От: Някои разсъждения по съвременни двигатели с вътрешно горене
Като начало , защото при поставянето на задачата на инженерите в самото начало разхода е бил някъде в дъното на таблицата. Много преди това са мощност и въртящ момент от единица обем, тегло на агрегата, вибрации, обем на целия двигател заедно с охлаждането ......... отделно стои въпроса , че при разработването на един мотоциклет се влагат в пъти по-малко средства с оглед на това ,че произведените бройки са пак в пъти по-малко. Това означава много по-малко доизкусуряване.
Абе с други думи - къде се чуло и видяло кола с 600 см3 двигател да разполага със 110 кс. например. Друга е концепцията.
Първоначално публикуван от tef4o
Преглед на мнение
Като начало , защото при поставянето на задачата на инженерите в самото начало разхода е бил някъде в дъното на таблицата. Много преди това са мощност и въртящ момент от единица обем, тегло на агрегата, вибрации, обем на целия двигател заедно с охлаждането ......... отделно стои въпроса , че при разработването на един мотоциклет се влагат в пъти по-малко средства с оглед на това ,че произведените бройки са пак в пъти по-малко. Това означава много по-малко доизкусуряване.
Абе с други думи - къде се чуло и видяло кола с 600 см3 двигател да разполага със 110 кс. например. Друга е концепцията.
Коментар