Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За добавките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: За добавките

    Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
    Аз пък искам да кажа, че една кола и се наложи да си смени дюзите след употребата на добавка..
    И коя е тази добавка, за да не налетим на нея?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      От: За добавките

      От всички добавки тази която мога смело да кажа че ми помага при нужда е SeaFoam
      Има три начина на употреба-
      1- преди смяна на маслото се долива - и след около 200 км - смяна - както е описано по-горе, маслото вади повече отлагания и излиза по-черно. Съответно следващото мАсло седи доста по-дълго чисто.
      2. Почистване на въздушния колектор - всмуква се през тЪрбата на вакуума за сервото - ефекта е сериозен (в положителен смисъл) - писал съм по въпроса - който се интересува да си го намери в темите.
      3. Почистване на горивната система при неравномерна работа на празен ход. Помага ако не е задръстена яко колата. Както и държи бензина читам по-дъло време при съхранение.

      Ползвал съм и други за дифове и раздатки и нямам оплаквания.

      П.П. това е само за информация, на заядливи коментари на НЕползвали добавката не смятам да отговарям.

      Коментар


      • #18
        От: За добавките

        Първоначално публикуван от DimitarNikolov Преглед на мнение
        отработеното масло е излизало с вискозитет на течна грес.
        Значи или ползваш силно неправилно масло, или не го сменяш навреме, или нещо във въпросния двигател не е баш както трябва. При мен от 20W50, през 5W40, дo 5W50 - с общо 2 архаични дизела, единия от които силно сдухан, никога не е имало такива грижи, но и никога не съм го карал повече от година, независимо от пробега. А откакто ползвам само полу и пълна синтетика никога не е имало нужда от почистване - налепите по чарковете под капака на клапаните и по вътрешността на самия капак са перфектен индикатор за почистващите свойства на конкретно масло. При хубаво масло такива напълно отсъстват.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: За добавките

          Мислех да не пиша,ама...Има добавки които вършат страхотна работа,лошото е че почти всички от тях са трудни за закупуване в Европа и цената им става леко неприятна.П.П Добавките помагат ако изобщо отцелиш от помагащите в началото на проблема(още по-добре превантивно да ги ползваш),а ремонти наистина не правят...

          Коментар


          • #20
            От: За добавките

            Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
            И аз чистя дискове, маслени и други отлагания, филттри.
            Има добра добавка за дифове,има добавка за дизел която пази от бактерии и почиства дюзи както и бие влагата в резервоара,има си добавка за бензин което долу горе вьрши сьщата работа,има добавка за антифриза която маже и сваля леко температура при дадени режими,има и добавки за маслото които чистят скапан мотор.............Има каквото искаш,но номера е да знае човек какво иска и какво да очаква.Да ми ремонтира колата или да ми я кара няма да стане каквито и очаквания да имам от коя да е добавка,но хвани кой да е голям дизел сьс стара нафта в него на скапан климат и пак си говорим за добавки и боклуци - там поне и от дьнотъо смучем,и в колби сьбираме и на тестове пращаме и филтри се сменят по 30-40 на тон нафта ако е скапана..............НО винаги ще има хора които не вярват на добавките или очакват Цудо,цудо пцк като не стане Цудото и ти таковам на боклуците.

            Та с 2 думи - да вьршат си работата някои от тях ма трябва да се чете каква работа вьршат и да се знае кои.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: За добавките

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Значи или ползваш силно неправилно масло, или не го сменяш навреме, или нещо във въпросния двигател не е баш както трябва. При мен от 20W50, през 5W40, дo 5W50 - с общо 2 архаични дизела, единия от които силно сдухан, никога не е имало такива грижи, но и никога не съм го карал повече от година, независимо от пробега. А откакто ползвам само полу и пълна синтетика никога не е имало нужда от почистване - налепите по чарковете под капака на клапаните и по вътрешността на самия капак са перфектен индикатор за почистващите свойства на конкретно масло. При хубаво масло такива напълно отсъстват.
              Абе по-пресилих израза "като течна грес". Използвах го да подсиля разликата във вискозитите на маслото при смяната с и без добавката. Факт е, че явно добавката подейства - при мен положително.
              Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
              Бахти, как се изказах...

              Коментар


              • #22
                От: За добавките

                Стягам един Патрол. Като привърша нещата, ще взема всички продукти на Xado. Първо ще сложа добавка за двигатела. Ще сложа в охладителната система. Имат за скорости, дифове. Ще го "зора" много и се чудя дали да не слагам и за ,охладителната, и горивната система. Ако някой ги е ползвал и има впечатления да пише, може и на лични. За да съм полезен на всички ще снимам и ако искат съфорумци да предложат как да измерим след пробега на продуктите резултата. Ползвал съм техни продукти за нарезно оръжие и съм много доволен. И на тая база и имам доверие.

                Коментар


                • #23
                  От: За добавките

                  Сложи му хубави масла, хубав антифриз, сипвай нафта от нормални бензиностанции и не се занимавай с глупости. Пари на вятъра са това.

                  За над 60000км, сипвайки нормална нафта от нормални бензиностанции и добавяйки само двутактово масло, с горивната система не е имало никакви проблеми (дори като сменям филтъра вътре има само по 1-2 дребни боклучета и толкоз), а като извадя подгревните свещи даже и сажди нямат по тях. Антифриза (G12+) си стои бистър все едно вчера е сложен, а към морето, натоварен и с газ до ламарината (съвсем буквално в голяма част от времето за пътуване - на почти всеки баир) не е загрявал никога. Като отворя за реглаж на клапани отдолу свети.

                  Освен въпросното двутактово масло в нафтата не е виждал кьорава добавка до момента. Няма и да види.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: За добавките

                    Добавките са начин за отлагане във времето на инвестиция в части и скъпо струващи ремонти,като цяло не вредят, в повечето случай помагат, изключения има когато са предозирани тоест сложено е повече от това което е предписал производителя на добавката, тогава създават и допълнителни проблеми.Разделени са в три категории,продукти за профилактика, превенция и защита използването им влияе добре на автомобили с по голям пробег.Продукти за поддръжка които също вършат работа при агрегати и горивни системи които не са първа младост и имат проблеми в лека степен.Продукти за решаване на вече възникнали проблеми , тука нещата са в сферата на мечтите че ще се оправи проблема, обикновено замазват нещата до продажбата на автомобила или вкарването му за ремонт.Всеки производител на добавки обикновено има топ продукт който работи правилно от цялата гама която предлага.За всеки на които се налага използването на добавки поради някаква причина препоръчвам да потърси мнение кой производител предлага най работещото решение при дадения проблем.И да не забравяме че мечтите са безплатни все още, а добавките с пари и само оскъпяват ремонта при по сериозен проблем.
                    Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/

                    Коментар


                    • #25
                      От: За добавките

                      А аз да попитам, има ли "работеща" добавка за почистване на карбуратори?

                      Коментар


                      • #26
                        От: За добавките

                        Има спрей м ти това го знаеш,добавка освен за почистване на горивната система за другаде се сещам.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: За добавките

                          За спрей - ясно, само дето нямам удобен достъп до карбураторите, а ми се иска и да ги "прочистя" отвътре по възможност без разглобяване.

                          Коментар


                          • #28
                            От: За добавките

                            На някои извънбордови бензинови мотори им е проблем това,оставяш ги със старо гориво и инжектира за ниските обороти му се разказва играта,на високи работи,ниските ги няма.Ползваме стартрон и мръсна газ /Италиански тунинг /.Вьрши работа,но дали и къде го има в България идея нямам.Какво ще почисти на един карбуратор идея нямам,но и от ползването му в стари карбураторни мотори оплаквания нямам.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #29
                              От: За добавките

                              Хмм, позачетох се насам-натам и доста противоречиви мнения, като най ме притеснява, че може да обере цялата гняс от резервоара и да я набура в карбовете. Като цяло резервоарът ми е прилично чист, поне на щуцерите.. но кой знае какво има като налепи...
                              Та за сега май и аз ще пробвам първо с "щялата газ" да прокарам един резервоар на магистралата да видим какъв ефект ще има.

                              Коментар


                              • #30
                                От: За добавките

                                Ако ще слагаш подобна почистваща добавка си приготви няколко хубави филтъра които да оберат мръсотията от резервоара. По-евтино ще ти е с разглобяване... Минах го тоя път заради силно замърсен резервоар, всичко беше задръстено, а добавката спомагаше като разтваряше още мръсотия и я набутваше във системата.
                                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                                Телефон - в профила!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X