Здравейте,
Та... бъзикайки си "новата" джипка, и чистейки двигателя тук - там (2.7TDI). Реших че би било добре да сваля intercooler-а, и да го промия с каквото имам.
Е, имах WD40, което горе-долу се справяше, ама свърши.
Имах и спрей за чистене на карбуратори, който се справяше още по-добре, ама и той свърши, а чернилката излизаше ли - излизаше.
С ацетон - абе мие, ама не съвсем.
И накрая от нямане, докопах изостанала буилка разредител ХК-1. Това е разредител за боите, които използват за пътна маркировка. Това нещо сваля всичко! Дори и спрея за карбуратори, от който бях много доволен, бледнее пред него. Интеркулера светна, и чернилка вече няма грам!
Та, пробвайте. Само внимавайте с пластмасови части и детайли. Може да се случи такъв, който не е предвиден за това. С масло и бензоустойчивите обикновено няма проблем. Но ако са метални - не се колебайте изобщо.
ХК-1 e български продукт и се намира по магазините за бои и лакове. Аз го пазарувах от MrBricolage. По спомен не беше много по-скъп от коресилина.
Та... бъзикайки си "новата" джипка, и чистейки двигателя тук - там (2.7TDI). Реших че би било добре да сваля intercooler-а, и да го промия с каквото имам.
Е, имах WD40, което горе-долу се справяше, ама свърши.
Имах и спрей за чистене на карбуратори, който се справяше още по-добре, ама и той свърши, а чернилката излизаше ли - излизаше.
С ацетон - абе мие, ама не съвсем.
И накрая от нямане, докопах изостанала буилка разредител ХК-1. Това е разредител за боите, които използват за пътна маркировка. Това нещо сваля всичко! Дори и спрея за карбуратори, от който бях много доволен, бледнее пред него. Интеркулера светна, и чернилка вече няма грам!
Та, пробвайте. Само внимавайте с пластмасови части и детайли. Може да се случи такъв, който не е предвиден за това. С масло и бензоустойчивите обикновено няма проблем. Но ако са метални - не се колебайте изобщо.
ХК-1 e български продукт и се намира по магазините за бои и лакове. Аз го пазарувах от MrBricolage. По спомен не беше много по-скъп от коресилина.
Коментар