Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба с "Директно впръскване"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газова уредба с "Директно впръскване"

    Здравейте,
    Вече съм горд собственик на Ситроен Берлинго 1,2 бензин с турбо и директно впръскване на горивото.
    Замислих се за газификация, по обясними причини, но за момента удрям на камък.
    Две големи фирми за поставяне на газ ми отказаха, третите казаха директно "за такъв двигател? - не се занимавай с глупости, карай на бензин".
    Та питането ми е дали някой се е сблъсквал с проблема и има ли смислено решение?
    0889522036 Асен
    АИГ-Заваряване ООД
    Заваръчни апарати "DEL"
    http://www.aigwelding.com
    0889 522 036

  • #2
    Писах ти Л.С да не правя реклама тук
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Течна фаза е твоето решение , но цената , не знам дали ще ти хареса . То зависи и колко километра навърташ де

      Тони ще ти свърши работа , стига да се вредиш , Динамик-Арт , потърси ги
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • #4
        Асене, от любопитство - колко гори тва 1.2Т та искаш да го осакатиш

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          На теория GDI моторите уж доближавали ТТД на дизела...

      • #5
        И малко оффтопик. Този мотор е със ремък в маслото. Ангренажен. Зорлем изкарва 160к ,при обявени 220 от завода. Ориентирай се първо на там.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #6
          Относно разхода - към момента не знам как да прехвърля борд компютъра на срден разход, (в момента е на моментен разход) но това което гледах по магистралата беше
          1. при 100 км/ч - някъде около 5,6 - 5,8
          2. при 120 км/ч - около 6,5 - 7,0
          3. при 140 км/ч - около 8,5 - 9,2
          Автомобила в момента е на 48 000 км. За ремък му е много рано. Но ще го имам в предвид. Следваща смяна на маслото е на 63 000.
          Дядо Владо, Благодаря за контакта. Човека ти е много точен. Говорих с него и той каза, че към момента не се занимава с директно впъскване за този модел.
          АИГ-Заваряване ООД
          Заваръчни апарати "DEL"
          http://www.aigwelding.com
          0889 522 036

          Коментар


          • I.Stoyanov
            I.Stoyanov коментира
            Редактиране на коментар
            Смери го пълно-пълно и си помисли хубаво дали цената на една дирекшън Ежекция + ежегодната (или на километри) поддръжка + евентуални (много вероятни) проблеми с бензиновите инжектори за сметка на икомомията на гориво биха ти се избили за 80к. км? Ако е така, то сложи едни 20% отгоре резерв и виж за колко време ще ги навъртиш. Ако са до 2-3 години вероятно си струва, щото колата ще има още някаква остатъчна стойност и живот в нея, респективно още 2-3 ще покараш на далавера и ще има все още пазар къде да я пласираш.
            Ако си правиш други сметки, по-добре не влизай във филма. Хубава колица си намерил, карай си я на бензинец, макар и по-бавничко ако ти дава под 6 извън града с 100-110/кмч, не виждам къде е смиъсъла. Аз по-ефтинджос - моята дачия е моят автомобил

          • kalin09
            kalin09 коментира
            Редактиране на коментар
            Ремъка се вижда през капачката за наливане на маслото ,поглеждай го чат-пат и при първите видими пукнатини - смяна.

        • #7
          Течна фаза ако мислиш да го караш дълго, цената няма да ти хареса обаче, но има защо да е такава. Имах кола с директно и газ, мечтата на жена ми, само по майстори я карах. Моята също е на газ, но обикновен инжекцион BRC към 90 000 км го карам вече, разходите ми са филтри, веднъж маркучи, една мембрана на изпарител, нова бутилка и последно нов изпарител, сумарно сигурно около 1000 лв за 90 000 км. Цената на газта е наполовина, миналата година беше към 1/3 от цената на бензина. Моята е направена да върви и на газ гори към 1,2 - 1,5 л повече. Като ти гледам разхода и аз не бих се занимавал освен ако не въртя много километри.

          Коментар


          • #8
            Моля, моля не се изказвайте не подготвени. Проблема с директното впръскване е решен отдавна. Да проблема че някой не знае как да ги направи. Аз не съм погледнал точно за този мотор как стоят нещата но не обърквайте човека трябва да се провери по кода на мотора. се

            Коментар


            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              Темата е от миналата година, та едва ли е още актуална.
              Но ако ги разбираш директните инжекциони, по-добре сподели какво как и къде се случва. За кое може, за кое не.
              Със сигурност ще е полезно за някой.

          • #9
            Темата че е от миналата не е от значение. И аз в момент чета теми за компресори от преди 5години но ми върши работа. Важно е да си полезен на другите а не да го объркваш повече. За газовите съм по дочул някой неща така наистина може и да е полезно за хората.
            Последно редактирано от qnis3; 09-02-25, 11:31.

            Коментар


            • #10
              За проверката дали става на газ дадем мотор не е на клиента работа а на този който ще я монтира. Има си места от който може да получи инфо. за дадения мотор и как става със сервизна инструкция.. Лошото е че повечето гледат лесната работа

              Коментар


              • #11
                По принцип аз деля директното впръскване на на два вида. Дирекно обикновено което впръска само в цилиндъра и на двойно което впръсква комбинация от дирекно и MPI иначе казано двойно впръскване. Двете нямат нищо общо по по настройка електроники за работа с тях. Има само едно общо че и двете работят на газова фаза.
                Последно редактирано от qnis3; 09-02-25, 11:47.

                Коментар


                • #12
                  Кажи направо какво рекламираш, и да се приключва с тая мъка...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #13
                    По принцип в електрониките за газ и а две течения разделени по вида впръскване Едното е газова фаза при което има довпръскване на определена порция бензин за охлаждане на бензиновите дюзи.
                    Другото е да впръсква газ през бензиновите дюзи което е най добрия начин. Има някой технически трудности който някой фирми не успяха да решат и го поизоставиха този проект. Въпреки че има една или две фирми който имат готово решение и го ползват. Това решение няма нищо общо с впръскването на течна газ както каза един колега по горе защото впръскването на течната газ е преднамерено и няма нищо общо с впръскването през бензиновите дюзи.
                    Предварително се извинявам ако съм допуснал някоя грешка а на с тези големи пръсти и този малък тел.......
                    Последно редактирано от qnis3; 09-02-25, 12:09.

                    Коментар


                    • #14
                      За поддръжката на газта при директното впръскване не се отличава с нищо от обикновената. инжекция. Не мога да кажа за по дълъг период от време но имам наблюдение от 9 години. Една Мазда CX5 мисля че беше, на 5.5 години смени дюзи и изпарител въпреки че работеха просто така беше решил собственика. Просто иска при монтажа трябва да се сложи възможно най добрия филтър за да пази дюзите и да изкарат максимума им без да си променят характеристиките.
                      Дано да съм помогнал на някой да се ориентира.
                      Последно редактирано от qnis3; 09-02-25, 12:35.

                      Коментар


                      • #15
                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Кажи направо какво рекламираш, и да се приключва с тая мъка...
                        Да каже че нищо не рекламирам исках да помогна с каквото мога но щом не искате ще си изтрия постовете. Други всезнайковци да ви пишат.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X