От: Нещо розовичко...?
А, тя посоката е ясна. От картера/капака на клапаните, към преди турбото, и от там през турбото та във входящия колектор и цилиндрите. Обратното просто няма как да се случи. А иначе за другото си прав.
...пък и колкото и пъти да съм отварял, маслото там не е никак голямо количество, а още повече ако е с добро качество, не образува и налепи. Просто си стои тъничък филм, а напрмер при мен интеркулера отвътре изглежда като чисто нов. Разхода на масло на 7500км е такъв че практически не доливам между смените. А моето мнение за маслото там е че не пречи а помага, веднъж на турбото, веднъж на цилиндрите. А за топлообмена на интеркулера - може и да се поспори, по простата причина че въздух, например с висока влажност, поема и отдава по-лесно топлината. Друг е въпроса как се държи с масло, вместо с вода в него, но пак мисля че ще е по-добре, а не по-зле, от въздух без маслени пари в него.
Първоначално публикуван от sek.1
Преглед на мнение
...пък и колкото и пъти да съм отварял, маслото там не е никак голямо количество, а още повече ако е с добро качество, не образува и налепи. Просто си стои тъничък филм, а напрмер при мен интеркулера отвътре изглежда като чисто нов. Разхода на масло на 7500км е такъв че практически не доливам между смените. А моето мнение за маслото там е че не пречи а помага, веднъж на турбото, веднъж на цилиндрите. А за топлообмена на интеркулера - може и да се поспори, по простата причина че въздух, например с висока влажност, поема и отдава по-лесно топлината. Друг е въпроса как се държи с масло, вместо с вода в него, но пак мисля че ще е по-добре, а не по-зле, от въздух без маслени пари в него.
Коментар