Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин омешан с нафта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Бензин като добавка против замръзване на дизел е решение, одобрено от много производители. От Волга до Мерцедес. Обратното не е. От никой за нищо. И накрая - от колонката пистолета за бензин влиза в гърловината на дизелова кола. Обратно - обикновено не. От там нататък ако просто ти е мерак да експериментираш - в свободна страна живеем.
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Тая гледка не се забравя зила тресе на 3 - 4 цилиндъра . Вдигаш капака и гледаш изпускателните колектори и поне по метър тръби надолу червени и тънки струйки вода тече от гарнитурите на главите .

  • #17
    Дизелът е доста по-тънколивък от бензина. Ще е голяма атракция ако бензиновото МПС текне като лейка...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Проблема е че зверски прегрява и вече реално нямаш контрол на горивния процес . А иначе някога заваръчните шевове са ги тествали за херметичност с вар и нафта .

  • #18
    Тоест голямо количество нафта в бензина , води до високи температури на горене ?
    Това не се ли индикира лесно , преди да се стигне до щети ?
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Там е проблема че като го видиш на стрелката вече е късно . Водата вече е излязла от някъде . За да усетиш проблем още с паленето трябва поне средно ниво познаване на материята .

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      По скоро има удължаване на горивния процес ( и отдаване на повече топлина) ,горенето продължава и по тръбите на генерацията .Имам десетки случаи със смесване на горива и винаги е "весело",особенно, когато зареждащия не е разбрал грешката си.
      Бензина (както вече беше казано) може да влезе в по старите дизели при отрицателни температури,но нафтата няма "място " в бензиновия резервоар.
      Аварийно при зареждане на дизел с бензин (и невъзможност за лесно източване) съм добявал двигателно масло (около три литра на десет литра бензин) за предпазване от ранното самозапалване.. (такава случка имаше и с Алфата на сина в София).
      А преди месец от резервоара на дизеловият Туран на приятелче, източихме 50 л смес (40литра бензин и 10 нафта) и ми остави 10 л от сместа за "миене"....

  • #19
    Голямо количество нафта в бензина води до две неща:

    1. Детонационно горене (ако компютърът е хитър ще го заобиколи ама губиш мощност)
    2. Сажди навсякъде (нафтата не я бива в пълното изгаряне при тия условия)

    Саждите по някое време може да докарат и до други проблеми, напр. калилно запалване (описаното по-горе от Станьо) + детонация.

    Ако нафтата е наистина много ще вкараш двигателя и в дизелов режим ама пак задължително с детонация защото не си избираш момента на запалване.

    На класически бензинов двигател с карбуратор и механична помпа за гориво калилното запалване и дизеловия режим са гадни защото не можеш да го изгасиш освен на скорост.

    И едното, и другото водят до прегряване.

    Коментар


    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Значи да ти ги пазя , ти да си чупиш машините

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Те тука от минута 10:40 някъде - https://youtu.be/mSRvUE4IiWQ

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      А ако имаш не изтърбушен катализатор който още шо годе работи и малко нафта в бензина ще го убие напълно .

  • #20
    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

    Пробвал съм със много по малко нафта и не стана.
    Кемпера с почти празен резервояр го напълних тази есен с дизел. Усетих се на касата. Повиках сит.на ми и източихме колкото можем гориво. Допълнихме до горе с дизел е 2Т масло 3 на литър. Източената смес ползвам за 2Т косачка с корда и 4Т косачка със самоход.
    Но ми се наложи да заредя мотоциклета КТМ дюк 390. Пали безпроблемно, но като е студен поне 30 секунди няма мощност. И пуши черно, като дизел. Като е загрял върви, не мърка.
    Не знам какво е съотношението, но предполагам, че е дизел бензин 1 към 3.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X