Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво (от къде) дизелово гориво зареждате?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво (от къде) дизелово гориво зареждате?

    Знам, че темата е дискутирана и преди, но нещата (или поне слуховете) се менят доста често. Преди всички викаха "само от OMV". После взеха да се оплакват и от там някои. Сега за еко елда чувам, че бил "внос" и по-добър. Някои вериги проадват и разни "подобреби модели" (Спринт, Алпин, V - Power). През зимата например взички беззиностанции са задължени да продават само ЗИМЕН ДИЗЕЛ по БДС. Дали го спазват и в OMV само алпина ли е такъв или и обикновения? Естествено и цената трябва да се съобразява защото специалните дизели са с до 10% по скъпи.
    25
    OMV Euro Diesel
    8.00%
    2
    OMV Sprint/Alpin Diesel
    12.00%
    3
    Lukoil Super Diesel
    44.00%
    11
    Shell Diesel
    0.00%
    0
    Shell V-Power Diesel
    12.00%
    3
    Eco Elda
    8.00%
    2
    Eco Petrolium
    4.00%
    1
    Dunev
    0.00%
    0
    Petrol
    4.00%
    1
    Tempo Euro Diesel
    0.00%
    0
    Tempo BIODIESEL
    0.00%
    0
    Друго (посочете какво/ къде)
    8.00%
    2
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

  • #2
    За да прекратиме слуховете предлагам в шишета от минерална вода да сипеш по полвин литър и зимата на балкона. Всички ще сме много доволно да чуем резултата от първа ръка! Аз миналата година бях забравил в гаража един апин дизел и стана на бяло желе.....И пак тази проба ще покаже доколко е зимна или летна нафтата(парафин) . А цетново число, наличие на сяра , вода и др. не можем да ги хванеме в дом . условия

    Коментар


    • #3
      Re: Какво (от къде) дизелово гориво зареждате?

      Първоначално публикуван от icerunner
      Знам, че темата е дискутирана и преди, но нещата (или поне слуховете) се менят доста често. Преди всички викаха "само от OMV". После взеха да се оплакват и от там някои. Сега за еко елда чувам, че бил "внос" и по-добър. Някои вериги проадват и разни "подобреби модели" (Спринт, Алпин, V - Power). През зимата например взички беззиностанции са задължени да продават само ЗИМЕН ДИЗЕЛ по БДС. Дали го спазват и в OMV само алпина ли е такъв или и обикновения? Естествено и цената трябва да се съобразява защото специалните дизели са с до 10% по скъпи.
      Това не е така! За горивата вече се спазват някакви евро-норми а не БДС. Ако беше по БДС нямаше проблем защото "зимната" нафта там е предвидена за около 10-на градуса по-ниски температури отколкото според Евро-нормите. И така няма някой луд който да продава по-добро гориво отколкото се изисква и всички спазват текущите нормативи. А те ако не се лъжа са предвидени до -20 градуса. По-надолу по стандарт не работят... А забелязвате ли как щом наближат студовете се появяват горещи дискусии за дизела и качеството - а бензинджийте си траят...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        аз сипвам и био, така че...


        миналата година имаше доста такива теми , от които останах с впечетлението, че ако искам да съм сигурен, че няма да замръзва Водата в нафтата /която на бензинджиите дето си траят ако им я сипваха в бендза, щяха да пропищят до небесата/ мога да си сипвам газ за горене като добавка .

        А инак за офф топик, смятам, че Отто Дизел е бил много светнат тип !

        Коментар


        • #5
          Температури от -20 май няма да са ежедневие в БГ скоро или само по по-екстремните височини... С нашите жипки трудно би се усетила разлика в нафтата, като изключим t, от типа на повече вървене или по-малък разход и т.н. Моите наблюдения върху бензините са от състезанията с мотори на "писта" (Плевен) където почти всички отбори, от сф, зареждат моторите с Еко kinetron 100+ и носят туби с такова гориво в битови количества. Разлика определено се усеща, казвам го и от личен опит, а като капнеш малко върху земята и се изпарява в миг! Има и някакво на Shell което е около 105 октана и е 12лв/л, с него карат и в рали шампионата

          p.s.
          На Жорко субаруто харчи 70/100 от горепосоченото

          Коментар


          • #6
            А инак за офф топик, смятам, че Отто Дизел е бил много светнат тип
            Ъхъ, Рудолф Дизел също
            There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
            No wahalla.

            Коментар


            • #7

              Коментар


              • #8
                Бугагагага - чуствай се посочен с пръст
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Аз лично за зимата си сипвам добавка в нафтата няма да казвам фирмата заради реклама, но въпреки нея слагам и на 1 резервар 4л. БЕНЗИН! ефекта е невероятен
                  LZ1HKW
                  Реглаж на преден и заден мост
                  My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                  Коментар


                  • #10
                    Абе някои викат че слагали мо 1мл ацетон на 1 л дизел, ама аз не бих заложил на тази схема. Дизеловата помпа си иска дизелово гориво със съответните смазочни качества. Според мен е допустимо да се използва само някаква добавка при ниски температури. Практика е в Русия да се ползва керосин в пропорция с диезела, ама това пак според мен е нож с две остриета, понеже керосина няма смазочни качества. Факт е че миналата година правих опит със зимната нафта на ЕКО ЕЛДА и тя започна да се желира чак при -23 във фризера. С няква добавка може и още да падне. За съжаление при големите студове беше масово дизелите да закъсват и шофьорите да се мъчат да ги подкарат. Аз обаче нямах никакви подобни проблеми, и съм пътувал до СФ и при -18.
                    Поздрави
                    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                    Коментар


                    • #11
                      аз пък мога д ави кажа, че единственото нещо на което може да се доверите по отношение на третираната нафта .. това е сами да си сипвате добавка потив замръзване на нафтата.
                      Минаталата зима направо се видях в чудо 100% ОМВ супер зимен и незнам какъв дизел ... на - 7 градуса само .. чисто новото Диско 3 запали на 3-4 цилиндъра !!!!
                      със всякаква друга нафта си палеше без разлика !
                      сега зареждам на друго място, но съм си предвидил и добавчица.
                      Успех в зареждането в "зимни условия" на дизеляците и дано не научаваме за проблеми по "трудния" начин.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Slick
                        аз пък мога д ави кажа, че единственото нещо на което може да се доверите по отношение на третираната нафта .. това е сами да си сипвате добавка потив замръзване на нафтата.
                        Минаталата зима направо се видях в чудо 100% ОМВ супер зимен и незнам какъв дизел ... на - 7 градуса само .. чисто новото Диско 3 запали на 3-4 цилиндъра !!!!
                        със всякаква друга нафта си палеше без разлика !
                        Странно! Миналата зима, след като желираната зимна нафта от "Петрол" ме остави пешеходец за 2-3 дни, започнах да сипвам Алпин дизел от ОМВ и повече проблеми от този род не съм имал. Вероятно има значение не само веригата, но и от коя бензиностанция се сипва.

                        Това с добавките е хубаво, ама въпросът е какво да сипваш и дали каквото сипеш, няма да влиза в някакви реакции с това, което вече е сипано в дизела?
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          аз /вече на няколко пъти писах/ зареждам предимно от Газтрейд на разклона за Младост... не съм имал проблеми...

                          според мен, основният проблем е, когато времето рязко застудее в началото на зимата - явно в някои бензиностанции остава "лятно гориво"...

                          не е вярно, че бензиновите коли не страдат от проблеми с горивото и нямат проблеми с паленето сутрин... само при тях проблемите са най-вече при влажно/мъгливо време, отколкото при студ...

                          освен горивото, за студения старт има още 2 много важни /решаващи/ фактора:
                          - акумулатор
                          - двигател /компресия, изправност на с-мите за студен старт -подгряващи свещи, разните там релета и т.н./

                          Най-често комбинирани проблеми с акумулатора и двигателя, се приписват на горивото...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            ОТ 15 години карам само дизел . Ендурото е бензин ,но мислим по въпроса.Към мойте автомобили се отнасям като мащеха към доведена дъщеря- тормоз ,никаква смяна на масло ,бой, скубане под мишниците и т.н.
                            За тия 15 години нафта на колонка съм сипвал всичко на всичко 2 (два ) пъти. Първия път изгасна тока на бензиностанцията , а 2-рия блокира колонката. Звучи като виц, но е истина.Затова в къщи си държа минимум по половин тон нафта.
                            Купувам нафта отвсякаде.Важното е да не надхвърля 1,20. От коопераций,дападжий,трактористи,и още много др.
                            Има няколко правила ако ползваш такава нафта.
                            1 На 20 литра сипваш по 0,5 литра М 10Д ,
                            2 някой слагат и нафталин , вдига цетановото число ,но аз не слагам
                            3 прецеждаш горивото през хубава цедка , улавяща водата и други боклуци
                            Скапал съм не еднин и два дизелови автомобили, но забележете, нито една от тях не е имала проблем с ГНП
                            Господин Рудолф Дизел го е измислил . Той е проектирал дизела да работи с вътлищен прах? Какво се притесняваме за горивото?
                            Имал съм 3-4 броя Мерцедес 123. Тово е класика. Редова помпа BOSH , с каквото и да караш, няма чупене.Само с шампоан не съм ги карал
                            Не прочетох горните постове ,че ме мързеаше,мнението си е само мое и никого не ангажирам с него!
                            Уморените коне не ги убиват , нали ??

                            Коментар


                            • #15
                              странно не странно - но неприятен факт !
                              на оня на бензиностанцията му побеля косата като му размахах фактурата доказваща че съм заредил при него пълен резервоар.
                              Само му казах че отивам в МФ и ако има нещо на колата - да се готви да плаща. Тъпото (или пък по-добре все пак) беше че докато стигна дотам колата се оправи. Сигурен съм че беше от горивото (ОМВ Алпит дизел), повече такова не наливам и не съм имал проблеми.
                              А добавка - мисля каквато и да сложиш няма са има реакция и да стане по-зле. Пробвал съм доста от това което има на пазара. В момента слагавм една АТРАК се казва - продава се в Пловдив. Поръчвам си я по пощата. Наистина нямам още впечатления от нея в зимни условия, но дизела не ми пуши грам. Вярно че колата е нова още .. но все пак на 37 000 км други дизели си пушляват.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X