Здравейте на всички.След доста чудене най накрая реших да пиша какво сторих с Г класата.Та значи от известно време след някои доработки карам само с отработено масло.Паля на нафта и след като позагрее минавам на масло.Сложих прозрачен маркуч на обратното гориво и следя кога по него ще потече маслото,малко преди това се усещакак мотора променя работата си,гласът му става по-плътен и някак си работи по-тихо,при подаване на пълна газ няма никакъв дим и миризма през ауспуха.при каране усещам повече мощност,а и разхода на гориво е същият да не кажа и по-малък.Двигателят е 2400 (616).Направил съм системата така че да пали на нафта и след като позагрее минавам на масло,но тази сутрин пробвах направо с маслото и запали ,но по трудно.Засега съм много доволен,но не съм сигурен каво ще се случва по нататък с двигателя .Ако някой има опит нека сподели
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дайте мнения за това
Свий
X
-
До: Дайте мнения за това
имам си собствен автосервиз и сменям масла,от две седмици не съм стъпил на бензиностанция само юркам по баирите даже не ми остава време да работя.Забелязвам,че джипа има по-голяма мощност отпреди като карах с нафта .Яд ме е само ,че не съм го направил по-рано на масло
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Отработеното двигателно масло е силно кисело. Особено от дизелите, в него има колкото искаш сярна киселина. От такива неща желязото ръждясва. На топло - особено ентусиазирано. А с мъглив влажен въздух - ...
Освен това плътността му е много по-висока отколкото на горивата, вискозитета - също. Някак може и да влиза в цилиндрите, не съм опитвал. Какво прави там при характерните налягания ...
Как, и дали изобщо гори, и при какъв термодинамичен цикъл, не знам. Керосинови ДВГ още има, ама маслените като че ли все пак са парни машини.
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение.... Особено от дизелите, в него има колкото искаш сярна киселина.....
...а ако не е сменяно редовно....кой ли ще обира сярата от неговото горене?
От друга гледна точка, нали само се премества от другата страна на буталото??? Защо да ръждясва поваче?Последно редактирано от drukman; 05-05-10, 03:54.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Колеги,двигателят на Г-то е 2400,работи като истински Мерцедс,без значение от нашите температури пали от раз,но джипа е дълга база.Наготвил съм му по-мошен двигател и затова рискувам с експеримента.Както вече писах засега върви дори по-добре отколкото с нафта и ще продължа за да видя какво ще се случва с мотора,но все си мисля,че новият двигател ще почака дълго
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Щом имаш и друг двигател, може да избиеш парите за него от спестяване на нафта. Имам приятели, които карат дизелови коли и с нафтата смесват прегоряло олио, единствения проблем, е че като минеш от някаде после там мерише на кибабчета и картофки,но спестяваш.
Make a Wish!
Two parts: Sometimes Losse/Sometimes Win
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Първоначално публикуван от DevilWish Преглед на мнениеЩом имаш и друг двигател, може да избиеш парите за него от спестяване на нафта. Имам приятели, които карат дизелови коли и с нафтата смесват прегоряло олио, единствения проблем, е че като минеш от някаде после там мерише на кибабчета и картофки,но спестяваш.
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
http://www.pozvanete.bg/forums/viewtopic.php?t=1046
mislq ,че това е варианта ! нерафинирано и наедро е около 50-75ст. на литър !
Само си ги минаваш през филтър и си готов !
Лично аз небих се занимавал , когато ми стане скъпо няма да карам , колите са зада ти вършат работа а тогава разхода не е проблем защото вадиш парички и така .Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнениеhttp://www.pozvanete.bg/forums/viewtopic.php?t=1046
mislq ,че това е варианта ! нерафинирано и наедро е около 50-75ст. на литър !
Само си ги минаваш през филтър и си готов !
Лично аз небих се занимавал , когато ми стане скъпо няма да карам , колите са зада ти вършат работа а тогава разхода не е проблем защото вадиш парички и така .
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Ха, тъкмо мислех да пусна същата тема.
Та и аз съм в условията на т.нар. "следствен експеримент". Понеже свалих на корсичката 1,5 турбо дизеловия мотор и докато трае ремонта му съм сложил стария обикновен 1,5 дизел и сега пробвам колко и с какво ще върви. Двигателя поначало е доволно износен на равно "умира" на 120км/ч и ако дойде надолу се "ускорява"до 130. След 3 години седяне в гаража му завъртях коляновия вал на ръка, даже може да се каже че и инерция имаше
.
Дотук съм навъртял около 700 км първо със смес от 40/60 нафта(тубиленд, т.е. от неизвестен алхимик) / друга смес от старо олио, горяло масло Кастрол, малко останало неизползвано моторно масло. Резултат никаква разлика в разход или вървене на колата. Последното зареждане е 50/50 нафта с горяло масло Ессо (от мерцедеса, все пак нямам сервиз, а и се оказа че никой от "масладжиите" не само не дава, ами и не продава горяло масло ???) и около 2 литра масло от скоростната кутия, изтекло от стария мотор, аа да и плюс 2 литра кауфландско олио по 1,70. Тук ми се появи проблем - някъде се запуши - не е горивен филтър, защото го смених, аз си мисля от утайки в резезервоара да се е задръстила цедката, че гледах на тубите с нафта едни сополи на дъното, мани-мани. Сега чакам да свърши резервоара че да го сменя (защото имам друг) и да продължа с опитите. Ама като гледам имам още за около 500-600 км. Ааа и днеска му шибнах някаква битова нафта на 20 години, намерена в мазето една мед. сестра. Та след тази манипулация тягата на колата спадна с около 20%. Ама пък и резервоара се поотпуши. Утре - вдругиден очаквам оферта 10 литра горяло палмово олио и 10 литра горяло масло с неизвестен произход.
Някой ако има идеи какво още да пробвам че почнах да се изчерпвам откъм идеи и доставчици.
ПС. Ако някой има връзки в АЕЦ и може да достави "тежка вода" аз съм неговия човек.
ПС 2. Обещавам да давам отчет за хода на експеримента. Написаното не е майтап, най много някъде да съм сгрешил с литър два, защото тубите бяха разнокалибрени.Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
MB W124 200TE 801-
TLC LJ70 2,4TD 364
Коментар
-
До: Дайте мнения за това
Първоначално публикуван от hyenna Преглед на мнениеХа, тъкмо мислех да пусна същата тема.
Та и аз съм в условията на т.нар. "следствен експеримент". Понеже свалих на корсичката 1,5 турбо дизеловия мотор и докато трае ремонта му съм сложил стария обикновен 1,5 дизел и сега пробвам колко и с какво ще върви. Двигателя поначало е доволно износен на равно "умира" на 120км/ч и ако дойде надолу се "ускорява"до 130. След 3 години седяне в гаража му завъртях коляновия вал на ръка, даже може да се каже че и инерция имаше
.
Дотук съм навъртял около 700 км първо със смес от 40/60 нафта(тубиленд, т.е. от неизвестен алхимик) / друга смес от старо олио, горяло масло Кастрол, малко останало неизползвано моторно масло. Резултат никаква разлика в разход или вървене на колата. Последното зареждане е 50/50 нафта с горяло масло Ессо (от мерцедеса, все пак нямам сервиз, а и се оказа че никой от "масладжиите" не само не дава, ами и не продава горяло масло ???) и около 2 литра масло от скоростната кутия, изтекло от стария мотор, аа да и плюс 2 литра кауфландско олио по 1,70. Тук ми се появи проблем - някъде се запуши - не е горивен филтър, защото го смених, аз си мисля от утайки в резезервоара да се е задръстила цедката, че гледах на тубите с нафта едни сополи на дъното, мани-мани. Сега чакам да свърши резервоара че да го сменя (защото имам друг) и да продължа с опитите. Ама като гледам имам още за около 500-600 км. Ааа и днеска му шибнах някаква битова нафта на 20 години, намерена в мазето една мед. сестра. Та след тази манипулация тягата на колата спадна с около 20%. Ама пък и резервоара се поотпуши. Утре - вдругиден очаквам оферта 10 литра горяло палмово олио и 10 литра горяло масло с неизвестен произход.
Някой ако има идеи какво още да пробвам че почнах да се изчерпвам откъм идеи и доставчици.
ПС. Ако някой има връзки в АЕЦ и може да достави "тежка вода" аз съм неговия човек.
ПС 2. Обещавам да давам отчет за хода на експеримента. Написаното не е майтап, най много някъде да съм сгрешил с литър два, защото тубите бяха разнокалибрени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар