Обява

Свий
Няма добавени обяви.

660 000 километра без смяна на масло?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: 660 000 километра без смяна на масло?

    Максималните обороти на съвременните дизелови камион са максиум 1800.Не ги сравняваите с джипове и леки коли.Един от факторите за дългата смяна на маслото са оборотите.Вярвам и е възможно да се минат тези километри.
    LZ1HAH
    0888705588

    Коментар


    • #32
      До: 660 000 километра без смяна на масло?

      Катерпилар 3412 влизаше в червен сектор на 1800,на 2000 му опираше стрелката в края на скалата.Мотор 1400 коня,смяна масло по книга на 250 часа.

      Такива примери мога да вадя до утре сутринта / все пак тук е 10:30 вечерта и имам време /.Ясно е,че гадината вади нормални обороти на около 1400-1500 но защо тогава ми искат смяна на маслото на всеки 250 часа на тоя мотор?

      МТУ или Мерцедес 1500 коня бройката,смяна масло на 300 часа с 2 филтьра в горната част на мотора,Гушваш го и с рязко движение все едно ше му чупиш врата се развива.Смяна на 2 броя за около 5 минутки ако не ти е много жега.Масло минерал,смяна на 300 часа.


      300 часа са 18 000 мили грубо или около нормалните 20 000 за смяна на масло тук на всеки един камион ако моторите в примерите горе да са колкото за 4 камиона.От 20 000 до 420 000 разликата огромна.Тук или някой ни льже да сменяме по-рано тия минерални масла или АМСОЙЛА си е масло което си заслужава всеки лев.








      И не сьм му дильр,нищо не внасям,не тьргувам,не правя реклама..............
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #33
        До: 660 000 километра без смяна на масло?

        Маслото почва да намалява прогресивно когато му свърши ресурса.Ресурса на синтетиката е 2 пъти по голям от минералното.Филма при синтетиката които остава между триещите се части е с 80% по дебел от минералното.
        LZ1HAH
        0888705588

        Коментар


        • #34
          До: 660 000 километра без смяна на масло?

          Разбира се, че няма абсолютно никакъв проблем. На редовите влекачи, маслото се сменя на 150 000 км. При това тези камиони са под пълно натоварване и много рядко се карат празни. Обикновенно са с 22 тона товар и общото тегло на композицията е около 40 тона.

          Та ако е нарочен тест, камиона е бил празен през цялото време, не е гасен и е сменян масления филтър, теста ми се струва малко глупав. Естаственно, че няма да има проблем. Още повече че Мак е с двигател Волво, който е един от най-здравите двигатели при тежките машини.

          Вчера прочетох една статия за Дачия Сандеро. Там беше описано, че маслото в скоростната кутия не се сменя никога.

          Коментар


          • #35
            До: 660 000 километра без смяна на масло?

            А някой знае ли къде в България се предлага Амсойл? Аз не намерих.
            Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

            Коментар


            • #36
              До: 660 000 километра без смяна на масло?

              Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
              Вчера прочетох една статия за Дачия Сандеро. Там беше описано, че маслото в скоростната кутия не се сменя никога.
              Хе, че на моята Сиера 1984 г. маслото в скоростната кутия не се сменя! Че и пробка няма!!
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #37
                До: 660 000 километра без смяна на масло?

                Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
                А някой знае ли къде в България се предлага Амсойл? Аз не намерих.
                Аз ще го тествам със сигурност стига да мога да го открия.
                Май наистина го няма в БГ, вече питах доста хора, никой нищо....
                Барабар Петко с мъжете...

                Коментар


                • #38
                  До: 660 000 километра без смяна на масло?

                  Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                  Хе, че на моята Сиера 1984 г. маслото в скоростната кутия не се сменя! Че и пробка няма!!
                  верно? Никога не съм и предполагал... Значи е новост само за мен

                  Коментар


                  • #39
                    До: 660 000 километра без смяна на масло?

                    Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                    Още повече че Мак е с двигател Волво, който е един от най-здравите двигатели при тежките машини.
                    Мак е едиствената марка американски камиони,които имат собствен двигател Мак,всички други двигатели като Детройт,Къминс,Кетарпиляр и на последно място Волво се слагат по поръчка на клиента.От скоро на пазара е и Мерцедес двигател,който се монтира само на Фредлайнер камиони.Камионите в щатите се карат предимно с минерално масло Мобил делвак или Шел ротела,което се сменя максимум на 15000 мили и то магистрални.Картера побира 15-16 галона масло.Най-предпочитания двигател е Къминс,после Катерпиляр,Детройт е на последно място.Мак предимно могат да се видят самосвали,пожарни и боклуджийски коли и доста по-рядко магистрални влекачи.

                    Коментар


                    • #40
                      До: 660 000 километра без смяна на масло?

                      Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                      Хе, че на моята Сиера 1984 г. маслото в скоростната кутия не се сменя! Че и пробка няма!!
                      В половината български автопарк, маслото в скоростите е на над 100000км, даже и да има пробка. Нали върви...

                      В скоростните кутии маслото е малко по-лесна задача - няма го химическото натоварване (изгорели газове, конденз), а температурите обикновено са по-ниски.

                      Коментар


                      • #41
                        До: 660 000 километра без смяна на масло?

                        Вярно е, че големите дизели се карат с 1800 об/мин., аз пък карам с 2500. Голяма ли е разликата?
                        Друго е по-важно - оборотите на турбината и при единия, и при другия са еднакви. Освен това там масления филм е най-тънък. Случайно ли не виждам данни за износването на лагерите на турбината в онзи сайт? Да не ми показват сегменти, те и без масло работят...

                        Коментар


                        • #42
                          До: 660 000 километра без смяна на масло?

                          Аз пък мисля, че оборотите сами по себе си нищо не значат. 2500 при ход на буталото 80мм или 1300 при ход на буталото 150мм - кое дава по-големи скорости на буталото?

                          А за турбината - сигурен ли си, че е на същите обороти? Чувството за мащабен фактор ми се обажда, че едва ли е съвсем така.

                          Коментар


                          • #43
                            До: 660 000 километра без смяна на масло?

                            Aми разликата пак ще е в този мащаб, както оборотите. Няма смисъл сега да ровя за формули, но по принцип степента на сгъстяване на едностъпален центробежен компресор грубо зависи само от оборотите и радиуса на работното колело. Но пък масления филм е еднакво дебел - при стотни става за ремонт.

                            Коментар


                            • #44
                              До: 660 000 километра без смяна на масло?

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              ...Но пък масления филм е еднакво дебел - при стотни става за ремонт.
                              Е, значи и това не е вярно. 2 стотни не е като 4 стотни.

                              Коментар


                              • #45
                                До: 660 000 километра без смяна на масло?

                                Първоначално публикуван от hamilton Преглед на мнение
                                Мак е едиствената марка американски камиони,които имат собствен двигател Мак,всички други двигатели като Детройт,Къминс,Кетарпиляр и на последно място Волво се слагат по поръчка на клиента.От скоро на пазара е и Мерцедес двигател,който се монтира само на Фредлайнер камиони.Камионите в щатите се карат предимно с минерално масло Мобил делвак или Шел ротела,което се сменя максимум на 15000 мили и то магистрални.Картера побира 15-16 галона масло.Най-предпочитания двигател е Къминс,после Катерпиляр,Детройт е на последно място.Мак предимно могат да се видят самосвали,пожарни и боклуджийски коли и доста по-рядко магистрални влекачи.

                                Сьщите марки ги караме в морето,сьщите мотори сьс сьщото масло.Смяна межди 100 и 300 часа.
                                Шашкаш ме с обема на картера на тоя машини.15 галона са грубо 50 литра масло,а ние толкова вадим от по-големи мотори като задьлжително трябва да е с големия картер.

                                И май си в бизнеса - четох в темата за урагана Катрина и ако не се льжа ти си карал тук.Пусни ми кьде мога да видя каква вместимост вади картер на кой да е тукашен тир.




                                А за скоростите дето не им се сменя масло леко може да го подминете като факт и да си го сменяте.Ако са и автоматик сьвсем си е за смяна и то на макс. 60 000 километра.



                                АМСОЙЛа не се предлага в БГ,не се предлага и по магазините тук.От доста години това масло можеш да си го порьчаш по интернет,но в магазинчето на ьгьла няма да го намериш.


                                Преди да пусна темата пуснах една тьрсачка вьв форума - резултат 0000.Без да тьрся из нета дали се продава или не ви казвам,че го няма в Бьлгария,ако го имаше все някой щеше да е писал за него тук вьв форума.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X