Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

    Колега здравей,я кажи за нафталина че ми стана доста интересно.Четох доста по въпроса и почнах да слагам и аз подобрител.Е дали се пооправи работата на ДВГ-то или аз си мисля че се подобрило ще разбера като покарам още малко.Четох че някои слагат 2-тактово масло ,подобрявало работата и мажело помпата.

    Коментар


    • #17
      До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

      Първоначално публикуван от stangista007 Преглед на мнение
      Колега здравей,я кажи за нафталина че ми стана доста интересно.Четох доста по въпроса и почнах да слагам и аз подобрител.Е дали се пооправи работата на ДВГ-то или аз си мисля че се подобрило ще разбера като покарам още малко.Четох че някои слагат 2-тактово масло ,подобрявало работата и мажело помпата.
      Нафталина помага. Когато е студено и нафтата е грес, като сипеш в резервоара, с просто око се вижда как парафина изчезва и всичко се втечнява. Нафталина гори и то яко. Да не ме чуят пожарникарите, ама с него се чистят трудно достъпни комини. Сваля се кюнеца подава се лопатка с нафталин запалва се, при това лесно. От това се запалват саждите, развива се страхотна тяга и всичко изгаря до върха. Отделя се обаче много топлина и затова не е подходящо за тухлени или панелни комини / не че не съм го правил де, но има опасност от напукване на комина/. Така, че в нафтата, вдига октана.....За маслото: ..Като пътувахме....В Ирак нафтата беше безцветна като вода, кажи-речи. От рафинирането ли, от сорта петрол ли, но беше с намалени мазилни качества. Сипвахме по 20-30 л масло на резервоар/400 л/. А двутактовото масло си е двигателно, само че по-скъпо. И това по инструкция от СО-МАТ. Ако ГНП-то е с разделно мазане, мисля няма нужда от масло, ама то такива май вече няма.
      E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

      Коментар


      • #18
        До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

        Първоначално публикуван от stangista007 Преглед на мнение
        Колега здравей,я кажи за нафталина че ми стана доста интересно.Четох доста по въпроса и почнах да слагам и аз подобрител.Е дали се пооправи работата на ДВГ-то или аз си мисля че се подобрило ще разбера като покарам още малко.Четох че някои слагат 2-тактово масло ,подобрявало работата и мажело помпата.
        За нафталина и на мен ми стана интересно, още повече че имам опит с него в друга сфера. В НШЗОто в Плевен /старата школа/ много лесно си чистехме комина в кабинета като палнехме малко нафталин. Имаше колкото искаш и гореше по яко от бензина, всички сажди ги издухва като от супло на МИГ 29. Миналата година реших да почистя на майка ми комина по същия начин и специално със сина ми купихме нафталин от железарията. Да ама не ! Въпросният нафталин едва едва гореше. Мокър е, реши сина ми и отиде да купи от друго място. Ефекта бе нулев. Гореше като мокра слама. Наложи се да чисти комина с нетрадиционни способи - прът с таралежка накрая.
        Та цялото това нещо го разказвам с идеята че дори и нафталина не е вече същия. Да не отваряме дума за шоколада........
        Тази земя, по която тъпча сега,
        тази земя, която пролетен вятър пробужда,
        тази земя – не е моя земя,
        тази земя, простете, е чужда.

        Коментар


        • #19
          До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

          Ммммда колеги за нафталина работата е сериозна.Само ако реши някои да слага за по добро изгаряне на дизела нека по добре да провери как гори и после да го пуща в резервоара.Аз лично смятам да слагам 150 гр.2тактово +подобрител .Други препоръчаха вместо подобрител гас за горене.

          Коментар


          • #20
            До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

            Газта и маслото са стари и изпитани методи , които работят само в + за двигателите. Но до колкото знам масло е хубаво да се сипва само лятно време.
            Иво
            0895116276

            Коментар


            • #21
              До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

              Нафталинът е антидетонатор, рацерите го слагат в бензина. В нафта, хич не е мъдро - понижава цетановото число с всички вредни последици от това.

              Коментар


              • #22
                До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Нафталинът е антидетонатор, рацерите го слагат в бензина. В нафта, хич не е мъдро - понижава цетановото число с всички вредни последици от това.
                Опсссссссс с нафталина стана интересно.Мненията започнаха да се различават

                Коментар


                • #23
                  До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                  Първоначално публикуван от plamenlori Преглед на мнение
                  Нафталина помага. Когато е студено и нафтата е грес, като сипеш в резервоара, с просто око се вижда как парафина изчезва и всичко се втечнява. Нафталина гори и то яко. Да не ме чуят пожарникарите, ама с него се чистят трудно достъпни комини. Сваля се кюнеца подава се лопатка с нафталин запалва се, при това лесно. От това се запалват саждите, развива се страхотна тяга и всичко изгаря до върха. Отделя се обаче много топлина и затова не е подходящо за тухлени или панелни комини / не че не съм го правил де, но има опасност от напукване на комина/. Така, че в нафтата, вдига октана.....За маслото: ..Като пътувахме....В Ирак нафтата беше безцветна като вода, кажи-речи. От рафинирането ли, от сорта петрол ли, но беше с намалени мазилни качества. Сипвахме по 20-30 л масло на резервоар/400 л/. А двутактовото масло си е двигателно, само че по-скъпо. И това по инструкция от СО-МАТ. Ако ГНП-то е с разделно мазане, мисля няма нужда от масло, ама то такива май вече няма.
                  Последното изречение не е вярно.Грешката е моя, ако може някой да го изтрие,че нещо не намирам дали имам право да си редактирам поста.
                  Моля някой да го направи или да ми каже как, че стах за смях на старите дизелджии.Пфу мааму стара..............
                  E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

                  Коментар


                  • #24
                    До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                    Газта за горене си е основно керосин...Лошото е,че отдавна това,което се продава най-често няма нищо общо с газ за горене,ами е нещо,като некачествена нафта,не знам как да го определя,и какво е точно.Съветвам ви да купувате газ производство на Световрачене-не съм им рекламен агент!
                    А,относно 2Т маслото за дизела личното ми мнение е,че е добре да се слага до 1% независимо зиме,или лете,като това се отнася за по-старите класически дизели,които са мислени и произвеждани,когато се е считало за нормално съдържанието на сяра в дизела да е от 1 до 3%.Сярата не е екологична,но е смазка-мехлем за помпата и мотора!
                    В съвременния качествен дизел сярата почти отсъства-стотни от процента е-екология...
                    За по-новите дизели-HDI,CDI,CDTI, и т.н. бих се въздържал да слагам масло...но,ако имах такава сигурно нямаше да се въздържа да не и слагам по съвсем малко-0,3%,например...сърце юнашко не трае...!
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #25
                      До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                      Сярата е всичко друго, но не и мехлем за металите. Почти няма процес в двигателя, който да не я превръща в сярна киселина. Каквото и да е било по-добро в старата нафта, не се дължи на сярата в нея.

                      Коментар


                      • #26
                        До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Сярата е всичко друго, но не и мехлем за металите. Почти няма процес в двигателя, който да не я превръща в сярна киселина. Каквото и да е било по-добро в старата нафта, не се дължи на сярата в нея.
                        Сигурно си прав-значи само е смазвала помпата,мотора и разпръсквачите.И е съсипвала маслото най-вече...и ауспуха от вътр. страна,предполагам...
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #27
                          До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Сярата е всичко друго, но не и мехлем за металите. Почти няма процес в двигателя, който да не я превръща в сярна киселина. Каквото и да е било по-добро в старата нафта, не се дължи на сярата в нея.
                          бъди сигурен че НЕ си прав!!!
                          именно заради очистката на дизеловите компоненти от сяра се налага добавянето на смазваща добавка!

                          Коментар


                          • #28
                            До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                            Абе може и дасте прави че става сярна киселина ама нали сега ужким е намалено съдържанието почти до минимум.Ами био дизела тои дали съдържа сяра .Някаде някои да е срещал от завода производител да препорачват добавянето на масло в двг,трабитата са двутактови то там е ясно!!!

                            Коментар


                            • #29
                              До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                              Газта за горене си е основно керосин...Лошото е,че отдавна това,което се продава най-често няма нищо общо с газ за горене,ами е нещо,като некачествена нафта,не знам как да го определя,и какво е точно.Съветвам ви да купувате газ производство на Световрачене-не съм им рекламен агент!
                              А,относно 2Т маслото за дизела личното ми мнение е,че е добре да се слага до 1% независимо зиме,или лете,като това се отнася за по-старите класически дизели,които са мислени и произвеждани,когато се е считало за нормално съдържанието на сяра в дизела да е от 1 до 3%.Сярата не е екологична,но е смазка-мехлем за помпата и мотора!
                              В съвременния качествен дизел сярата почти отсъства-стотни от процента е-екология...
                              За по-новите дизели-HDI,CDI,CDTI, и т.н. бих се въздържал да слагам масло...но,ако имах такава сигурно нямаше да се въздържа да не и слагам по съвсем малко-0,3%,например...сърце юнашко не трае...!
                              По първото изречение:-
                              Не е. По показатели са сходни, но гаста се добива от въглища, а керосина е петролен дериват.
                              E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

                              Коментар


                              • #30
                                До: ДИЗЕЛ ПОДОБРИТЕЛ

                                Първоначално публикуван от stangista007 Преглед на мнение
                                Ами био дизела тои дали съдържа сяра .
                                В биодизела съдържанието на олио , т.е. масло, е достатъчно и без други добавки.
                                подаръци за мъже от FACOM
                                промоция на читави инструменти

                                и на хоби такива

                                тел. О879 Ч8Ч 2З5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X