Бензин като добавка против замръзване на дизел е решение, одобрено от много производители. От Волга до Мерцедес. Обратното не е. От никой за нищо. И накрая - от колонката пистолета за бензин влиза в гърловината на дизелова кола. Обратно - обикновено не. От там нататък ако просто ти е мерак да експериментираш - в свободна страна живеем.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бензин омешан с нафта
Свий
X
-
Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
- 3 likes
-
Дизелът е доста по-тънколивък от бензина. Ще е голяма атракция ако бензиновото МПС текне като лейка...
Коментар
-
Тоест голямо количество нафта в бензина , води до високи температури на горене ?
Това не се ли индикира лесно , преди да се стигне до щети ?Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
По скоро има удължаване на горивния процес ( и отдаване на повече топлина) ,горенето продължава и по тръбите на генерацията .Имам десетки случаи със смесване на горива и винаги е "весело",особенно, когато зареждащия не е разбрал грешката си.
Бензина (както вече беше казано) може да влезе в по старите дизели при отрицателни температури,но нафтата няма "място " в бензиновия резервоар.
Аварийно при зареждане на дизел с бензин (и невъзможност за лесно източване) съм добявал двигателно масло (около три литра на десет литра бензин) за предпазване от ранното самозапалване.. (такава случка имаше и с Алфата на сина в София).
А преди месец от резервоара на дизеловият Туран на приятелче, източихме 50 л смес (40литра бензин и 10 нафта) и ми остави 10 л от сместа за "миене"....
-
Голямо количество нафта в бензина води до две неща:
1. Детонационно горене (ако компютърът е хитър ще го заобиколи ама губиш мощност)
2. Сажди навсякъде (нафтата не я бива в пълното изгаряне при тия условия)
Саждите по някое време може да докарат и до други проблеми, напр. калилно запалване (описаното по-горе от Станьо) + детонация.
Ако нафтата е наистина много ще вкараш двигателя и в дизелов режим ама пак задължително с детонация защото не си избираш момента на запалване.
На класически бензинов двигател с карбуратор и механична помпа за гориво калилното запалване и дизеловия режим са гадни защото не можеш да го изгасиш освен на скорост.
И едното, и другото водят до прегряване.
Коментар
-
Значи да ти ги пазя , ти да си чупиш машините
-
Те тука от минута 10:40 някъде - https://youtu.be/mSRvUE4IiWQ
-
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
Пробвал съм със много по малко нафта и не стана.
Но ми се наложи да заредя мотоциклета КТМ дюк 390. Пали безпроблемно, но като е студен поне 30 секунди няма мощност. И пуши черно, като дизел. Като е загрял върви, не мърка.
Не знам какво е съотношението, но предполагам, че е дизел бензин 1 към 3.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар