Вижте сега какво направихме.









Карбуратора е Самурайски 1.3 двигател, със вакумно отваряне на втора клапа.
Преди да го продупчим беше с еднокамерна плочка и когато сложихме маркучите на новите щутцери без да пипаме настройките на изпарителя не искаше и да запали. Хубаво затворихме смукача и запали, но не може да се кара така. Сложиме въздушния филтър, бутнахме малко настройките и закрепихме положението. Колата тръгна. Обаче след два дена тестове собственика не е доволен. Може би трябва още да пипнем настройките, но друго ми е интересно.
Когато карбуратора работи само на първа клапа и няма разреждане във втора, двата маркуча от тройника са свързани, следователно потока от втора клапа до тройника става обратен и въздуха от там започва да обеднява сместа.Освен това се предава по-малко обратно налягане към голямата мембрана. Така ли е или се бъркам? Това би обяснило защо изпарителя не иска да проработи със старите настройки и споредм мен така системата май няма да работи правилно.
Аз се сещам за няколко две възможни решения:
1 По-смисления вариант - да сложим възвратен клапан на маркучна на втора камера
2 По-блазнещия вариант (имайки предвид, че този карбуратор така или иначе е експриментален, и оригиналния е прибран на сигурно място
) е да направим механична връзка между двете клапи и за да се отварят едновременно, въпреки че това не решава проблема със свободния ход май...
Карбуратора е Самурайски 1.3 двигател, със вакумно отваряне на втора клапа.
Преди да го продупчим беше с еднокамерна плочка и когато сложихме маркучите на новите щутцери без да пипаме настройките на изпарителя не искаше и да запали. Хубаво затворихме смукача и запали, но не може да се кара така. Сложиме въздушния филтър, бутнахме малко настройките и закрепихме положението. Колата тръгна. Обаче след два дена тестове собственика не е доволен. Може би трябва още да пипнем настройките, но друго ми е интересно.
Когато карбуратора работи само на първа клапа и няма разреждане във втора, двата маркуча от тройника са свързани, следователно потока от втора клапа до тройника става обратен и въздуха от там започва да обеднява сместа.Освен това се предава по-малко обратно налягане към голямата мембрана. Така ли е или се бъркам? Това би обяснило защо изпарителя не иска да проработи със старите настройки и споредм мен така системата май няма да работи правилно.
Аз се сещам за няколко две възможни решения:
1 По-смисления вариант - да сложим възвратен клапан на маркучна на втора камера
2 По-блазнещия вариант (имайки предвид, че този карбуратор така или иначе е експриментален, и оригиналния е прибран на сигурно място

Коментар