Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добавка за спиране на теч на антифриз от казанчето на радиатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

    Молим?!
    Понякога, ако се пише от телефон, курсора на текста скача наляво-надясно, горен-долен ред, като добавим и автоматичното довършване на думи и кратката продължителност на червения светофар... стават разни такива.

    Коментар


    • #17
      Да наистина е възможно да е избило от О пръстени, одеве гледах, че има подмокрено и капчици около капачката на съда. Капачката я смених, че моята се беше отчупило парченце и единия О пръстен беше изпаднал. Но явно съм сложил менте капачка, че от както я смених забелязах дефект. Поръчах оригинална капачка, надявам се да е от това. Ще видя как е ако не ще се сваля казанчето за ревизия. Благодаря на всички за мненията.
      Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

      Коментар


      • #18
        Ти химии стават, ако идеята е да се прибереш от полето с колата. И за продажба....ама не да я продаваш в София и да разчиташ новия собственик да си иде примерно до Силистра. Намираш теча (ако има), ремонт или смяна и така. Иначе си засаждаш един голЕм в задния двор. Четвъртит. Като запуши радиаторчето на парното и трябва да разглобиш половината кола за смяната му, ще има да си биеш главата в стената с тия добавки.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #19
          Stbd коментира
          Днес, 17:33
          ...
          Не става дума за прахчета и подобни, които запушват предимно по механичен път и където трябва и не трябва.
          А за какво става дума? За някакво "руско чудо", което според рекламата напластява молекулярен метал и запоява пукнатината?
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #20
            Не помня. Отдавна видях как се поправя издухала гарнитура на камион и после дизел на кола, но не помня продукта. Камионът беше на германци, а продуктът даден от немски сервиз или монтьор. Гарнитурата спря да духа и така си остана над десет години. Напластява нещо неорганично и неметално.
            Налива се някаква течност в охладителната система след сложна процедура на подготовка и премахване на антифриза. Тогава бяха изключетелно модни прахчета, нишки и метални частици, но принципът на това нямаше нищо общо.
            Погледнах в гугъл за chemical head gasket repair и със сигурност някой от резултатите е такъв тип "ремонт".

            Коментар


            • #21
              Ако иде реч за тераното от аватара, самото разширително казанче от климбуцането пуска някоя и друга капчица я покрай капачката, я покрай отвора за въздуха.

              Ако тече от радиатора, добавка 1 се казва "нов капачка и нови маркучи", добавка 2 се казва "нов радиатор". Това ако искаш да имаш кола.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • bocho64
                bocho64 коментира
                Редактиране на коментар
                За БМВ иде реч,не за Терано.

              • nissan_1978
                nissan_1978 коментира
                Редактиране на коментар
                Не, не е за джипа за леката ми кола бмв е46 бензин. Чукам на дърво с охладителната система на джипа не съм имал ядове. И да никакви добавки.

            • #22
              Това лято ми се спука радиатора на Митсубишито, Горното казанче, пластмаса. Един месец лепих със всичко известно. Накрая купих нов радиатор. След известно време ми протече радиатора на Ладата. Поучен от предният опит въпреки, че беше металин изобщо не се занимавах. Директно отидох в магазина.
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                На ладата радиатора се запоява без проблем, материалът е качествен.Но иска мощен поялник и ръчичка.
                Ако си напазарувал от новия модел пластмасови, пази си месинговия, ще ти затрябва.

            • #23
              2016 г ми се почви лек теч в горната част на радиатора на Алмера - 2003г. Сипах добавка за теч от радиатор Вюрт и досега не са се появили никакви нежелани последствия. Добавката е течна. Та, има добавки и добавки...
              HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

              Коментар


              • #24
                Сега се сетих че на ситроена Ксарата имах почти до края счупен изход на пластмасовото горно казанче на радиатора..
                почистих го с обезмаслител и го надрах със една лист от ножовка яко, и го залепих с двукомпонентен бизон!! от 20 лева

                10-сет години го карах този ситроен, без да е мръднало!!! така и го продадох, и още върви..

                даже бях забравил сега се сетих чак!!
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар


                • #25
                  Трудно се намира ново казанче. Втора употреба почти всички са напукани, че и по-зле.
                  HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                  Коментар


                  • #26
                    То било БМВ малее, тея се пукат като презлели дини, и прегряваш... въобще не се ебавай взимай ново... първо виж да не е от О пръстените на казанчето!!
                    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                    Коментар


                    • #27
                      Значи момчета смених капачката на казанчето, че имах подозрение, че е от нея. Взех на febi bilstein казаха, че била най- читава за този модел, защото не можах да намеря оригинална. Почистих хубаво около казанчето и кората и цял ден я карам, на работа ходих сега си прибирам. Няма нови следи от антифриз около казанчето и кората отдолу, но тестовете продължават преди да кажа че е било от капачката. Друго питане : Ако е сипан повече антифриз системата ще изхвърли излишъка през капачката ако тя е читава, така ли, ако не от налягането ще избие в казанчето и може да го спука, така ли?
                      Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Когато трябва да излезе някакъв антифриз-той си натиска пружината в капачката и преминава през нея. Ся... къде отива е друга работа.
                        Масово отива в разширителен съд от който после се връша обратно, но има и не малко случаи в които просто по маркуче се излива на земята.

                    • #28
                      Би трябвало капачката да те опази от свръхналягане независимо дали излиза въздух или вода.

                      Коментар


                      • #29
                        Ползвал съм добавка на Лики Моли, за спукан радиатор в питата. Работи без никакви странични ефекти. Митове и легенди, как ще запуши каквото не трябва, не са верни. Просто за да сработи, е нужен контакт с въздуха и определени условия. Важно е да се спази определената процедура при използване(НЕ се точи антифриз).
                        Карал съм и със запоен радиатор, също никакви проблеми, когато е добре направен.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • Traqn Savov
                          Traqn Savov коментира
                          Редактиране на коментар
                          То проблема на БМВ казанчетата е че не просто се пука, като нормално казанче, а както си караш направо се пори от край до край и чак ти се усмихва с 3- 4 мм цепнатина.. туй нещо прахче не го лекува.. Другият проблем са О пръстените, текват и си текат и няма спиране, естествено като част ги няма трябва по размер да ги търсиш.. А повредена тапа от този тип, до сега не съм виждал, но е доста сложна, вътре има чак менбранка в шибаната тапа!!!

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X