Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Устройство за намагнитване на горивото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Устройство за намагнитване на горивото

    В късните модификации на Трабанта и Вартбурга имаше дебитомери.
    И той не ви трябва. Вземете едно голямо шише от вода, там 2 литра, 2,5, един часовник, бутнете маркуча от резервоара в бутилката с бензина, и вижте колко време ще работи мотора. Ако не искате да се чудите за секундите, първо го прогрейте до първото завъртане на вентилатора от резервоара.

    Коментар


    • #62
      До: Устройство за намагнитване на горивото

      Съществения проблем е, как да накараме газ анализатора да покаже два пъти едно и също при положение, че дори само с палене и гасене и той дава различни стойности?
      Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

      Коментар


      • #63
        До: Устройство за намагнитване на горивото

        Лесно е. Организираме функция "Мерене на магнити". Записваме нужните отрицателни стойности в буфер, и всеки път при мерене на магнити процесорът показва на екрана буфера.
        Сядаме отстрани и започваме весело да продаваме магнити. С парите си купуваме нещо полезно за нас.

        Коментар


        • #64
          До: Устройство за намагнитване на горивото

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          В късните модификации на Трабанта и Вартбурга имаше дебитомери.
          И той не ви трябва. Вземете едно голямо шише от вода, там 2 литра, 2,5, един часовник, бутнете маркуча от резервоара в бутилката с бензина, и вижте колко време ще работи мотора. Ако не искате да се чудите за секундите, първо го прогрейте до първото завъртане на вентилатора от резервоара.
          Ето как може да се направи обективен тест, без да се разчита на сложна апаратура
          Благодаря за идеята!

          Коментар


          • #65
            До: Устройство за намагнитване на горивото

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            В късните модификации на Трабанта и Вартбурга имаше дебитомери.
            И той не ви трябва. Вземете едно голямо шише от вода, там 2 литра, 2,5, един часовник, бутнете маркуча от резервоара в бутилката с бензина, и вижте колко време ще работи мотора. Ако не искате да се чудите за секундите, първо го прогрейте до първото завъртане на вентилатора от резервоара.
            Туй с шишето става, ама при карбураторни автомобили от първобитнообщинния строй. Малко трудно ще го направиш с инжекцион , чиято помпа е отзад до резервоара...

            Коментар


            • #66
              До: Устройство за намагнитване на горивото

              Тогава трябва по-голям съд и цялата помпа да се завре в него, барабар с обратното гориво.
              Или резервоара да се изцеди, после на два пъти да се налее еднакво количество гориво, и да се изразходва в еднакви условия. На реалните изпитания така се и прави, само че трае дълго.

              Коментар


              • #67
                До: Устройство за намагнитване на горивото

                Тъкмо бях написал отговора и нета изпрегна....


                Та, дебитомерче може да се вземе от голф2 или пасат, които имат бордови компютър. С него измерват моментния разход, температура, и други параметри на двигателя. Общо взето проста информационна система, която не управлява нищо по автомобила. Конкрететен модел от който може да се вземе цяла система е Голф2 гти, с механичния инжекцион, модел 1984г. Платката на БК се намира отдясно на волана, под таблото. Самия датчик е на горивопровода, близко до главата на инжекциона.

                Коментар


                • #68
                  До: Устройство за намагнитване на горивото

                  Аз ли не виждам ....???
                  Че нещо разлики .... немА?

                  При 2500 об./мин. преди / след
                  Въглероден окис: 0.01 / 0,00
                  Въглеводороди: 1 /1
                  Въглероден двуокис:12.4 /12.4
                  Кислород (свободен): 4.1 /4.1

                  Та къде е разликата ....... Може би в азотните окиси, които въпросния газанализатор не мери?
                  Или в температурата на маслото ????
                  А случайно да знаете грешката при измерване ......

                  Не ми се коментира повече!
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #69
                    До: Устройство за намагнитване на горивото

                    Колкото е по-добро изгарянето на бензиният, толкова азотните окиси са повече. Как искаш да ги мери, нали ще се види идиотизмът, и ще рухне цялата система Евро - 48 ...))

                    Коментар


                    • #70
                      До: Устройство за намагнитване на горивото

                      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                      Аз ли не виждам ....???
                      Че нещо разлики .... немА?

                      При 2500 об./мин. преди / след
                      Въглероден окис: 0.01 / 0,00
                      Въглеводороди: 1 /1
                      Въглероден двуокис:12.4 /12.4
                      Кислород (свободен): 4.1 /4.1

                      Та къде е разликата ....... Може би в азотните окиси, които въпросния газанализатор не мери?
                      Или в температурата на маслото ????
                      А случайно да знаете грешката при измерване ......

                      Не ми се коментира повече!
                      Благодаря! Ей такъв начин на дискусия уважаеми колеги имах в предвид...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #71
                        До: Устройство за намагнитване на горивото

                        Първоначално публикуван от Stanko Преглед на мнение
                        Здравейте,
                        ...
                        Ето измерването преди "чудото":


                        И след поставянето му:


                        ...
                        Поздрави!
                        Моето тълкувание на тези две снимки:
                        1. разлика в границите на грешката на газоанализатора по всички точки
                        2. некалибриран или повреден газоанализатор. Ако беше в ред, щеше да приеме данните и да изчисли и ламбда (освен всичко друго).
                        3. Надписът "Неправилно измерване" някак говори сам за себе си.

                        Някой по-горе писа, че даже от един автомобил две еднакви картини не може да се получат. Това е вярно, но в рамките на грешката на измерването или режима на двигателя (температури, едно-друго).

                        Коментар


                        • #72
                          До: Устройство за намагнитване на горивото

                          По-горе споменах, че имам руски магнетизатор, който обаче е за вода, с пластмасов корпус и се размеква от нафтата. Разглобих го и от него излязоха три яки дискови магнита с полиетиленови дистанционни втулки помежду им, държащи магнитите на разстояние 2 мм. един от друг. От там е предвидено да минава течността, а магнитното поле е много силно - едвам се разделят с ръка. Изглеждат така:




                          Направих им алуминиев корпус от ел.двигател и дистанционна втулка от текстолит, която насочва потока през процепите (както беше при пластмасовия оригинал)



                          Полусглобен:



                          И сглобен с тефлоново уплътнение между двете половини:




                          Монтиран и работещ:



                          Защо го направих? Ами защото така! Имам свободно време, обичам да се чопля с разни джаджи, а и днес цял ден валя дъжд.
                          Няма как да определя обективно ползи и вреди, защото нямам бордкомп или разходомер - ще покарам малко пък ще видим.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Устройство за намагнитване на горивото

                            Поне като експеримент ми се вижда по-добър от този който аз обясних, защото горивото директно облива магнитите.
                            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                            Коментар


                            • #74
                              До: Устройство за намагнитване на горивото

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              ...
                              Защо го направих? Ами защото така! Имам свободно време, обичам да се чопля с разни джаджи, а и днес цял ден валя дъжд.
                              Няма как да определя обективно ползи и вреди, защото нямам бордкомп или разходомер - ще покарам малко пък ще видим.
                              +1
                              не че не зная какво ще стане, но ми харесва подходът.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Устройство за намагнитване на горивото

                                Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                                Аз съм навитак да го пробвам на моя звяр. Ако още е валидно предложението , приемам го. Ще ти пусна данните си на лично. След като го покарам малко , ще пусна репорт.
                                Тихомире ,за съжаление не мога да ти изпратя "магнетизатора" защото Ладата на която беше монтиран преди време беше в сервиз и там
                                магнетизатора изчезна някъде.Ходих да го търся в сервиза,не го намерих(естествено) ,но пък попаднах на още един фен на "магнетизацията на горивото".Та ето какво ми сподили той:
                                1.Вземат се 4-5 тороидални магнита ( напр. от високоговорители) и се нанизват на горивопровода плътно един до друг.Трябва да са подредени така,че да се привличат един друг , а не да се отблъскват!!! Получава се магнетизатор на гориво без пари (магнетизатора де,не горивото!!)
                                2.Втори метод.Взема се една медна (!) тръбичка и върху нея се навива проводник.Съпротивлението на проводника е такова ,че консумацията на така получения соленоид да бъде около 2 ампера( колкото е по- голям тока , толкова повече е интензитета на магнитното поле).Естествено, прекъсва се горивопровода и горивото се прекарва през медната тръбичка.Пак се получава "магнетизатор"!Този,втория тип магнетизатор може да работи с модулирано напрежение , което ,според майстора, увеличава ефекта от магнетизацията на горивото.
                                За типа на модулация обаче (честота , форма и т.н.) НЕ ПОЖЕЛА да ми каже нищо.
                                Това е засега.Още веднъж успех на ентусиастите!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X