Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

    Здравеите колеги.
    Онзи дин станах Горд собственик на фиат уно 1.0пълна инжекция.
    Купих го за малко пари и не го изпрабвах и сега имам проблем.
    Като го запалих и направих едно кръгче,пущината загря може би колкото трябваше,
    ама запомна да извира водата отпред от казанчето.Според мен трябва да се смени гарнитурата
    на главата и да се шлайфа и главата.Не надува много ама .....като отворя капачката и колата
    като работи водата извира.Има ли някъде някое кранче от което трябва да се обезвъздуши ?
    Може ли да махна термостата и да карам без него за да не надува толкова много ?
    Ще има ли ефект? Ако имате други идеи даваите.С удоволствие ще чета и ще попивам като
    се едно е ракия .
    На тези Фиатчета това често ли се случва ? Нещо като дефект ли им е главата ?
    Последно редактирано от Миро; 24-09-10, 22:48.

  • #2
    От: Фият Уно 1.0 пълна инжекция

    Карай и не отваряй капачката.Явно е препълнено казанчето.А ако ти е мерак човъркай.

    Коментар


    • #3
      От: Фият Уно 1.0 пълна инжекция

      Ремонта го остави за последно,провери термостата дали отваря,помпата циркулира ли водата,радиатора да не е запушен и смени капачката на казанчето.Промий системата,обезвъздуши я и ако не си оправи чак тогава ремонт.
      Успех.
      И перката включва ли!
      Последно редактирано от Калин; 25-09-10, 14:06.
      JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

      Коментар


      • #4
        От: Фият Уно 1.0 пълна инжекция

        Перката несъм я оправил да включва ,водата циркулира.
        Днес махнах термостата и пак загрява много .
        Радиатора е нов ,цялата система е OK но като отворя капачката
        на казанчето и като колата рабите излизат мехурчета и като
        капачката е затворена казанчета се надува и като отворя изхвърля водата.
        Всички признаци според мен са ,че е издухало гарнитурата на главата
        и трябва да се шлайфа и да има нова гарнитура.Ама според
        мен,а Вие какво ще кажете ?

        Коментар


        • #5
          От: Фият Уно 1.0 пълна инжекция

          Ще кажем да идеш на тест за изгорели газове в антифриза, но първо оправи перката да се върти (може за проба и постоянно да я включиш се върти) и пак пробвай.
          ----
          Ако се стигне до ремонт, аз на това бих му зашил един двигател ВАЗ-21083 (Лада Самара 1.5 карбуратор - има и пълна инжекция, но там ще стане сложно), пасва на фиатови скорости и ако го охлаждаш е безсмъртен. Хем и някое магаре ще имаш повече.

          Коментар


          • #6
            От: Фият Уно 1.0 пълна инжекция

            Развий свещите и ги огледай,свеща на цилиндъра който хапва антифриз ще е не естествено бяла, Успех

            Коментар


            • #7
              От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

              С перката като го карам по селоно държи около 65 градуса ама без термустат.
              Имам информация че рледишиня собственик го е прегрял.
              Какви може да са последиците от прегряването ?

              Коментар


              • #8
                От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                въй, гледай се какво пишеш.

                Без термостат няма смисъл да го караш изобщо. Но, щом и така и така си го направил - на 65 градуса пак ли надува маркучите?

                Коментар


                • #9
                  От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                  Да пак надува и пак загрява повече от колкото трябва
                  Капачката я оставям по охлабена за да не надува ама като я затвора надува.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                    Е нали 65 градуса, как така загрява повече? Хайде съсредоточи се малко в темата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                      Колега ако имаш съмнения за гарнитура сваляй без да мислиш , процедурата трае около малко наскоро свалях на едно Фиатче 1.0 кубика , има няма 40 мин. и главата беше долу гарнитурката е като детска играчка можеш да си я сложиш в джобчето .
                      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                      [B]Ford Escort xr3 [/B]
                      [B]Aro 10 [/B]
                      Плачи! Там близо край град София
                      стърчи, аз видях, черно бесило,
                      и твой един син, Българийо,
                      виси на него със страшна сила.
                      0896042536

                      Коментар


                      • #12
                        От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                        Значе за температурата:като е с изключена перка вдига около 90 градуса и като отворя капачката ври.
                        Като включа перката на около 70 градуса сваля на 65 ама трудничко.
                        Капачката я държа леко отворена.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                          Айде пак на въпроса:
                          като го няма термостата И като е включена перката, надува ли маркучите и изкарва ли мехури в разширителния съд, или не?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                            Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                            Значе за температурата:като е с изключена перка вдига около 90 градуса и като отворя капачката ври.
                            Като включа перката на около 70 градуса сваля на 65 ама трудничко.
                            Капачката я държа леко отворена.
                            И капачката не я отвивай,ще ти направи въздушна възглавница.
                            JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                            Коментар


                            • #15
                              От: Фиат Уно 1.0 пълна инжекция

                              Според мен си е духнала гарнитурата! Няма нищо особенно при обезвъздушаването на този двг. Това би трябвало да е FIRE серията. Такъв е моят, само че 1.2 MPI. По всяка вероятност е прегрян и като се отчетат и годинките....
                              Освен това главата може да не е крива, но е добре да се провери. Не бързай да купуваш гарнитура ако ще се шлайфа - може да потрябва друга дебелина. Лошото, е че ако е прегрян може да има и други последици.
                              Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X