Обява

Свий
Няма добавени обяви.

660 000 километра без смяна на масло?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: 660 000 километра без смяна на масло?

    E,става дума за 6…12 цилиндрови мотори…обороти,ама ср.скорост на буталото им в режим на макс.въртящ момент е сходна с тази на скромен пасажерски дизел,с по-високо P на горене,с къде по-голямо кол.впръсквано гориво,при някои маслото(с доста по-високи характеристики) служи и като хидр.течност за задвижването на дюзите(Caterpillar,Navistar HEUI),турбокомпресори нерядко 2,че и турбокомпаунд в някои(Скания,ДeтройтДизел)Добавете сериозният % рециркулирани газове напоследък..Не му е лесно. Не ще да са само оборотите причината…филтрация(пълнопоточна+байпас,с или без центрофуга),обем на маслото,качествата му,охлаждане и сигурно сума други неща,правещи възможни интервали от над 100-150К магистрален режим.

    Коментар


    • #62
      До: 660 000 километра без смяна на масло?

      Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
      E,става дума за 6…12 цилиндрови мотори…обороти,ама ср.скорост на буталото им в режим на макс.въртящ момент е сходна с тази на скромен пасажерски дизел,с по-високо P на горене,с къде по-голямо кол.впръсквано гориво,при някои маслото(с доста по-високи характеристики) служи и като хидр.течност за задвижването на дюзите(Caterpillar,Navistar HEUI),турбокомпресори нерядко 2,че и турбокомпаунд в някои(Скания,ДeтройтДизел)Добавете сериозният % рециркулирани газове напоследък..Не му е лесно. Не ще да са само оборотите причината…филтрация(пълнопоточна+байпас,с или без центрофуга),обем на маслото,качествата му,охлаждане и сигурно сума други неща,правещи възможни интервали от над 100-150К магистрален режим.
      Става въпрос преди всичко за шестцилиндрови мотори с работен обем до около 16-18 литра(за тези от темата).Това не е толкова важно,важното е че средните обороти са доста по-ниски от тези на автомобилен мотор.Средната бутална скорост не е много по-ниска,от тази в ДВГ за леки автомобили,но и броят на работните цикли за единица време оказва влияние върху маслото.Освен бутала в ДВГ-то имаме и лагери и там нещата зависят от оборотите...
      Никъде не се казва с какво натоварване е този двигател.Може и да има турбина,и пак да не е много натоварен откъм средноиндикаторно налягане и обороти.Такива мотори в нЕкои руски трактори могат да демонстрират подобни постижения,още повече имат и по-големи допуски за износване.
      С останалата част съм съгласен-качественото филтриране,ниските работни температури,ограничен контакт с газовете и продуктите на горенето и най-вече голямото количество на малото са предпоставки за увеличаване на междусменния пробег,за смяна на маслото.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #63
        До: 660 000 километра без смяна на масло?

        Ето го:
        Mack E7-400 (1990г.)
        Редови 6-так,1460lb/ft=1980Nm@1250об/мин,400HP@1800об/мин,728cubic inch(11.9L),турбо,межд.охл.Диам.цил. х Ход (in)4.875 x 6.5 (123.8 х 165.1мм)….Бош редова помпа(PES6P120A720RS7157)…едни 32-35л.масло ще да побира..

        http://www.dwclutch.com/D&W/D&W%20Clutch%20&%20Brake%202/MACK%20TORQUE.pdf

        http://www.lubeoilsales.com/Mack%20Truck%20tear%20Down%20after%20409,000%20miles.html

        Филмчето:
        Част 1:
        http://www.youtube.com/watch?v=8lYzcq5u1FE
        2:
        http://www.youtube.com/watch?v=ke1fXsIdaFo
        3:
        http://www.youtube.com/watch?v=bLhARnWu9V0

        Весело посрещане на Новата година на всички!

        Коментар


        • #64
          До: 660 000 километра без смяна на масло?

          Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
          Ето го:
          Mack E7-400 (1990г.)
          Редови 6-так,1460lb/ft=1980Nm@1250об/мин,400HP@1800об/мин,728cubic inch(11.9L),турбо,межд.охл.Диам.цил. х Ход (in)4.875 x 6.5 (123.8 х 165.1мм)….Бош редова помпа(PES6P120A720RS7157)…едни 32-35л.масло ще да побира..
          Нормален 12литров мотор ,както повечето в Европа от това време.
          За обема на маслото е малко относително...Има мотори с такъв ходов обем,побиращи 25литра заедно с филтрите,а и такива на които им трябват над 40л масло.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #65
            От: 660 000 километра без смяна на масло?

            Здравейте колеги! AMSOIL ги има на нашия пазар от края на миналата година. Вярно е, че нямат филтри за всички модели, но могат да се намерят от други производители. Например Fleetguard или WIX се продават и у нас, само че тогава не знаех и на моята кола използвах два обикновени на Mahle /единия на половината пробег преди да сменя маслото/. Има я цялата гама моторни масла. Ако мога да съм ви полезен... пишете
            Последно редактирано от Ясен; 06-07-10, 09:07. Причина: можеше и без брошурката

            Коментар


            • #66
              От: 660 000 километра без смяна на масло?

              Мале са много добри филтри,една от водещите фирни в производството на филтри и доста марки я ползват при пьрвоначално вграждане.

              Флеетгард не сьм ги пробвал поне аз и не сьм им чел ревюта,но за WIX само добреи неща сьм чул,а и при ползването им сме нямали никакви проблеми.

              Аз имам един вьпрос кьм теб - кой и кога ще започне да внася филтриращи системи на РЕЙКОР?Такива ползваме по всяка лодка било то за филтриране на бензин,нафта,масло,олио,нафта с масло / горим си използваното масло /..............Ето и кьде и за какво се ползват.

              http://www.parker.com/portal/site/PA...0032a71dacRCRD

              При толкова кофти гориво за поне не се сьмнявам,че клиенти ще се намерят.

              Та вьпросчето е - някой започна ли да ги вкарва тия филтриращи системи или ще продьлжават да ме тормозят мен на лични да им пращам филтри от тук?
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #67
                От: 660 000 километра без смяна на масло?

                Явно още никой не е затворил веригата - скьпи помпа/дюза-мрьсно гориво-добри филтри.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #68
                  От: 660 000 километра без смяна на масло?

                  Защо, като може да затвори значително по-голямата скъпа помпа/дюза, мръсно гориво, скъп ремонт. Ако смяташ, че е правилно - дай да внасяме.

                  Коментар


                  • #69
                    От: 660 000 километра без смяна на масло?

                    Много ме сьрби честно да ти кажа.
                    Модела който харесвам в магазина е 250$ с всичките му щуцери и боклуци по него,това е тялото на филтьра и покрива на 99.9% от машините за сухоземно ползване или 60 галона на час или грубо 200 литра на час могат да минат през него.Това 10 на 100 разход е майтап за филтьрчето.
                    Сьщевременно имаш избор на филтри - 2,10 и 30 микрона.Оригиналните на колата са около 10,под 72 микрона филтьр вода не пуска,самия филтьр се сменя за около 40 секунди без нуждата от инструменти и струва 7 долара да речем тук в магазина,чист филтьр ние сменяме на 1-2 години,все пак е хартия.
                    Идеален за машини които ползват мрьсно гориво,експедиционни такива,морски,машини при които трябва да смениш филтьра без да го гасиш,генератори,,зимна техника / че има вьзможност за подгрев /машини с капризна помпа/дюза,машини който в момента се ремонтират.................Няма нужда от обезвьздушаване,не ти трябват инструменти при смяната,можеш да го следиш на око колко е мрьсен и какво си имал в горивото / отлагания,вода,бактерии......... /може да му вьржеш датчик с аларма за наличието на вода вьв филтьра,вакумен датчик,подгряване на горивото вьв филтьра..............и това на цената на половин дюза.Е как няма да ме сьрби.

                    Имаше тема едно време,дай да я намерим кьде беше и да сьединим филтрирането от тая с оная,че това е за масло все пак.А аз ще ви пусна снимки от последното плаване до Аляска,там имахме само 120 филтьра на 1000 галона резарвоар и 660 коня 6 цилиндрови дизели / 2 броя / и гориво като тиня,не беше пипано 5 години.



                    И аз сьм вносител вече - на чичо ми,на баджанака,сега бабата ще я филтрирам................но сериозно се замислям за нещо полупрофи,а не на 5-6 двигатела за година само.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #70
                      От: 660 000 километра без смяна на масло?

                      Айде да ви сьбера погледа в точка.

                      Това е резервоар,тинята до него е вадена на рька от дьното му.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001495231.jpg
Прегледи:1
Размер:45.9 КБ
ID:5192133

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001495230.jpg
Прегледи:1
Размер:42.1 КБ
ID:5192134

                      Мотора е помпа/дюза,филтьра на 2 микрона,малко повече филтри и проблеми никакви.

                      А да видим сега кой мисли,че вие имате мрьсно гориво или малко водица в него.Ние вадим с черпака по половин кофа гадости от дьното на резервоара и това е мальк резервоар на евтин мотор.На 4 000 галона или много грубо 10 тона нафта и 2 мотора по половин милион долара всеки ги покриваш с филтрираща система за мммммммммммм айде 1000 долара да е голямата.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #71
                        От: 660 000 километра без смяна на масло?

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Много ме сьрби честно да ти кажа.
                        Модела който харесвам в магазина е 250$ с всичките му щуцери и боклуци по него,това е тялото на филтьра и покрива на 99.9% от машините за сухоземно ползване или 60 галона на час или грубо 200 литра на час могат да минат през него.Това 10 на 100 разход е майтап за филтьрчето.
                        Сьщевременно имаш избор на филтри - 2,10 и 30 микрона.......
                        Кажи имат ли филтри-бебешки играчки там? Гвороим за 4 л/100 км или 4 л/час. Сега идва смяна на горивен филтър, а като гледам какви са предлаганите части в Опел не е розова ситуацията
                        Георги Гатев

                        Коментар


                        • #72
                          От: 660 000 километра без смяна на масло?

                          Дизел или бензин?

                          Има малки,цената им да речем е 30% по-ниска от големия модел който аз харесвам,НО не е там проблема,като модел,като концепция не ми харесват самите филтри,няма как да ги смениш без да се омацаш целия.

                          Пример ти давам веднага.

                          Малкия спин он модел,вертикално сечение.Имаш тялото или основата на филтьра най-горе,в средата е самия филтьр и под него е колбата кьдето се отлага вода и тежки частици.За да смениш филтьра трябва да развиеш колбата от филтьра,самия филтьр от тялото и да завиеш новия филтьр и на него колбата.НЯМА КАК да го направиш това без да омацаш всичко около теб,трудно за обезвьздушаване и трудно за пьлнене на новия филтьр.Долу в ляво се виждат различните размери филтри.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:spn_ctawy.gif
Прегледи:1
Размер:93.3 КБ
ID:5192163

                          Ето го модела който аз харесвам.Турбин серия 500 - тялото на филтриращата система е долу,а не горе,самия филтьр се потапя в туба с нафта и се затваря с капак.За смяната му е необходимо да развиеш капака с тая перчатка,да хванеш филтьра за ушите / с 2 прьста да не се мацаш /да го издьрпаш и да сложиш другия вьтре.Ако е много мрьсно горивото вьтре в колбата може да го изтчиш с пробката която се намира под прозрачната колба на дьното на елемента и да си сипеш ново гориво - с бутилка от литьр сменям 3 филтьра,а ако имам електрическа подкачваща помпа преди филтьра и бутилка с гориво не ми трябва.На изходящия имаш клапан който не позволява да влиза вьздух в системата ако филтьра да е празен.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tbn_ctawy02.gif
Прегледи:1
Размер:73.4 КБ
ID:5192168

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tbn_ctawy03.gif
Прегледи:1
Размер:53.8 КБ
ID:5192167

                          Имаш сдвоени модели,мальк,среден и голям модел,големия прекарва малко над 2 тона на час............но нека да заравим за него.Най-малкия модел прекарва по 60 галона,вьпреки това го караме на мотори по 60-80 коня 3-4 цилиндрови дизели харчещи по около галон или 4 литра на час или 60 пьти по-малко от максимума който може да поеме филтьра.

                          Аз те сьветвам да си вземеш от 500 модела - много по-лесно се следи,много по-лесно се сменя и пьлни филтьра.

                          Ето нагледно среден модел филтри,двойка за да не се налага да хасим мотора при смяната на филтьр.Мотори Катерпилар 660 коня бройката,тон 4 тона нафта резервоар и разход 2 литра В МИНУТА.Пьрвата кутия пьлна с филтри,втората с масло.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:019538261.jpg
Прегледи:2
Размер:63.8 КБ
ID:5192178

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:019538259.jpg
Прегледи:2
Размер:68.6 КБ
ID:5192179

                          Виждат се крановете за избор на филтьр,за смяна на маслото на мотори и трансмисии,за смесването на старото масло с горивото с цел изгарянето му,филтьра за парното,филтьра за генератора..............и спирам,че ще ви обьркам.

                          Ето инсталиран на някаква джипка малкия модел който аз харесвам.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0812dp_18_z+1980_international_scout_turbodiesel+racor_fuel_filter.jpg
Прегледи:1
Размер:67.8 КБ
ID:5192180

                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #73
                            От: 660 000 километра без смяна на масло?

                            Пример за малкия модел инсталиран на кофти място.Като идея ДОБРЕ,като изпьлнение ..............БЕЗ КОМЕНТАР.

                            http://www.thedieselpage.com/features/leefilt.htm



                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:fig5.jpg
Прегледи:1
Размер:56.1 КБ
ID:5192205
                            Сложил ел.помпа за да пьлни филтьра,монтирал филтьр и всичкото това ПОД КОЛАТА,толкова ли няма място под предния капак?

                            Един по-умен,избрал е правилния модел поне,но защо е в багажника не ми е ясно.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:veggy05.jpg
Прегледи:1
Размер:59.9 КБ
ID:5192203

                            Това е средния размер 900,има по-мальк който е 500 модел.

                            http://www.preconceive.com/car/veggie.html
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #74
                              От: 660 000 километра без смяна на масло?

                              Малко в страни от темата, но...
                              Случайно попаднах на една тема от VW форума http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=100094 където (от второто мнение нататък) някакъв уж на ти с маслата, твърди и разяснява кои съставки за какво са и че нормално било, а според него и за двигатела било по-добре, да се сменя маслото на 40000км.
                              Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                              И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                              вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                              Коментар


                              • #75
                                От: 660 000 километра без смяна на масло?

                                Първоначално публикуван от mohera Преглед на мнение
                                Малко в страни от темата, но...
                                Случайно попаднах на една тема от VW форума http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=100094 където (от второто мнение нататък) някакъв уж на ти с маслата, твърди и разяснява кои съставки за какво са и че нормално било, а според него и за двигатела било по-добре, да се сменя маслото на 40000км.
                                На нов автомобил,съм съгласен.Но за други,не.
                                0осем9осем7шест0осем7едно
                                Миро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X