Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбит за гориво?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Карбит за гориво?

    Преди няколко дни, пушейки си фасчето ми дойде идеята за карбит използван за гориво, но карбита е гас и трудно се контрулира, затова ако въобще стане за тая работа -карбитът да минава през изпарител от газова уредба за кола, и така - какво му трябва на човек, една торба Карбит и едно шише е вода ...
    VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
    SXS-Restorations 0886513079
    Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

  • #2
    карбита при съвсем малко налягане и се взривява мисля че беше някъде от 1,5 до 2 атмосфери но не помня точно,демек малко повече газ да излезне от колкото може да се всмукне в двг и става взрива или нещо таков.имаше някви добавки от рода на ацетон ли беха които задържаха процеса .Другото което смятах едно време като ми беше дошла и на мене тази идея беше че равностоиноста на карбита идваше наравно с всички известни горива като бензин,въглища и ел.ток изразено в калорий така че по принцип няма голямо значение какво гориво ще използваш за 5 лв ще получиш винаги примерно 5кило калории/това са го сметнали някой много по умни тикви от нас който определят световните цени на всички известни носители на няква енергия/-има значение КПД на дадената система или двигател и при повече КПД ще имаш по голяма далавера -до такъв извод стигнах аз.Другия начин е отпадачните материали да се използват за гориво-примерно суха дестилация на трици дава ацетон и много горим газ-триците са без пари-повечето дървообработващи предприятия ги изхвърлят като отпадъчен продукт, и така и горивото от тях идва безплатно стига да намериш трици и да си направиш един казан за ракия пълниш го с трици,загряваш го с трици също, и имаш някво безплатно гориво-източник на топлинна енергия или казано на наи прост език имаш огън и топлина от трици ,може и от горяло масло,или няква тор и т.н.
    а сега се сетих за един опит от химията-ацетилена се прекарва през нажежена тръба без никво присъствие на въздух за да не стане буум, и от С2Н2 става на С6Н6-чист бензол с октаново число 100 които ако се втечни си е гориво наи чист вид авиационен бензин,а като газ също си е гориво но си иска да си купиш карбида и т.н. методи много

    Коментар


    • #3
      Това с триците е правено, след втората световна е имало газогенератори за автомобили поради недостига на горива, а руснаците пък серийно са правили такива трельовъчни трактори - така и така с в гората, клоните и кората които не са суровина ги горят в газогенератора и карат.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Горящите газове избухват не при някакво налягане, а при някаква концентрация в кислородна среда. Малко преди това вече могат да се запалят.
        От карбида се прави ацетилен. Хубаво нещо, висококалорично. Обаче във въздух гори с 2 300 градуса, и няма от какво да направиш нито цилиндрите, нито буталата. За керамични клапани и глави никой няма и да се замисля - умряла работа.

        Коментар


        • #5
          Понеже като малък съм гърмял с флакон от дезодорант (който е от макс 0,5мм. стомана и рядко се пръсваше) доста карбит, мисля, че в умерени количества няма да е опасен за двигателя, ако ще и като добавка да е, но изгарянето което ще се получава ще даде минимум 40% повече мощ и може би толкова икономия на другото гориво, мисля си за смес от 80% бенз-92 и 20% ацетилен от карбит. Май работата е възможно да стане, тук въпроса не е толкова за икономията, колкото за повече мощност.
          VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
          SXS-Restorations 0886513079
          Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

          Коментар


          • #6
            ами пробваи ако искаш -генератора за ацетилен е елементарен и може да се направи зя два три часа в къвто размер ти е нужен според дебита които ще ти трябва.само едно нещо ме притеснява бензина и ацетилена имат различна скорост на разпространение на пламъка и от това може да се получи детонация или дупки по буталото,също така карбида които се продава не е чист а с много примеси и това ще доведе до много гадни съставки в цилиндрите които пък ще доведат до много по голямо износване и корозия освен детонацийте.то маи само проба си трябва и да се изчистят в последствие страничните явления с нужните катализатори и филтри,плочки,предпазни клапани и кой знае още какво точно ще излезне.

            Коментар


            • #7
              оп,а може би е по интересно ако ацетилена С2Н2 да се пусне през адна малка тръбичка вътре в тръбите на генерацията и при 400-600 градуса ако се достигне да се трансформира в бензол С6Н6 и вече този бензол чрез обикновенна газова плочка да се пусне в карбуратора.също така ако температурата не стига, освен да се намалява диаметъра на тръбичката ,може вътре в нея да се сложи няква ос както е при генератора на пантон-мантон , която ос от плътна стомана да играе ролята на топлоакумолатор както си мисля че е и при онзи генератор.
              а за мощноста вместо въздух пускаи във въздушния филтър чист кислород от бутилка под налягане и с гаранция ще се дигне)))

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Гого55
                оп,а може би е по интересно ако ацетилена С2Н2 да се пусне през адна малка тръбичка вътре в тръбите на генерацията и при 400-600 градуса ако се достигне да се трансформира в бензол С6Н6 и вече този бензол чрез обикновенна газова плочка да се пусне в карбуратора.също така ако температурата не стига, освен да се намалява диаметъра на тръбичката ,може вътре в нея да се сложи няква ос както е при генератора на пантон-мантон , която ос от плътна стомана да играе ролята на топлоакумолатор както си мисля че е и при онзи генератор.
                а за мощноста вместо въздух пускаи във въздушния филтър чист кислород от бутилка под налягане и с гаранция ще се дигне)))
                Забрави за инструкцията по експлоатация - д се пали и наблюдава дистанционно, от бункер не по-близо от 100 метра от двигателя
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  всеки си отговоря за действията или бездействията които прави,от нас ъкъла от другите направата ,просто това с бензола си е стандартен опит в органичната химия в лаборотарни условия,мисля че е възможно да стане и в други условия като се спазват нужните неща за техника на безопасност.

                  Коментар


                  • #10
                    Като се гръмне някой експериментатор ти ще обясняваш на вдовицата и детенцето му колко е стандартно като опит... Виж че тук всички са много добри, ама още нищо не са сглобили...
                    Така че недей дава такива акъли, по-спокойно ще живееш.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Нямам ни жена ни дете, и страх нямам, а двигатели за експерименти мога да сглобя поне 3 така че сте попаднали на точния експериментатор !!!
                      За кослорода в бутилки съм мислил и съм решил че ще минава през редуцил-винтил, крана на, който е вързан за жилито на газта, иначе ще остана без ниски обороти - зора ми обаче с кислорода да обуздая някак си течния - там е истината на големите коне.
                      А с тоя ацетилен май ще започна да експериментирам паралелно с реактора на Пантоне, така ако не запали - ще му пусна малко ацетилен и успехът ми е в кърпа вързан ...
                      VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                      SXS-Restorations 0886513079
                      Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                      Коментар


                      • #12
                        Мда. Не знаех че пак има кръжоци Млад химик в пети клас. Що не вървите да четете кинетика на окислителните реакции? И да разгледате как е направен редуцирвентилът. А също така някоя книжка за дозираща газова арматура.
                        Бензолът е слабо токсичен. Ама пък е силно канцерогенен.
                        Момчета, ако въпросът ви се стори крайно нетактичен - просто не отговаряйте. Обаче ми е интересно на кви години сте, кво сте учили, с кво се занимавате ...

                        Коментар


                        • #13
                          ами аз специално имам около 12 години четене комбинирани с наи различни опити,като първите 5 години четенето беше в огромно количество, а в последните три четири вече по нарядко,с опитите горе доло същата работа ,маи трябва да навъртя 20 или 25 години за да продължа да пиша тук?
                          Разбира се мисля че ако нямаш известни познания относно теорията на двг ,както и на газовете едва ли ще успееш да настроиш двигателя или газта в нужните граници и пропорции за да се получи пълно изгаряне в цилиндрите но нещо от рода на работещ двигател с много тресене и гърмежи кога през ауспуха,кога през въздушния филтър може и да стане в началото-божа работа, опита му е маиката.
                          а ако стефан е наи умния от форума то тогава ние всичките да си мълчим, а само тои да пише и готово, ще се реши наи лесно всеки един проблем защо да си губя времето и да си чеша пръстите по клавиатурата нали,и без това почти никои от експерементиращите неще да пише за да не му се смеят,аз драснах няколко реда и веднага спънка- не трябвало, добре няма проблем, ще си чета от време на време и готово.

                          Коментар


                          • #14
                            Стефан не е такъв. Просто изразът му е малко особен

                            Коментар


                            • #15
                              Няма какво да го защитаваш, Стефан е много ерудиран и е човек на място че да се аргументира и обоснове за всичко което казва. Не че винаги е прав, то и затова споря с него до последно, но определено е голям капацитет и много интелигентен и образован човек. Пък и е един от малкото тук които могат да облекат общоизвестни (и не толкова) неща в научни изрази (за разлика от мен например, аз се изразявам махленски) .
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X