 цилиндьра.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Катализатор има ли оригинално колата? Ако да няколко от сондите са контролни и пак ще забива грешки и няма да върви като хората (щото предполагам сте го махнали).
ПП С карбуратор колата няма да върви по-добре от инжекцион. Ма не ми се навлиза в полемика защо.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеКатализатор има ли оригинално колата? Ако да няколко от сондите са контролни и пак ще забива грешки и няма да върви като хората (щото предполагам сте го махнали).
ПП С карбуратор колата няма да върви по-добре от инжекцион. Ма не ми се навлиза в полемика защо.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Проблем с ниските обороти на COSWORTH
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеВБОКСА ми го зарежда по половин час на клипче,а иначе умрем да го видя това.
Какво значи Днеска закачихме ламбдите , и компа забрави за дебитомера ?Работи ли нормално или не?Моя ако му откача малко ламбди и има да чопли на всичките 8 цилиндьра.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар