До: 660 000 километра без смяна на масло?
E,става дума за 6…12 цилиндрови мотори…обороти,ама ср.скорост на буталото им в режим на макс.въртящ момент е сходна с тази на скромен пасажерски дизел,с по-високо P на горене,с къде по-голямо кол.впръсквано гориво,при някои маслото(с доста по-високи характеристики) служи и като хидр.течност за задвижването на дюзите(Caterpillar,Navistar HEUI),турбокомпресори нерядко 2,че и турбокомпаунд в някои(Скания,ДeтройтДизел)Добавете сериозният % рециркулирани газове напоследък..Не му е лесно. Не ще да са само оборотите причината…филтрация(пълнопоточна+байпас,с или без центрофуга),обем на маслото,качествата му,охлаждане и сигурно сума други неща,правещи възможни интервали от над 100-150К магистрален режим.
E,става дума за 6…12 цилиндрови мотори…обороти,ама ср.скорост на буталото им в режим на макс.въртящ момент е сходна с тази на скромен пасажерски дизел,с по-високо P на горене,с къде по-голямо кол.впръсквано гориво,при някои маслото(с доста по-високи характеристики) служи и като хидр.течност за задвижването на дюзите(Caterpillar,Navistar HEUI),турбокомпресори нерядко 2,че и турбокомпаунд в някои(Скания,ДeтройтДизел)Добавете сериозният % рециркулирани газове напоследък..Не му е лесно. Не ще да са само оборотите причината…филтрация(пълнопоточна+байпас,с или без центрофуга),обем на маслото,качествата му,охлаждане и сигурно сума други неща,правещи възможни интервали от над 100-150К магистрален режим.
Коментар