Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте мнения за това

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    http://kungpaojetta.blogspot.com/2007/07/blog-post.html

    http://www.greasecar.com/kit_detail.cfm?prodID=23

    http://www.diesel-therm.com/vegetable-oil-kit.htm

    http://www.goldenfuelsystems.com/

    Кликни само Vegetable oil kit и гледай какво става. Брат ми като тръгна да си продава W123 '77 година Мерцедеса се ИЗБИХА да звънят. Даде го за тройна цена. Ние топлата вода отдавна сме я измислили. Цели готови комплекти има- филтри, маркучи, подгреватели... Ти само кажи какво ти трябва.

    http://www.noendpress.com/caleb/biodiesel/index.php

    Е гледай снимки надолу- ей такава бангия продаде брата. Сега върви на фритюрник някъде.
    Последно редактирано от giorgio; 18-05-10, 06:43.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #47
      До: Дайте мнения за това

      Майко мила ............... ............ Братче, ти ме разби!
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #48
        До: Дайте мнения за това

        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
        Майко мила ............... ............ Братче, ти ме разби!
        Хехе, разби- не разби, това е Минке положението.

        Тоя на последния link със W123kata си слага отделен резервоар. Пали на нафта, кара малко за да загрее и минава на олио. До резервоара и до филтъра вървят маркучи с горещия антифриз за да не се сгъсти олиото. Целия комплект го продават за около $1000.00. Като ви гледам какви сте сръчни, може да ви излезе и по малко ако я карате на "събери чарк".

        Основното в цялата работа е да се подгрява резервоара и филтъра. Е, и филтъра да е голям и лесно да се сменя. Аз навремето много се смях като пощуря телефона на брата. Голям зор да си купят 77 дизелов Мерцедес. Питах ги какъв е тоя зор и никoй не казва. После един се изтърва. 300Д с автоматик скорости не можеш да го счупиш. Врътваш му автоматика да превключва на по малки обороти и го даваш на първия келеш да разхожда поръчките по домовете. Колко и да го натиска- няма чупене. Олио в изобилие... Сещаш се. Голяма далавера!

        Казвай, ако трябва да превеждам, тука е пълно с информация. На http://www.greasecar.com/ направо можеш да провериш колко ти струва готов комплект за олио. Монтирането е лесно. От къде ще намираш олио /или масло/ не знам.
        Като гледам цените, това за олио и газова уредба са на една цена. Само дето на gas се плаща и не се цапаш. На олио плащаш по малко ама...




        http://www.youtube.com/watch?v=-wlGmOnfOLg
        Последно редактирано от NIKSD; 17-05-10, 02:17.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #49
          До: Дайте мнения за това

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Иначе за трансформаторното масло - то се ползва по 20-30 години в едно съоръжение, най-често само се долива. Единствен източник на такова масло за горивни цели са изоставените съоръжения и кражбите.

          Там при тебе, предполагам има ред за рециклиране на бракуваните машини и полиция за крадците. Затова говоря, че няма какво да го мислиш това вещество.
          До колкото ми е известно живота на трансформаторното масло е доста по-кратък.То се използва най-вече за изолатор и охлаждане.След определено време изолационните му свойства се губят и става проводник,а тогава идва големия буум.Така,че смяната е задължително на доста по-кратки срокове и в зависимост от големината на съоръжението количествата са от сериозни до мнооого сериозни.От тук на татък пътя на това масло зависи единствено от хората от подръжката и връзките на зайнтересованите от него.Дори и в България не е нужно да го крадеш.До колкото съм запознат по въпроса цената на литър последно беше м/у 30 и 50ст в зависимост от количеството.Не съм купувал та не знам със точност а и дизелите си ги карам само с ДГ та да не ме боли главата просто нямам толкова скапан мотор за експерименти.
          0887284106-Митко
          http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
          http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

          Коментар


          • #50
            До: Дайте мнения за това

            За пречистването. Виж за магнит не се бях сетил, ама утре го слагам. Аз го правя на два етапа:
            1. Иригатор за клизми на 1,70 м височина с 5 см дунапрен на дъното. Много бавно тече.
            2. Преминалото първия етап минава през горивен филтър.
            Преминалото втория етап отива в резервоара.

            Освен това намерих битова нафта за разреждане на маслото, защото много скапано времето и не можах да направя топлообменника, но до края на седмицата и той ще е готов.

            Чудя се какво ще стане, ако разредя маслото с 10 - 15 % бензин. Мисля си че ще го разреди повече отколкото същото количество нафта, пък и бензина е по-ефтин от нафтата

            Трансформаторно масло не успях да намеря, но опитите продължават.

            Поздрави!
            Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
            MB W124 200TE 801-
            TLC LJ70 2,4TD 364

            Коментар


            • #51
              До: Дайте мнения за това

              Колеги да попитам понеже дядо ми има един мерцедес 190 2.5дизел който кара само лятото....

              Та на въпроса видях че в момента по магазините има олио на цена от 1.75 на ботилки по 1 литър а на борсата до нас на туби по 5 го дават на 1.60 и това е доста по евтино от нафтата. Та идеята ми е ако го зареждаме директно с такова ново олио има ли опастност да скапем нещо и ще върви ли без да се правят преработки по колата- само ако сменя нафтата с олио и как е разхода с него ще има ли смисъл? Колата няма проблеми с паленето винаги пали от раз като лятото даже никога не я чакаме да подгрява, но на олио дали ще стане номера да запали директно без да и се сменя горивото?
              0-

              Коментар


              • #52
                До: Дайте мнения за това

                http://www.journeytoforever.org/biodiesel_svo.html#fltr

                Долното го казвам без да имам никакъв опит в трансформирането на нафтова печка във фритюрник. Всичко, което пиша по темата е базирано на неща прочетени от Интернет или видени по коли на хората около мен. Аз карам бензин. Момчетата пишат, че главния проблем с каране на олио е по голямата гъстота на олиото в сравнение с нафтата. Може да доведе до повреди в помпата или дюзите. За да е по летливо горивото или се меси с нафта, или се загрява или се слагат гъзарски добавки с купешки имена. Ако говориш езика, чети. Ще ти намеря снимки на хора слагащи директно олио в резервоара на стари Мерцедеси.

                http://green-fuels-vehicles.suite101...-vegetable-oil

                Казват, че трябва да се загрее олиото до 71 градуса Целзий за да е летливо колкото нафтата.

                http://biobug.org/environment/biodiesel/HP95_70.pdf
                Последно редактирано от NIKSD; 18-05-10, 02:01.
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #53
                  До: Дайте мнения за това

                  Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение
                  Колеги да попитам понеже дядо ми има един мерцедес 190 2.5дизел който кара само лятото....

                  Та на въпроса видях че в момента по магазините има олио на цена от 1.75 на ботилки по 1 литър а на борсата до нас на туби по 5 го дават на 1.60 и това е доста по евтино от нафтата. Та идеята ми е ако го зареждаме директно с такова ново олио има ли опастност да скапем нещо и ще върви ли без да се правят преработки по колата- само ако сменя нафтата с олио и как е разхода с него ще има ли смисъл? Колата няма проблеми с паленето винаги пали от раз като лятото даже никога не я чакаме да подгрява, но на олио дали ще стане номера да запали директно без да и се сменя горивото?
                  колегата NIKSD ти е обяснил какво трябва да направиш,но даже и да изпълниш всичко смрадта си остава ,а и 1.75лв за литър не е никак малко затова лично аз залагам на отработено масло

                  Коментар


                  • #54
                    До: Дайте мнения за това

                    Мерси много!
                    До колкото разбрах ако карам само с чисто ново олио проблема е само в гъстотата... но като се има в предвид че ще я караме евентуално само лятото когато темперетурата рядко ще пада под 20 градуса явно няма да има проблеми. Наи много да пали по трудно? Маи ще пробваме като отидем другата седмица до вилата да вземем мерджана че тои ощре спи зимен сън там за начало ще пробвам със смес 70%олио на 30% нафта и ако няма ядове следващото зареждане ще е само олио
                    0-

                    Коментар


                    • #55
                      До: Дайте мнения за това

                      Няма да запали на олио.Трябва да се пали и гаси на нафта, в края на деня.Престои ли помпата пълна с олио , после ще видиш зор .Карал съм голф и беларус по този начин, като на голфа се разреждаше на половина с олио, имаше устрийство подобно на изпарител за газ да затопля сместа и зимата пак срещах трудности.Може да се направи филтъра със серпентина да затопля допълнително преди да влезе в помпата.И ако е употребено олиото трябва първо да се утаи и после много добре да се прецеди като не се мести съда за да не се размъти .На 123 може да се направи подгряване в резервоара.
                      FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Дайте мнения за това

                        Абе хора,пуснах тая тема за отработено масло,а вие въртите все към това миризливо и скъпо олио.Вече цял месец джипа не е помирисал нафта и пали и върви като луд само с отработено масло

                        Коментар


                        • #57
                          От: Дайте мнения за това

                          Нищо чудно,дьлго време ще вьрви.По някои други машини си имаме готова инсталация гоято дьрпа от резервоар за отработено масло,смесва го с даден % нафта и го гори като стой та гледай.Ползват се филтрите които брата показа / а това,че 123 било БАНГИЯ ще го запомня аз......../и помпа да смуче от резервоара.Говоря за мотори колкото трикрилен гардероб с малко по-големи филтри и малко по-сериозен разход.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #58
                            От: Дайте мнения за това

                            Малко да раздвижим темата - дотук 3000 километра на смес отработено масло и нафта (битова по левче килото)единствени проблеми имах с филтрите - 3 съм сменил, като последния път като издъхна мотора, големи перипетии бяха докато открия че на корсата някой е наврял едно малко хартиено? филтърче зад двигателя и под въздушния филтър - върви че го намери. След като го махнах се оправиха нещата. Другото което ми направи впечетление е че като покарах малко на истинска нафта (скъса ми се сърцето 2,20 лв/л) върви малко по зле отколкото на маслото???

                            Топлообменника ми е готов, стана по-хубав отколкото си мислех, не съм го монтирал обаче защото серпентината му е много голяма и прави голямо съпротивление на помпата. Абе два са ми проблемите, моля по-знаещите да помагат. 1.Каква помпа и къде да се монтира за да подпомага ГНП-то? Аз мислех за бензинова помпа преди топлообменника и филтъра, ама не трябва голямо налягане да прави, че ще избие отнякъде. Друго цената и ме нерви, требе да мое да се направи за без пари. Помпичка от печка на зазка не можах да намера. Другото си мислех помпичка за чистачките, ама тя не знам може ли да работи постоянно. 2.От къде да взема антифриз за топлообменника. На входа на радиаторчето за отоплението ли е най-добрия вариант или отдругаде е по-удачно. И има ли обезвъздушителен клапан, който да може да се монтира на маркуч, защото мястото на топлообменника ще бъде най-високото - по-високо от казанчето за антифриза. Проблем ли е?
                            Не знам може на някой да му звучат наивно въпросите ми, ама все пак почти нищо не отбирам от автотехника, ама съм ентусиаст де. Ще се радвам на позитивни и градивни отговори и ще ги прилагам по надлежния ред
                            Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
                            MB W124 200TE 801-
                            TLC LJ70 2,4TD 364

                            Коментар


                            • #59
                              От: Дайте мнения за това

                              Как го провери това голямо съпротивление?

                              Коментар


                              • #60
                                От: Дайте мнения за това

                                Ами малко индиректно, ама почти същата дължина медна тръбичка (и същия диаметър) бях навил около изходящия колектор към ауспуха, като си мислех че достатъчно ще стопля горивото, ама като се позапуши филтъра и спря да върви колата. Като изключих тая тръбичка и скъсих пътя на горивото и се оправиха се нещата. За това си мисля, че сега ще стане същото. А и горивото е горе-долу 50/50 масло/нафта, ако сипа повече масло съвсем ще спре. Експериментите са ограничени от липсата на време, наличието на световно по футбол, откриването на риболова, износения двигател и съответно непаленето му при повечко масалце в горивото и калпав акумулатор. Но това че няма време най-ме мъчи.
                                Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
                                MB W124 200TE 801-
                                TLC LJ70 2,4TD 364

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X