Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло от КОРЕЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Масло от КОРЕЯ

    Алекс,когато беше лг съм карал пълната им синтетика и съм доволен.Има един маслар Боби ,който цял живат само това е правил-аз го познавам от 20 години,та той ми е мерило за качеството на маслото.Още щом почне да тече само го пипва и казва дали е качествено ,дали рано го сменяш и т.н.Та той се изказа добре за ЛГ.

    Коментар


    • #17
      До: Масло от КОРЕЯ

      Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
      Алекс,когато беше лг съм карал пълната им синтетика и съм доволен.Има един маслар Боби ,който цял живат само това е правил-аз го познавам от 20 години,та той ми е мерило за качеството на маслото.Още щом почне да тече само го пипва и казва дали е качествено ,дали рано го сменяш и т.н.Та той се изказа добре за ЛГ.
      Явно не греша .
      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

      Коментар


      • #18
        До: Масло от КОРЕЯ

        Лошото, е че най-вероятно няма да разберете дали е лошо през първите 10 -20 000км.
        Иначе точно официалните сервизи сипват по скапани масла. Поне мойте наблюдения са такива.

        Успех и дано всичко е наред. Колегата по-горе е похвал марката, но не и вискозитета доколкото разбрах!
        Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

        Коментар


        • #19
          До: Масло от КОРЕЯ

          Вчера намерих достатъчно време да си смяна маслото и филтрите на автомобила .Това е масло и консумативи след 20 000 км пробег . Впечатление ми направи че след омазване по ръцете с доста зор се забърсва и колкото да се бърше е доста хлъзгаво и създава допълнителни проблеми при работата с инструментите . Проблем се оказа че забравих да включа един кабел на маф сензора и запалих без него . Сега свети лампата на таблото за сервизно обслижване или грешки и аз не знам . Ако няма идея как да я накарм да огасне моля да ме запознае .
          Прикачени файлове
          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

          Коментар


          • #20
            До: Масло от КОРЕЯ

            Слагане на по-гъсто масло от това което е предписано за мотора не е добра идея. Пишат ли 5W30, слагаш 5W30. Широко разпространеното мнение, че трябва да се слага по гъсто масло е грешно. Ние под палмите трябва да караме с грес по тая логика. Колата ми е на над 170 000 км и продължава да върви с 0W20. В дилъра слага или 5W20 или 0W20. Питах ги докога така- "докато е кола, ако искаш да я имаш дълго време". Не си правете експерименти, хората са си го написали съвсем ясно в книжките. Колкото до това, че трудно се махало масло с парцал от ръцете...- аз ако съм, това няма да го споменавам публично.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #21
              До: Масло от КОРЕЯ

              След 3 нормални старта обикновенно лампата изгасва. Но има и вариант, да се гаси само в сервиз.
              Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

              Коментар


              • #22
                До: Масло от КОРЕЯ

                Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
                След 3 нормални старта обикновенно лампата изгасва. Но има и вариант, да се гаси само в сервиз.
                Не броих на кой старт ама вече сама си загасна . Благодаря
                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                Коментар


                • #23
                  До: Масло от КОРЕЯ

                  Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                  Слагане на по-гъсто масло от това което е предписано за мотора не е добра идея. Пишат ли 5W30, слагаш 5W30. Широко разпространеното мнение, че трябва да се слага по гъсто масло е грешно. Ние под палмите трябва да караме с грес по тая логика. Колата ми е на над 170 000 км и продължава да върви с 0W20. В дилъра слага или 5W20 или 0W20. Питах ги докога така- "докато е кола, ако искаш да я имаш дълго време". Не си правете експерименти, хората са си го написали съвсем ясно в книжките. Колкото до това, че трудно се махало масло с парцал от ръцете...- аз ако съм, това няма да го споменавам публично.
                  Като чета написаното и при теб има две различни масла които са с гранични стойности . Според мен проблема ще бъде ако има разминаване от две или три степени разлики встрани . Така че този път това ще бъде .
                  По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Масло от КОРЕЯ

                    5W20 и 0W20 са с еднакъв работен вискозитет. Различават се само по вискозитет на студено.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Масло от КОРЕЯ

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      5W20 и 0W20 са с еднакъв работен вискозитет. Различават се само по вискозитет на студено.
                      5W30 и 5W40 са с еднакъв вискозитет .Различават се само по вискозитет на топло !
                      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Масло от КОРЕЯ

                        Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                        5W30 и 5W40 са с еднакъв вискозитет .Различават се само по вискозитет на топло !
                        Колега, колата си е твоя, ако искаш лютеница и слагай, лошо няма. Лошото е обаче да заблуждаваме широката публика и да говорим неща, които не са верни. 5W20 и 0W20 са масла с еднакакъв вискозитет при работна температура /20/. Разликата между двете е, че второто е по-тънко при студен мотор /първите 2 минути да речем/. Колата я карам на къси разстояния и затова е с 0В...
                        5w30 и 5W40 са с еднакакъв вискозитет само за 2 минути /айде 5 минути, от мен да мине/ после са с различен вискозитет. Ти на практика караш с по-гъсто от предписаното масло. Това е.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #27
                          До: Масло от КОРЕЯ

                          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                          Колега, колата си е твоя, ако искаш лютеница и слагай, лошо няма. Лошото е обаче да заблуждаваме широката публика и да говорим неща, които не са верни. 5W20 и 0W20 са масла с еднакакъв вискозитет при работна температура /20/. Разликата между двете е, че второто е по-тънко при студен мотор /първите 2 минути да речем/. Колата я карам на къси разстояния и затова е с 0В...
                          5w30 и 5W40 са с еднакакъв вискозитет само за 2 минути /айде 5 минути, от мен да мине/ после са с различен вискозитет. Ти на практика караш с по-гъсто от предписаното масло. Това е.
                          Мина времето когато убеждаваха за Съветска власт ! И аз никого не убеждавам ! Така че всеки да прави това което намери за добре !
                          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Масло от КОРЕЯ

                            Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                            Мина времето когато убеждаваха за Съветска власт ! И аз никого не убеждавам ! Така че всеки да прави това което намери за добре !
                            Абсолютно! Никакво обеждаване, само технически параметри. Иначе се бърка народа.
                            0W20 и 5W20 са различни по вискозитет само в първите 5 минути докато загрее мотора. 0W20 е по летливо /тънко/ студено.
                            5W30 и 5W40 са еднакви по вискозитет само в първите 5 минути докато загрее мотора. 5W40 е по-гъсто като загрее мотора.

                            И колега, нищо, ама нищо лично. Аз например карам 16 годишна кола с 0W40 при положение, че и дават 15W40 от завода. Карам я така защото майстора каза, че щяло да избие от всякъде тънкото масло. И сега проверявам логиката на майстора, защото мойта логика ми казва, че няма да избие. И защото е половин заплата /колата, не маслото/.
                            Аз и за това споменах и за лютеницата. Колите са си наши, ще си ги трошим както на нас ни се иска. И не се бъзикам. Поздрави!
                            Последно редактирано от NIKSD; 22-05-10, 20:42.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #29
                              До: Масло от КОРЕЯ

                              Петицата най-отпред не е точно вискозитет, или поне не са сравними при различно число след W.

                              5W40 по-скоро има по-голям вискозитет от 5W30 за почти всякакви температури.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Масло от КОРЕЯ

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Петицата най-отпред не е точно вискозитет, или поне не са сравними при различно число след W.

                                5W40 по-скоро има по-голям вискозитет от 5W30 за почти всякакви температури.
                                Каквото и да говорим или пишем Пена вече е *урва ! Маслото е налято и ще очакваме резултати . Колкото по късно толкова по добре може би след 300 000 км или след 15 години . Благодаря за съветите и за мненията !
                                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X