Скоро трябва да сменя спирачната течност на моята ОФА, КБ ,2.0i ,94г. Нямам никакви проблеми със спирачките и с натискането на съединителя, но течността е направо катранено черна, чудя се как още функционира нормално
, 100% съм сигурен че не е сменяна от завода. Питането ми е, прочетох доста за видовете спирачна течност, смяната при всички случаи ще е на машина под налягане за да я прочистят цялата и едновременното доливане на нова, без да се налага обезвъздушаване, въпросната спирачна течност DOT 5.1 дали ще е разумно решение за разлика от DOT 5 която определено не се препоръчва за в моя случай?
п.с. Да чукна на дърво, нямам никъде никакви течове, но се страхувам при смяната на тази 19 годишна спирачна течност
, да не стане мазало и евентуални бъдещи течове, течността е толкова катранено-черна, мисля че е разумно да я сменя... Какво ще ме посъветвате колеги

п.с. Да чукна на дърво, нямам никъде никакви течове, но се страхувам при смяната на тази 19 годишна спирачна течност


Коментар