Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

    Да пак надува маркучите без турмостат и с включена перка .
    Какво означава "въздушна възглавница"?

    Коментар


    • #17
      От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

      Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
      Да пак надува маркучите без турмостат и с включена перка .
      Какво означава "въздушна възглавница"?
      Че има въздух в охладителната система!
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • #18
        От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

        Опаа ,е добре де от къде да я обезвъздуша ?
        И още нещо,като колата е на 70 градуса парно няма смисъл че духа хладък въздух,
        а не топъл.

        Коментар


        • #19
          От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

          Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
          Опаа ,е добре де от къде да я обезвъздуша ?
          И още нещо,като колата е на 70 градуса парно няма смисъл че духа хладък въздух,
          а не топъл.
          http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?p=164671
          0осем9осем7шест0осем7едно
          Миро

          Коментар


          • #20
            От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

            Обезвъздушаването на FIRE двигател на Уно се прави от едно кранче, намиращо се до входно-изходните маркучи за парното. Ако няма такова (свалено, изгубено и пр., си купи - струва 2.20 лв.). Този двигател е така сметнат, че перката се включва често при съвсем нормална експлоатация. Не трябва в никакъв случай да го оставяш "без перка". Другото е ясно - колегите са писали. Пусни и парното да видиш какво се случва. А при студен двигател си има белег на казанчето на радиатора до къде трябва да ти е антифриза.

            Коментар


            • #21
              От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

              Днес пробвах да го обезвъздуша ама не става.
              Надувах с устата казанчето,кранче няма никъде.Къде се намират пропките на радиаторчето на парното ?
              Сега имам и друг въпрос-като държи около 65 - 70 градуса,понеже
              гърнето ми е много зле ,изпуска от всякъде и като отворя прозореца вътре
              мерише яко на бензин от генерацията,на изгорели газове ,ама има и нещо което ми
              мирише на бензин и то нидоизгорял.Причините според мен са :Въздушния филтър не е много чист
              ама може да има някаква роля и тои.Другото което мисля е че поради ниската температура на двигателя - 65-70
              градуса двигателя е студен и държи на смукач и поради това мирише на бензин ?

              Коментар


              • #22
                От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                поради ниската температура на двигателя - 65-70
                градуса двигателя е студен и държи на смукач и поради това мирише на бензин ?
                Това е.

                Коментар


                • #23
                  От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                  ОК
                  На моита бракма няма кранче за обезвъздушаване.
                  Ако може някои да ми каже къде точно се намират пробките на радиаторчето
                  да ги обезвъздуша ,щото не е нормално при температура на колата около 80 градуса
                  за малко да духне топло и после пак да духа студено ?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                    Ако го няма - купи си. Като отвориш капака, ще видиш под предното стъкло на панела към купето двата маркуча за парното - някъде зад дросела се падат.
                    Последно редактирано от Totko; 02-10-10, 21:51.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Uno 1.jpg
Прегледи:1
Размер:28.9 КБ
ID:5213517№ 10 на снимката
                      Последно редактирано от Totko; 02-10-10, 22:11.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                        Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                        не е нормално при температура на колата около 80 градуса
                        за малко да духне топло и после пак да духа студено ?
                        Ако е духнала гарнитура, нормално е.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                          Днес направих следното нещо :
                          Разглобих таблото ,свалих целия "кожух"на парното ,свалих вентилаторчето
                          свалих радиаторчето.Издухах го с компресора от прах и листа(имаше ,но не много)
                          Взех маркуча и го измих отвътре със силна струя(изпадна много мръсотия-тиня,
                          ръжда,имаше и някакви жълти люспи ,предполагам от някаква добавка.)
                          След като го сглобих сипах вода и надух с помпа да се обезвъздуши.
                          Запалих колата и след като стигна температура около 60 градуса започна да духа топличко.
                          Без термостат е добре според мен.По нататък ще отворя и ще шлайфам главата и ще
                          сменя гарнитурата.
                          П.П.Някои има ли представа колко струва идна гарнитера и колко струва едно шлаифане на глава ?
                          Къде ми препоръчвате да я шлайфам ?
                          Става въпрос за София

                          Коментар


                          • #28
                            От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                            Топлото е дошло малко късно, но ако няма в момента термостат може.
                            Гарнитурата е около 15лв. мисля а шлайфане около 40-50лв.
                            Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                            Коментар


                            • #29
                              От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                              Имах същия проблем с гарнитурата, колата я карах около 1000 км с леко отворена капачка на разширителното казанче. Съветът ми е да побързаш със смяната на гарнитурата или да не караш колата (освен ако не си я прежалил), защото там където е прогорена гарнитурата ще се получат язви в метала. Вземи гарнитура Виктор Рейнц (май така се пишеше), масово се предлагат Глазер, но според мен не са качествени, разликата в цената не е голяма. Щом ще сваляш главата направо си смени гумичките на клапаните и си припасни клапаните. В Овча купел на ул. Любляна има шлайф база, преди 2 години за шлайф взимаха 18 лв, смяна на гумички 15 лв, а за припасване на клапани по 3-4 лв на клапан.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                                За да не пускам нова тема ще питам тук.
                                В момента крушките на фаровете са ми 60 на 55 вата
                                ако сложа 100 на 90 вата ще изгори ли инсталацията ?
                                Може ли да прецакам релетата ?
                                Ще има ли някакви последствия ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X