Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АНТИФРИЗ , червен или син ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

    Не е да не съм го сменял. Есенно време обикновено ми го сменят деувците , но ми излиза по 80-90 лева. И до другата есен вече е разреден яко от доливките. И за да не гърмят сто лева и тая година исках само да долея.
    ОК - мерцедския .
    Интересно , че като си пусна климатик на най-силно и тогава губи течност. Иначе по-слабо. Може и нещо от това да има връзка.

    Коментар


    • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

      Дай да ти фьрля един боб.

      Капачка на разширителния кога е сменяна?

      И остави Мерцедеския,няма значение цвета,има значение какво се крие зад тоя цвят и дали покрива спецификацията на мотора ти.Мерцедески и син ще намериш и безцветен и зелен,жьлт,кафяв............За пример го дадох само,цвета не прави антифриза.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Дай да ти фьрля един боб.

        Капачка на разширителния кога е сменяна?
        ....
        Никога най-вероятно. Коя е тази капачка всъшност? Видима ли е с просто око? Достижима ли е?

        Коментар


        • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

          Запушалката на пластмасовата бачонка, на винт е.
          Животът е харизан кон според мен...

          Теди

          Коментар


          • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

            Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
            Запушалката на пластмасовата бачонка, на винт е.
            Тази никога не е сменяна , гаранция
            Ще намеря една да я сменя.

            Коментар


            • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

              На тая капачка се намира паровъздушния клапан може да е един може и да са два . Ролята му е като антифриза започне разширяване при определено налягане да испусне част от въздушната възглавница в казанчето и да не допусне по високо от определено налягане в системата и обратното когато антифриза започне да се свива при истиване да допусне обратно определено количество въздух за да не се получи вакуум през останалите средни стойности поддържа системата херметична и под налягане за да се осигури евентуалното завиране на антифриза при по голями температурни стойности. Ако някой от клапаните на капачката не работи вероятноста да спукаш нещо по охладителната система е много голяма .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                А дали това с червения антифриз не е уловка на производители и търговци? Поледния който е "препоръчителен" за алуминиеви блокове е на мода от някоко години. А алуминиевите радиатори и глави се монтират масово от десетилетия. Кво им беше с традиционния?
                ... Смръщена, четириока, двуврата мръсница, с вечно недоволен изруд под капака, влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска, тясна и неудобна вътре...[SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                  Първоначално публикуван от todor_toplev Преглед на мнение
                  А дали това с червения антифриз не е уловка на производители и търговци? Поледния който е "препоръчителен" за алуминиеви блокове е на мода от някоко години. А алуминиевите радиатори и глави се монтират масово от десетилетия. Кво им беше с традиционния?
                  То въпроса не е само в охлаждането, а в това какво остава по стените след като го източиш. Отделно по-новите двигатели имат специфики - по-голямо топлинно натоварване, по-малко количество антифриз и т.н. G12 си има някои качества, дето старите ги нямат.

                  А то може и с чиста водица. Пак ще охлажда, че и по-добре. Ама колко време и какво ще остане след нея?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                    Направихме справка. Всъщност, разликата е в алуминия. Този, от който се правят блокове, е много по-корозионно активен (има други примеси)

                    Коментар


                    • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Направихме справка. Всъщност, разликата е в алуминия. Този, от който се правят блокове, е много по-корозионно активен (има други примеси)
                      Демек при моето Субару, чиито мотор и изцяло алуминиев, препоръчителен е червения ли??
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                        Пропиленгликола затова е създаден ,по слабо активен към алумин.

                        Коментар


                        • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                          Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                          Пропиленгликола затова е създаден ,по слабо активен към алумин.
                          Пропиленгликола е създаден много преди да седи въпроса с корозирането на днешните алуминиеви двигателни блокове, тъй че за друго ще да са го създали.

                          Пък и в G12+ не вярвам да има само чист пропиленгликол.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                            Демек при моето Субару, чиито мотор и изцяло алуминиев, препоръчителен е червения ли??
                            Винаги е препоръчителен червения (G12+), освен ако не си купуваш оригинален по спецификации на производителя.

                            Тераното ми е с такъв (чугунени блок и глава + алуминиев радиатор + алуминиеви части тук-там по пътя на антифриза), ферозата ми е с такъв (алуминиев мотор, месингов радиатор), и фабията ми е с такъв оригинално (всичко е алуминий). Никъде няма проблем - стои си бистър. На тераното като сменях водна помпа системята (това, дето се виждаше от нея) беше в идеално състояние - както алуминия, така и чугуна. Чиста, без налепи и без утайки. Все още си стои електриково розово-оранжев.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Винаги е препоръчителен червения, освен ако не си купуваш оригинален по спецификации на производителя.
                              Е да..най-малкото е 'лонг лайф' и търпи по-голям пробег! Съветват промиване на системата, за да се избегне смесването със стария,ако е различен от червен...но смятам,че не е кой знае колко фатално, защото етиленгликола и пропиленгликола са взаиморазтворими!
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • От: АНТИФРИЗ , червен или син ?

                                Аз не съм съвсем сигурен че всичкия червен е на база пропиленгликол.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X