Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добавки към маслото

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Добавки към маслото

    Първоначално публикуван от fakir Преглед на мнение
    бъркаш температурата на изгаряне със така наречения "flash point" или мисля, че на български е "пламна точка" и е основен показател за сигурност при горивата и смазочните продукти. наистина на добрите масла пламната точка е около 200-240 градуса целзий а на минералните по ниска (поради по-голямото съдържание на петролни деривати вкл. леки), но дефиницията (приблизително) на този показател е при каква температура на течността, нейните пАри (ударението е на А ) могат да се възпламенят от открит пламък в затворено пространство. този фактор се измерва при определени условия и методика и е показателен за това колко взривоопасно е веществото. т.е. нищо общо с температурата при която се възпламенява маслото или изгаря. много офф топик излезнах но исках да го кажа
    Напротив. Мисля че си точко ИТ и се радвам че ме поправи. Значи температурата която ни трябва коя е? Бях сигурен че точно флаш-пойнта е най-ниския от изгарящите температури но сигурно бъркам.

    Коментар


    • #17
      До: Добавки към маслото

      Тая тема колко е предъвквана , не е истина.
      Абсолютно доказано-от така наречените добавки няма никаква полза.Вреда обаче има-доказана.Не напразно фирмата Dupont в чийто лабраторий е открит тефлона , е забранила използването на думата тефлон в така наречените добавки за автомобилни масла , и офицялно не продава изходната суровина (във вид на прах) , на фирми които ще я използват за подобни цели.Но това се заобикаля по един или друг начин.
      Истината е в качествените масла.Там добавки си има.Каквито трябва , и колкото е необходимо.Антипенещи , противоздирни , отмиващи нагара , и тн. , и тн.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #18
        До: Добавки към маслото

        Бе, аз не съм мого съгласен че хубавите масла са скъпи. Като се сетиш колко те отдалечават от основния ремонт, и това за няколко лева ...
        Каквото вечно ме притеснява в маслата - че квито и пари да дадеш, вечно не си сигурен че не е менте. Това ми се вижда реален проблем. А добавки бих сипал само ремонтни, и само във форсмажорни случаи. Примерно масово природно бедствие, и е сигурно че помощ няма да има още две седмици, месец, а железарията трябва да издържи за живо за умряло.

        Коментар


        • #19
          До: Добавки към маслото

          А какво мислите за Дуралюб?
          Един приятел-монтьора ми е много впечатлен от тази добавка и то не за еднократно ползване и не за тотално износен двг.
          Някой ако я е ползвал да сподели.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            До: Добавки към маслото

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Аз пробвах какво ли не за предния диф.
            С най-скъпото масло е по-шумно отколкото с най-евтиното + добавка.
            Еее , Пламене не съм съгласен с теб .По тази логика и най-калпавото малсо да сложиш+дървени стърготини (трици) да сложиш шумът ще изчезне .Не че някои не го правят де.Особено когато е за продажба
            ------------------------------------
            тел. O878 9ЧЧ 999

            Коментар


            • #21
              До: Добавки към маслото

              Правят сякви сиромашки морафети. Гумени стружки, весници и всяква гадост дето оплътнява. Обаче забравят че това нещо трябва и да маже. Знаеш за моя проблем с предния диф на ZJя. С Приста от 8лв и добавка STP е по-тихо от колкото с Кастрол от 38лв. Най-тихо с Кастрол и STP.
              Дуралюба е уникална добавка но вече немога да я намеря. Слагал съм на скоростите на Голф защото имаше счупени зъби на дифа и виеше едно такова биещо. Със синтетика и Дуралюб отихнаха все едно са чисто нови.
              Нямам спомен как рабитеше в двигателя.

              Коментар


              • #22
                До: Добавки към маслото

                За това ли говориш?

                И на мен ми трябва за диференциал

                Коментар


                • #23
                  До: Добавки към маслото

                  Не не е това.
                  Тубата е като паста за зъби, бяла и има някакви зъбчатки.
                  Пише нещо от рода на "Гиър оил третимент"

                  Има едни консерви на СТП за двигателя. Вътре е едно като мед. Уплатнявало луфтове, подобрявало смазването, клапаните спирали да чукат бля бля бля.
                  Само да знаете че това нещо е изследвано в лаборатория и като се сипе в синтетика 10/30 променя вискозитета на 20/50. А аз се чудя що мотора стана по шумен.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Добавки към маслото

                    Хех, а това някой да е ползвал?
                    Сериозна марка уж...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Добавки към маслото

                      Ако го видя и него ще пробвам.

                      Моя съвет е да не слагате Руски добавки. Под никакъв вид и форма. Най-вече със скъпи космически технологйи.
                      Пробвах и с Нигрол в дифа. Тихо е само първите 10км. После явно загрява и става страшно. Явно не държи на високи обороти. Ама то и на тубата си пише че е за трактори.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Добавки към маслото

                        Мисля, че мога да я намеря ще я поръчам и ще я сложа на раздатката на Гранда, за да видя дали ще утихне. Колебая се дали да взема и за двигателя
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Добавки към маслото

                          От руски източник:

                          Какие преимущества у масел с молибденом?
                          Речь идёт о твёрдом смазочном материале, вводимом в моторное масло и образующем на металлических поверхностях слои, уменьшающие трение. Исследования показали, что такого рода добавки в масла эффективны, прежде всего, в таких промышленных агрегатах как лебёдка и редукторы с цилиндрическими зубьями. Для высокооборотных бензиновых двигателей в большинстве случаев результаты отрицательные.
                          Моторное масло с дисульфидом молибдена - это физическая смесь, а не химический раствор. Размеры твёрдых частиц дисульфида молибдена достаточно велики. При работе в двигателе эти частицы попадают не только в желаемые зоны трения, но и туда, где такие добавки не желательны, например - в зону поршневых колец.
                          Смазочные материалы, содержащие дисульфид молибдена, при высоких температурах не редко ведут к закоксовыванию или отложению твёрдых продуктов сгорания в зоне поршневых колец, что отрицательно влияет на работу ЦПГ (цилиндропоршневой группы). Происходящий вследствие этого прорыв газов в масло через зону поршневых колец в значительной степени ведёт к высоким термическим нагрузкам и, следовательно, к усиленному образованию нежелательных отложений. Этот факт объясняет, почему моторные масла, содержащие дисульфид молибдена, не рекомендуются к применению крупными автомобильными фирмами.
                          Уменьшение трения в настоящее время возможно с помощью специальных синтетических базовых компонентов. Речь идёт о так называемых сложных синтетических эфирах - продуктах, по своей полярности и смазочной способности, сравнимых с касторовым маслом. Последнее в настоящее время до сих пор частично применяется в гоночных автомобилях. Сложные эфиры имеют высокую адгезионную способность и образуют очень стабильную смазочную плёнку. Достоинством синтетических масел является их чрезвычайно высокая термическая стабильность.

                          ***********


                          Во многих продуктах в качестве присадок используют дисульфид молибдена и тефлон (твердые вещества). Удельный вес молибдена равен приблизительно 5 и он имеет очень хорошую структуру для смазывания. Молекулы дисульфид молибдена (МoS2) движутся друг относительно друга, как например, листы книги. Графит имеет круглую форму, а молибден - пластинчатую. Использование молибдена было бы оправдано, если бы в двигателе использовалось масло без моющих присадок.
                          В Германии во время второй мировой войны дисульфид молибдена использовался в танковых войсках. Если происходила утечка масла, двигатель мог еще какое-то время работать благодаря молибденовым отложениям. Американцы во время войны во Вьетнаме смазывали молибденовыми маслами трансмиссии вертолетов, чтобы в случае повреждения не упасть как камень, а какое-то время продержаться в воздухе и приземлиться.
                          Недостаток современных моторных масел в том, что они содержат большое количество кальция. Кальциевые присадки реакционноспособны и они атакуют присадки молибдена до того, как те соприкоснутся с поверхностью металла. В результате образуется крупная молекула, которая оседает на фильтре. Если бы в современных маслах не использовался кальций и к чистоте двигателя не предъявлялись столь высокие требования, то дисульфид молибдена до сих пор был бы современной и хорошей присадкой. При использовании дисульфид молибдена, во-первых, истрачиваются кальциевые присадки, поддерживающие чистоту двигателя, во-вторых, засоряется фильтр и тем самым происходит загрязнение двигателя.
                          Молибденовые присадки от Liqui Moly могут успешно применяться в давно сформулированных российских маслах, не содержащих цинка и кальция.
                          В своей маркетинговой деятельности Liqui Moly оперирует старой информацией и не заостряет внимание клиентов на том, что у современных масел уже сбалансированный пакет присадок. Собственник Liqui Moly, уйдя из фирмы, не желающей учитывать особенности современных масел, основал новую фирму под названием Meguin, которая ничего общего с молибденовыми присадками не имеет.
                          Изучая спецификации или, например, листы Mercedes-Benz, можно увидеть, что продукты Liqui Moly, содержащие дисульфид молибдена, не имеют лицензий, поскольку из-за этих присадок сульфатная зольность повышается настолько, что не укладывается в норму.


                          http://store2.data.bg/trace/AutoBild...20ikonomii.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            До: Добавки към маслото

                            От 1999 до 2002 имах шеви 350 пикап ( 5.7Л)
                            Двигателя беше на 180,000 км когато го купих, и го карах до 280,000 км.
                            Гореше масло около 1л на 1000 км.
                            Механик ми предложи да пробвам Lucas 50 oil treatment.
                            Колкото и да не вярвах в такива допълнители, ресултатите бяхя на лице.
                            Консумациятя на масло падна до 50% сус използването на този допълнител.
                            Цилиндър #7 мисля че имаше разхлабени оплътнения на Valev spring seal. Не знам как точно се превежда но това са пружинки в горната час на двигателя над буталата.
                            Резултатите бяхя на лице, падна ми консумациятя на масло, налягането ж цилиндрите се качи от 30 до 40 , и температурата на двигателя работеше по ниска.
                            Тоест свърши си работата както трябваше.
                            Ето снимка на продкта, но не знам дали можете да го намерите там
                            Но това е временно решение на проблема. Двигателя трябваше да се смъкне и да се преработи. Но нямях нито парите нито желанието да се занимавам.
                            Пикапа е все още в движение след като го продадох в 2002, и трябва де а на около350,000км- 400,000 км вече. Собсвеника го използва да си дурпа лодката до езерото и да хвурля боклуци до гратското бунище.
                            Не можах да сложа снимката но на този линк можеш да го видиш.
                            http://inpcars.com/engine-and-oil/11.html

                            а това е колата в случая, много ми липсва и един ден се надявам да си я взема обратно.
                            Прикачени файлове
                            CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                            http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                            http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                            Коментар


                            • #29
                              До: Добавки към маслото

                              Благодаря колега LZ1ZJ за сводката от руски. Долу-горе разбрах, но си мисля, че не всички от този форум са длъжни да знаят този чужд език, за да прочетат твоя цитат. Още веднъж благодаря, но вместо да "копираш" и "поставяш" по-добре би било да се преведе на БЪЛГАРСКИ.
                              На Дура люб пише, че не съдържа тефлон, силикон, молибден, графит и други вредни материали за субстрат, не е корозивен.
                              Така пише, а доколко е вярно и как действа да пише някой колега, който е пробвал.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Добавки към маслото

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                Мисля, че мога да я намеря ще я поръчам и ще я сложа на раздатката на Гранда, за да видя дали ще утихне. Колебая се дали да взема и за двигателя
                                НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Твоята раздатка работи само с едно единствено масло което се произвежда спецялно за нея.
                                Мопар. На тубата пише модела на раздатката NV 247.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X