Кво става тука сега, некой взриви ли се или още не е
Още не, но това е до време.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Случва ми се да общувам с несравнимо по-умни от мене хора, така че самооценката ми е за средна ръка човек.
Не зная колко може да се научи за 12 години, сигурно за толкова и аз съм успял да науча нещо някога си. С подобаващото самочувствие Подозирам че за 45 може да се научи малко повече, затова се и намесвам. Характерът на образованието и опита ми са насочени така или иначе към осъзнаване, формулиране на задачите и решаване на неочаквани и откровенно нечовешки проблеми. Така че ако исках да ви се подигравам просто щях да ви кажа че говорите глупости, сами сте невежи, нямаше да съм далече от истината, и с това всичко щеше да свърши.
Правите методологична грешка, свойствена на младостта. Прескачате известният етап А-0 Не сте видели какво е направил по този въпрос светът преди вас, хващате се за лежащото на повърхността, и естествено се учудвате че не става нищо. Мнозина преди вас са се сетили за очевидното, а резултат няма. Това е момента да спрете да копаете, да се зачудите И що тъй? и да започнете да четете.
Методът за приблизително прецизно дозиране на газове изглежда по-скоро като карбуратор, отколкото като въженце на триоборотния кран на редуктора. Не тръгвайте от Дрегер, използвайте го. После се поинтересувайте от горивото. Наистина разберете разликата между висока температура и висока топлотворна способност, поинтересувайте се от горивните камери по принцип и условията на използването им. Между другото забравете ацетилена като гориво за ДВГ, той е хубаво нещо за двигатели с ВЪНШНО горене, ако ви кефят парните машини - поинтересувайте се от двигателя на Стърлинг. След още 2 години четене карбида в резервоара на бензиновата кола ще е отминал за вас етап, ще спите по-спокойно и ще мислите за нещо полезно. Но пътем ще сте придобили маса ценни знания.
Не че аспирантите и колегите ми не казват по-големи глупости. Хем за тях е съвсем непростимо. Това ме уморява, много и все повече. Но щом собствениците на сайта са сложили такова мото в началната му страница ...
Стефане, не трябваше да споневаш Стърлинга, че съм му такъв фен че не е истина. Откога съм решил да сглобя работещ прототип, ама нейсе - нямам финансови възможности. Да, знам му за недостатъците, ама предимствата ме радват много. Ако успеем да направим такъв автомобилен ще се возим верно без пари...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
А, аз го сънувам с отворени очи. Обаче като няма прилични хладилници - няма, и тва е. Обеси се ако щеш.
Още по-тъпото е че при нас непрекъснато се дрънка за истинска топлопроводност, а не се прави нищо. Така и няма скоро да ги докараме, поне ние. Проблемът е брутален прочее, още не са измислени методите, с които да се направят материалите, с които любимата парна машина ...(((
Мани. Всичкото е от двама глупаци, които всъщност и не дават да се работи. Иначе може и хора да се намерят ...
Замислял ли си се че може да се ползват някои неща от компресор на автоклиматик?
И като го напълним с фреон ще е с много по-високо КПД.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Ами-ами, проблемът е много по-дълбок. Нищо такова не стига, нито турбохладилниците. Там вече не се връзва по КПД, печката трябва да работи само за хладилника. Трябват си просто други материали. Това все пак е топлинен двигател, никой не е отменял цикълът на Карно, и значи студеното място трябва да е по-бързо и ефективно от топлото. Иначе не остава нищо за колелата. Като реактивен двигател на Венера. И карбид да му сипеш в резервоара, и с чист кислород - пак не стига жега да издуха нещо в тая гореща атмосфера. А ако сипеш водород и кислород вече горивната камера ще се изпари.
Мани, далече сме.
Абе не бре, има достатъчно моделни Стърлинги, даже си се продават от моделарските фирми, лошото е че като топлоносителя е въздух и са с ниско КПД, ама ако го напълним с фреон ще е доста по-добре.
Кой те кара да правиш супер добър двигател, важното е да го подкараме първоначално.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
А, да направим играчка ли? Това може, това сигурно ще успеем. Като гледам лятото, зимата трябва да дойде свирепа, значи през дългите зимни нощи ... Що пък не, тогава все едно нищо не може да се строи по Багирите на тротуара
Що играчка бре, по-скоро демонстратор. През 20-те години на 20 век са били изключително популярни настолни вентилатори със Стърлинг - слагаш спиртничето отдолу и то си се върти и духа.
На мен ми се ще поне няколко коня да го спретнем, да стане за нещо като картинг, пък после ще му мислим.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Аха, аха, играчка. Поне да видим на живо за кво става дума.
Аз имах реактивна лодка, със свещ Леле как глисираше. Хем беше от желязна ламарина, тежка. После изгоря главата на двигателя. Тя беше от медно фолио, и с брат ми поихме нова додето не пораснахме. Двамата заедно дигахме поялника, той ли беше голям или ние малки ... Сега знам че просто не сме умеели да запояваме мед за желязо. Трябва да я намеря и да я пусна, племенника вече ще тръгва на училище.
Обаче ми е интересно на кви години сте, кво сте учили, с кво се занимавате ...
Ми за да задоволя любопитството ти ще ти кажа, че минах 30-така, по документи, обаче, само... ! Иначе съм малък - може би, колкото си мислиш, завършил съм средно "Климатична и вентилационна техника" (нищо не разбирам) и се занимавам с търговия, метални конструкции и фотография, реставрирам и ретро автомобили, правя и карам мотори и ловец съм и рибар съм, това се сетих на бързо пиейки чаша бира за лека нощ... Няма да си позволя да ти кажа - копче, само бих вмъкнал, че монетата винаги има 2 страни...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Това с триците е правено, след втората световна е имало газогенератори за автомобили поради недостига на горива, а руснаците пък серийно са правили такива трельовъчни трактори - така и така с в гората, клоните и кората които не са суровина ги горят в газогенератора и карат
Може ли който знае,подробно до обясни какъв е принципа на тези газ-генератори, или да посочи линк в мрежата . Продавали някакви котлета за парно(газ-генератори) стрували 3500 евро .
Коментар