Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Устройство за намагнитване на горивото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Устройство за намагнитване на горивото

    Първоначално публикуван от луисву Преглед на мнение
    бензина и нафтата не са проводими .такъв разходомер не действа с тях.
    И аз знам това. Но тук е спомената и нафта. Затова не бях сигурен.

    Коментар


    • До: Устройство за намагнитване на горивото

      Здравейте. Не съм специалист по темата, но знам че всички елементи имат ядро и електрони. Ядрото е с положителен а електроните с отрицателен заряд.
      Магнетизатора би трябвало да работи на принципа на ускорителите за елементарни частици /тръба около която има магнитно поле/.
      Може магнитното поле да действа на протоните и електроните на горивото?
      Пак казвам, че не съм спец просто се опитвам да расъждавам логично.
      JEEP CHEROKEE 2.5 TD

      Коментар


      • До: Устройство за намагнитване на горивото

        Първоначално публикуван от gabone Преглед на мнение
        Здравейте. Не съм специалист по темата, но знам че всички елементи имат ядро и електрони. Ядрото е с положителен а електроните с отрицателен заряд.
        Магнетизатора би трябвало да работи на принципа на ускорителите за елементарни частици /тръба около която има магнитно поле/.
        Може магнитното поле да действа на протоните и електроните на горивото?
        Пак казвам, че не съм спец просто се опитвам да расъждавам логично.
        Да, действа им. Съвсем точно може да се сметне с колко тормози горивната помпа, и ще ти се свършат нулите, преди да напишеш някоя друга цифра.

        п.с. имаш много романтична представа за ускорителите на частици. В тях магнитното поле има само поддържаща роля (по холивудски).

        Коментар


        • До: Устройство за намагнитване на горивото

          Ами романтик съм си
          Не твърдя че магнитизатора върши работа.
          Опитвам се да си обясня необяснимото
          JEEP CHEROKEE 2.5 TD

          Коментар


          • До: Устройство за намагнитване на горивото

            В друга тема бях писал, че преди повече от 10 г. бях сложил такова нещо на пикапа си Тойота Хай лукс 2.2Д и имаше ефект относно това, че палеше по лесно в студено време и по-добър въртящ момент, но това е субективно и не е измерено на стенд. Дадох за тади джаджа 25$ и сега ако знам от къде отново бих си купил, за да пробвам. При разговори на тази тема не помня кой ми каза, че някои модели кафемашини имали такива тръбички с магнити, които не вършели работа и като дойдели за ремонт, техниците ги сваляли. Каза ми, че като ги строшели от вътре били същите постоянни магнити и дист. втулки. Само не ми стана ясно защо производителя ги е сложил, може би, за да си оскъпява продукцията или за да дава "хляб" и на другите. Знам ли?
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • До: Устройство за намагнитване на горивото

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              някои модели кафемашини имали такива тръбички с магнити, които не вършели работа и като дойдели за ремонт, техниците ги сваляли. Каза ми, че като ги строшели от вътре били същите постоянни магнити и дист. втулки. Само не ми стана ясно защо производителя ги е сложил, може би, за да си оскъпява продукцията или за да дава "хляб" и на другите. Знам ли?
              Слагат ги за омекотяване на водата, за да няма толкова отлагания по стените на тръбичките отвътре. Това е едно от действията на магнетизатора върху водата. Има такива за слагане преди бойлери, паро-и водоструйки, даже и за големи промишлени котли. Има ги и за преди перална, вместо Калгон, а и за охлаждащата система на автомобил...
              Всичко това може и да са глупости, а може и да има някакво зрънце истина...

              Коментар


              • До: Устройство за намагнитване на горивото

                Мненията на някои от колегите са за : "магнити на горивопровода" - говорим за един магнит , а не за комплектация от 3 матнита - 2-за горивато и 1 за въздуха.

                За да има полза за всички, нека да дискутираме само системата от 3 магнита, защото е най-новата и е възможно да има ефект в сравнение с по-старите разработки с по 1 магнит.

                Производителят го пише така:
                " На помощ тук идва правилно насоченото, постоянно магнитно поле, генерирано от магнетизатора. То води до разкъсване на веригите на горивните частици и тяхното „подреждане”.
                С използването на магнитизатора за въздушния поток, кислорода намиращ се в горивовъздушната смес намира повече свързвания, по-малко реагира с въглеводородите, намиращи се в горивото, което в резултат води до изгаряне на по-голямо количество горивни частици в същия обем гориво. Резултатът е повишаване на ефективността на двигателя (мощност) и по-малко количество замърсявания в изгорелите газове."

                Предложение за тестване:
                1.Пълнене на резервоара до капачката./двигателя да е в работна температура/
                2.Изминаване на ~ 100 км. пробег по избран маршрут.
                3.Пълнене на резервоара до капачката и засичане на разхода.
                4 Поставяне на магнитите
                5Изминаване на същия маршрут /по т.2/
                6.Пълнене на резервоара до капачката и засичане на разхода /с монтираните магнити/

                Сравняване на двата разхода . Ако има разлика повече от 0,5 литра - значи има интерес.
                При тази проба евентуалната загуба ще е 8-12 литра гориво , в зависимост от двигателя - които пък ще са пожертвани за един обективен експеримент и ако се сподели тук във форума, всички ще са благодарни и УБЕДЕНИ в резултатите.[/quote]

                Все още никой не намира смелост да тества и да публикува! Защо ли???
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • До: Устройство за намагнитване на горивото

                  Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                  Предложение за тестване:
                  1.Пълнене на резервоара до капачката./двигателя да е в работна температура/
                  2.Изминаване на ~ 100 км. пробег по избран маршрут.
                  3.Пълнене на резервоара до капачката и засичане на разхода.
                  4 Поставяне на магнитите
                  5Изминаване на същия маршрут /по т.2/
                  6.Пълнене на резервоара до капачката и засичане на разхода /с монтираните магнити/

                  Сравняване на двата разхода . Ако има разлика повече от 0,5 литра - значи има интерес.
                  При тази проба евентуалната загуба ще е 8-12 литра гориво , в зависимост от двигателя - които пък ще са пожертвани за един обективен експеримент и ако се сподели тук във форума, всички ще са благодарни и УБЕДЕНИ в резултатите.

                  Все още никой не намира смелост да тества и да публикува! Защо ли???
                  Този тест не е обективен - 0.5 l разлика в разхода при тези условия може да има и ако "натискаш" различно и даже ако се промени посоката на вятъра...
                  Лично за мен устройството ще е интересно и при доказан 0.1 l на 100км.

                  Коментар


                  • До: Устройство за намагнитване на горивото

                    Ми то освен магнетизъм има още диамагнетизъм и парамагнетизъм. Много вещества в това число и вода и органични такива са диамагнетици и се отблъскват от магнити, макар и много слабо. Това е отдавна известно на нАуката.Имаше някакви опити със сапунени мехури, жаби висящи във възхуха и прочие извращения
                    Сега, като как един мощен магнит влияе на горивото, не знам, но мисля, че има някакво влияние, тъй като горивото е диамагнетик. Обаче едно е да го отблъсква, друго е да го намагнетизира трайно...Абе карай.

                    Коментар


                    • До: Устройство за намагнитване на горивото

                      Аз също съм слаб физик, но може би не става дума за намагнитване на горивото, а за въздействието на магнито поле върху непроводими материали. Какъв е смисъла от това обаче, не смея дори да правя предположения. Във всеки случай единственото влияние което би оказало полето е евентуално преподреждане на някакви частици и съответно по-лесно и пълно изгаряне или преминаване през колекторите с намалено съпротивление, де да знам , сигурно пиша глупости, ама и темата ми се вижда несериозна в доволна степен.

                      Коментар


                      • До: Устройство за намагнитване на горивото

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Слагат ги за омекотяване на водата, за да няма толкова отлагания по стените на тръбичките отвътре. Това е едно от действията на магнетизатора върху водата. Има такива за слагане преди бойлери, паро-и водоструйки, даже и за големи промишлени котли. Има ги и за преди перална, вместо Калгон, а и за охлаждащата система на автомобил...
                        Всичко това може и да са глупости, а може и да има някакво зрънце истина...
                        Тези си имат съвсем истинско приложение - задържат ръждите и стружките от водопровода.

                        Коментар


                        • До: Устройство за намагнитване на горивото

                          Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                          Все още никой не намира смелост да тества и да публикува! Защо ли???
                          Имаш ли кола? Я се заеми? Очакваме табличка с резултати:

                          три пъти ходене от София до Пловдив и обратно с магнити и три пъти - без магнити. Стриктно спазване на всички скоростни ограничения, за да няма разлика в стила на шофиране. Мерене на разхода на гориво със стъклен съд с "марка" и мерителен цилиндър, за да не се чудим коя колонка до къде пълни резервоара преди да изключи. Предварително закупуване на всичкото гориво за експеримента и размесването му в един голям съд, за да няма после съмнения за разлика в качеството му.

                          За една събота и неделя може да се направи. Трябват ти варел за експерименталното гориво, мерителен цилиндър с подходящ обем, пре-омаркучване на горивната система за експеримента и после обратно и GPS за събиране на тракове от експеримента. От мен имаш статистическа обработка на данните.

                          Коментар


                          • До: Устройство за намагнитване на горивото

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Имаш ли кола? Я се заеми? Очакваме табличка с резултати:

                            три пъти ходене от София до Пловдив и обратно с магнити и три пъти - без магнити. Стриктно спазване на всички скоростни ограничения, за да няма разлика в стила на шофиране. Мерене на разхода на гориво със стъклен съд с "марка" и мерителен цилиндър, за да не се чудим коя колонка до къде пълни резервоара преди да изключи. Предварително закупуване на всичкото гориво за експеримента и размесването му в един голям съд, за да няма после съмнения за разлика в качеството му.

                            За една събота и неделя може да се направи. Трябват ти варел за експерименталното гориво, мерителен цилиндър с подходящ обем, пре-омаркучване на горивната система за експеримента и после обратно и GPS за събиране на тракове от експеримента. От мен имаш статистическа обработка на данните.
                            Аз бих опитал с работа на място. Може да му вдигна предицата и да го натоваря някак си за експеримента. Бягаща пътечка ?
                            Пускам помпата да мусче от едно тубе от 5 л. например, пускам секундарника и нека си кълца, докато угасне. Гледам времето. После слагам магнитите и пак така. Ако с магнити бачка по-дълго време с 5 л. бензин/или там нафта/ значи имаме новина !

                            Коментар


                            • До: Устройство за намагнитване на горивото

                              1. Включва се кабела за ОБД.
                              2. Пали се двигателя и се оставя да работи на място докато загрее до работната си температура.
                              3. През ОБД, се отчита моментното количество на горивото което се впръсква на всеки от цилиндрите. Прави се усреднаване за 5 мин.
                              4. Монтират се магнитите на горивопровода.
                              5. Прави се ново замерване с усредняване за 5 мин.
                              6. Отчитат се разликите между двете измервания.
                              7. Край на експеримента.
                              8. Магнитите се демонтират от горивопровода и се монтират на антената на радиото за по-добро приемане.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • До: Устройство за намагнитване на горивото

                                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                                1. Включва се кабела за ОБД.
                                2. Пали се двигателя и се оставя да работи на място докато загрее до работната си температура.
                                3. През ОБД, се отчита моментното количество на горивото което се впръсква на всеки от цилиндрите. Прави се усреднаване за 5 мин.
                                4. Монтират се магнитите на горивопровода.
                                5. Прави се ново замерване с усредняване за 5 мин.
                                6. Отчитат се разликите между двете измервания.
                                7. Край на експеримента.
                                8. Магнитите се демонтират от горивопровода и се монтират на антената на радиото за по-добро приемане.
                                Датчиците не са измерителен прибор, а датчици. Не става. Магнит близо до някой датчик ще му промени малко показанията, а компютърът ще си направи някой (вероятно погрешен) извод.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X