Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте мнения за това

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дайте мнения за това

    Здравейте на всички.След доста чудене най накрая реших да пиша какво сторих с Г класата.Та значи от известно време след някои доработки карам само с отработено масло.Паля на нафта и след като позагрее минавам на масло.Сложих прозрачен маркуч на обратното гориво и следя кога по него ще потече маслото,малко преди това се усещакак мотора променя работата си,гласът му става по-плътен и някак си работи по-тихо,при подаване на пълна газ няма никакъв дим и миризма през ауспуха.при каране усещам повече мощност,а и разхода на гориво е същият да не кажа и по-малък.Двигателят е 2400 (616).Направил съм системата така че да пали на нафта и след като позагрее минавам на масло,но тази сутрин пробвах направо с маслото и запали ,но по трудно.Засега съм много доволен,но не съм сигурен каво ще се случва по нататък с двигателя .Ако някой има опит нека сподели

  • #2
    До: Дайте мнения за това

    Моментално си направи сервиз за безплатна смяна на масла
    Sent from my Nokia s fenerche

    Коментар


    • #3
      До: Дайте мнения за това

      А като вискозитет..? Интересна тема, пък нещо не се коментира. Май заглавието не издава много.

      Коментар


      • #4
        До: Дайте мнения за това

        имам си собствен автосервиз и сменям масла,от две седмици не съм стъпил на бензиностанция само юркам по баирите даже не ми остава време да работя.Забелязвам,че джипа има по-голяма мощност отпреди като карах с нафта .Яд ме е само ,че не съм го направил по-рано на масло

        Коментар


        • #5
          До: Дайте мнения за това

          Ами, покрай още малко, освен ако това не е шега. Тогава и ще научиш за термичната и киселинната корозии.

          Коментар


          • #6
            До: Дайте мнения за това

            Стефане, разкажи малко.... моля.

            Коментар


            • #7
              До: Дайте мнения за това

              Отработеното двигателно масло е силно кисело. Особено от дизелите, в него има колкото искаш сярна киселина. От такива неща желязото ръждясва. На топло - особено ентусиазирано. А с мъглив влажен въздух - ...
              Освен това плътността му е много по-висока отколкото на горивата, вискозитета - също. Някак може и да влиза в цилиндрите, не съм опитвал. Какво прави там при характерните налягания ...
              Как, и дали изобщо гори, и при какъв термодинамичен цикъл, не знам. Керосинови ДВГ още има, ама маслените като че ли все пак са парни машини.

              Коментар


              • #8
                До: Дайте мнения за това

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                .... Особено от дизелите, в него има колкото искаш сярна киселина.....
                Основен параметър на маслото за дизелови двигатели е способността му да обира сярата при горенето на нафтата.
                ...а ако не е сменяно редовно....кой ли ще обира сярата от неговото горене?

                От друга гледна точка, нали само се премества от другата страна на буталото??? Защо да ръждясва поваче?
                Последно редактирано от drukman; 05-05-10, 03:54.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #9
                  До: Дайте мнения за това

                  Колеги,двигателят на Г-то е 2400,работи като истински Мерцедс,без значение от нашите температури пали от раз,но джипа е дълга база.Наготвил съм му по-мошен двигател и затова рискувам с експеримента.Както вече писах засега върви дори по-добре отколкото с нафта и ще продължа за да видя какво ще се случва с мотора,но все си мисля,че новият двигател ще почака дълго

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дайте мнения за това

                    Щом имаш и друг двигател, може да избиеш парите за него от спестяване на нафта . Имам приятели, които карат дизелови коли и с нафтата смесват прегоряло олио, единствения проблем, е че като минеш от някаде после там мерише на кибабчета и картофки,но спестяваш.
                    Make a Wish!

                    Two parts: Sometimes Losse/Sometimes Win

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дайте мнения за това

                      Първоначално публикуван от DevilWish Преглед на мнение
                      Щом имаш и друг двигател, може да избиеш парите за него от спестяване на нафта . Имам приятели, които карат дизелови коли и с нафтата смесват прегоряло олио, единствения проблем, е че като минеш от някаде после там мерише на кибабчета и картофки,но спестяваш.
                      Аз не смесвам с нищо в резервоара не остана и капка нафта и като загрее до 50-60 градуса не пуши и не мирише никак

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дайте мнения за това

                        http://www.pozvanete.bg/forums/viewtopic.php?t=1046

                        mislq ,че това е варианта ! нерафинирано и наедро е около 50-75ст. на литър !
                        Само си ги минаваш през филтър и си готов !
                        Лично аз небих се занимавал , когато ми стане скъпо няма да карам , колите са зада ти вършат работа а тогава разхода не е проблем защото вадиш парички и така .
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дайте мнения за това

                          Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                          http://www.pozvanete.bg/forums/viewtopic.php?t=1046

                          mislq ,че това е варианта ! нерафинирано и наедро е около 50-75ст. на литър !
                          Само си ги минаваш през филтър и си готов !
                          Лично аз небих се занимавал , когато ми стане скъпо няма да карам , колите са зада ти вършат работа а тогава разхода не е проблем защото вадиш парички и така .
                          Аз не карам с олио колега то много смърди.Имам големи количества отработено масло и дефакто не давам никакви пари за гориво не,че съм толкова беден да си позволя да си купувам нафта,но обичам експериментите,ако пък те са успешни също могат да носят пари което е още по-добре.Остава да мине време и да видя какво ще се случи.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дайте мнения за това

                            Ха, тъкмо мислех да пусна същата тема.

                            Та и аз съм в условията на т.нар. "следствен експеримент". Понеже свалих на корсичката 1,5 турбо дизеловия мотор и докато трае ремонта му съм сложил стария обикновен 1,5 дизел и сега пробвам колко и с какво ще върви. Двигателя поначало е доволно износен на равно "умира" на 120км/ч и ако дойде надолу се "ускорява" до 130. След 3 години седяне в гаража му завъртях коляновия вал на ръка, даже може да се каже че и инерция имаше .

                            Дотук съм навъртял около 700 км първо със смес от 40/60 нафта(тубиленд, т.е. от неизвестен алхимик) / друга смес от старо олио, горяло масло Кастрол, малко останало неизползвано моторно масло. Резултат никаква разлика в разход или вървене на колата. Последното зареждане е 50/50 нафта с горяло масло Ессо (от мерцедеса, все пак нямам сервиз, а и се оказа че никой от "масладжиите" не само не дава, ами и не продава горяло масло ???) и около 2 литра масло от скоростната кутия, изтекло от стария мотор, аа да и плюс 2 литра кауфландско олио по 1,70. Тук ми се появи проблем - някъде се запуши - не е горивен филтър, защото го смених, аз си мисля от утайки в резезервоара да се е задръстила цедката, че гледах на тубите с нафта едни сополи на дъното, мани-мани. Сега чакам да свърши резервоара че да го сменя (защото имам друг) и да продължа с опитите. Ама като гледам имам още за около 500-600 км. Ааа и днеска му шибнах някаква битова нафта на 20 години, намерена в мазето една мед. сестра. Та след тази манипулация тягата на колата спадна с около 20%. Ама пък и резервоара се поотпуши. Утре - вдругиден очаквам оферта 10 литра горяло палмово олио и 10 литра горяло масло с неизвестен произход.

                            Някой ако има идеи какво още да пробвам че почнах да се изчерпвам откъм идеи и доставчици.

                            ПС. Ако някой има връзки в АЕЦ и може да достави "тежка вода" аз съм неговия човек.

                            ПС 2. Обещавам да давам отчет за хода на експеримента. Написаното не е майтап, най много някъде да съм сгрешил с литър два, защото тубите бяха разнокалибрени.
                            Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
                            MB W124 200TE 801-
                            TLC LJ70 2,4TD 364

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дайте мнения за това

                              Първоначално публикуван от hyenna Преглед на мнение
                              Ха, тъкмо мислех да пусна същата тема.

                              Та и аз съм в условията на т.нар. "следствен експеримент". Понеже свалих на корсичката 1,5 турбо дизеловия мотор и докато трае ремонта му съм сложил стария обикновен 1,5 дизел и сега пробвам колко и с какво ще върви. Двигателя поначало е доволно износен на равно "умира" на 120км/ч и ако дойде надолу се "ускорява" до 130. След 3 години седяне в гаража му завъртях коляновия вал на ръка, даже може да се каже че и инерция имаше .

                              Дотук съм навъртял около 700 км първо със смес от 40/60 нафта(тубиленд, т.е. от неизвестен алхимик) / друга смес от старо олио, горяло масло Кастрол, малко останало неизползвано моторно масло. Резултат никаква разлика в разход или вървене на колата. Последното зареждане е 50/50 нафта с горяло масло Ессо (от мерцедеса, все пак нямам сервиз, а и се оказа че никой от "масладжиите" не само не дава, ами и не продава горяло масло ???) и около 2 литра масло от скоростната кутия, изтекло от стария мотор, аа да и плюс 2 литра кауфландско олио по 1,70. Тук ми се появи проблем - някъде се запуши - не е горивен филтър, защото го смених, аз си мисля от утайки в резезервоара да се е задръстила цедката, че гледах на тубите с нафта едни сополи на дъното, мани-мани. Сега чакам да свърши резервоара че да го сменя (защото имам друг) и да продължа с опитите. Ама като гледам имам още за около 500-600 км. Ааа и днеска му шибнах някаква битова нафта на 20 години, намерена в мазето една мед. сестра. Та след тази манипулация тягата на колата спадна с около 20%. Ама пък и резервоара се поотпуши. Утре - вдругиден очаквам оферта 10 литра горяло палмово олио и 10 литра горяло масло с неизвестен произход.

                              Някой ако има идеи какво още да пробвам че почнах да се изчерпвам откъм идеи и доставчици.

                              ПС. Ако някой има връзки в АЕЦ и може да достави "тежка вода" аз съм неговия човек.

                              ПС 2. Обещавам да давам отчет за хода на експеримента. Написаното не е майтап, най много някъде да съм сгрешил с литър два, защото тубите бяха разнокалибрени.
                              Здравей,колега експириментатор,най накрая някой да ме подкрепи.Сега ще ти кажа аз какво констатирах дотук.Запушването на филтрите наистина ти идва от смеските които наливаш.Проблема ти идва от това,че не пречистваш добре горивото преди да го исипеш в резервоара.Монтирал ли си топлообменник?Ако не си направи го ,че е важно.На десет части масло една част нафта за да го поразреди също много помага.Цялата тази работа е прекалено хубава за да е истина ,но наистина е истина.Вече трета седмица го юркам здраво и там където досега карах на трета сега съм на четвърта даже се улисвам и търся пета,но няма я пущината.Намери си отнякъде отработено масло и газ.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X