Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжекцион за Рав4 2.0 в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газов инжекцион за Рав4 2.0 в София

    Здравейте колеги,

    След като бензина премина психологическата граница от 2 лв./л. реших да се газифицирам.
    Газаджии в София бол, но моля да ми препоръчате такъв, с който после няма да си станем близки за донастройки всеки месец.
    Не съм газирал кола от десетина години и съм позагубил актуална информация.
    Готов съм да отделя 1000-1200 лв. за инжекцион среден клас. Колата е рав4 2001 г. 2.0. 150 кс. Системата не ми е толкова важна, колкото кадърността на монтажа и настройките.
    Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

  • #2
    За София не мога да дам отговор. Но мой колега преди 2 години си газира същата Равка - 150 коня, при представител BRC в Пловдив. Цена към 1300 лв. В началото два пъти ходи за настройки, след което твърди, че му гори средно 12 л. /100 км. газ. Което за мен е супер разход за 150 к.с. автомат.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      Чудесен разход. Моя в момента на бензин е близък.
      Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

      Коментар


      • #4
        При мен с газова уредба LPG Tech среден разход около 11,5-12 150кс автомат. Извънградско на нормално каране Шумен-Пловдив-Шумен около 10,5. Посочвам този маршрут, защото има проход, извънградско и магистрално каране. Монтажа ми го направиха в сервиз за газови уредби в Шумен.
        RAV 4
        F650GS

        Коментар


        • #5
          Май за момента се спрях на Romano AIS OBD. Няма да пиша къде ще е монтажа, да не става реклама. Ако/когато го сложа ще продължа да пиша в темата за впечатления.
          Разходът ми за последната година на бензин е около 11.3 но това е 50/50 градско-извън и то извънградското на сравнително близки разстояния. Надявам се с газта да вляза в 13 л. средно.
          Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

          Коментар


          • bullet_pk
            bullet_pk коментира
            Редактиране на коментар
            Не мисля, че противоречи на правилата на форума да пишеш кой е сервиза и какви са ти впечатленията. Тук са забранени линковете към сайтове, но спокойно можеш да кажеш името на сервиза и дали си доволен или не.

        • #6
          Не го слагай това Романо, компютъра му е страшно дървен и изостанал и е много трудно да се направи добра настройка. Сложи си Фобос по-добре, в пъти по-добър е. С едни инжектори Rail IG7 Navajo/Dakota и някакъв там изпарител до 200 к.с. например Alex Shark 1500 и ще си пушка. На LPGTech също са добри, Alex Optima aко намериш също. Почти всичко е по-добро от това Романо. В София Мишо-газ слага Фобос, Муцев-газ слага LPGTech и КМЕ.
          Последно редактирано от BeTaTesTeR; 18-03-21, 09:40.

          Коментар


          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            На романо с ОБД 2 автомобила са газифицирани безгрижно, като единия е V8.

          • BeTaTesTeR
            BeTaTesTeR коментира
            Редактиране на коментар
            То може и безброй много коли да са газифицирани безгрижно, но това не променя факта, че компютъра, който ползват е остарял и с много липсващи и орязани функционалности, които в момента ги има в компютрите на редица други фирми и за същите пари предлагат много повече функционалности и много по-лесна и прецизна настройка. За клиента това остава скрито и той си дава парите само за едно име. Ти и на 15 годишен компютър можеш да играеш пасианс безгрижно ама не би си го купил на цената на съвременен компютър нали?

        • #7
          Мога да ти препоръчам София газ на Резбарска. Аз ползвам техните услуги и ги познавам още от стария им адрес. Покрай мен има още две коли със слагани газови там и нямат проблеми. Слагат няколко марки, сред които Lovato, Romano и BRC. Имат и бюджетни марки. Добри диагностици са и ремонтират почти всякакви газови. Вероятно е по-добре да се консултираш с тях. Иначе аз с BRC-то като отида някъде на друго място все мрънкат, че нямали филтри или диагностика и се научих, че в София газ имат всичко налично, звънкам там на един приятел, запазва ми час и готово.

          Коментар


          • #8
            Благодаря за активността. Разбира се всеки ще тегли към неговите предпочитания
            Насочил съм се към Прогаз, близо до Парадайс център. Имам положителни впечатления от роднина, ползвал точно Романо монтирано от тях.
            София газ ги гледах и са ми много удобни като местоположение, но цената на сходното Романо е с 200 лв. нагоре.
            BRC са извън бюджета.
            Съберичарк системите малко ме притесняват. Едното българско, другото полско, третото италиянско.Разчитаме на магията на газаджията да се сработят добре.
            Не знам, може да не съм прав.
            Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


            • #9
              Не си прав. Такъв съберичарк го карах 11 г като само филтри съм сменял. 2 г след като го продадох, продължават да си го карат безгрижно.Българско - Италиански - Холандски беше съберичарка.
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • #10
                Съвременните коли от едно двадесет-тридесет години са си "събери-чарк". Двигател от една фирма, по него горивната система от друга, ходова част от трета, окачване от четвърта и т.н., накрая хоп - новата "Еди-каква си" (марка).
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #11
                  LPG Tech c OBD корекция и мазане на клапани ми излезе около 1350 лв, попитах и за БРЦ и ми казаха да си приготвя с около 500лв отгоре.
                  Повярвах на момчетата, защото сме приятели от 20 години.
                  40000 км. нямам проблеми(да чукам на дърво)
                  RAV 4
                  F650GS

                  Коментар


                  • #12
                    На Нисана съм с LPG Tech с дюзи Баракуда и изпарител Томасето(Италиански, че има и Турски). От ОБД и мазане на клапаните няма особен смисъл при добре монтирана уредба, ОБД на практика чисти грешки за да не ти свети чека. При мен цената беше по-ниска защото си пием ракията заедно с майстора, но на редовна цена би изляза под 1100лв..
                    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • #13
                      Да разширим темата, че да стане по-пикантна (все пак вече имаме включване и от Гагич ). За мазането на клапани на кола с право да гласува в англоезичния свят, смисъл определено не виждам. Когато клапаните са заминали или ще ги оправя, или колата ще е за скрап.
                      Какво ви е мнението за OBD? Наистина ли е само за чистене на грешки или има и реални ползи, като адаптиране на газовия компютър към начина на шофиране и управление на разхода?
                      Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                      Коментар


                      • #14
                        Уфф, аз настоях на BRC-OBD в "горецитираната" София Газ Комерс, за 1300 лв., те ми предлагаха някаква полска, па с български компютър за 800...дали не беше и още по-евтино. Светва ми "Джеки Чан" периодично и ми дава грешка (прочитане с въртене на ключа - Jeep Liberty) за "бедна горивна смес в ляв ред цилиндри". От време на време загасва (на контакт си свети, т.е. не е от лампата) и после пак светва... ама и акумулаторът ми е на девет години, та не знам дали пък не е от това и не съм се занимавал да ходя да го оправят.
                        Т.е. поне при мен OBD-приставката за АГУ грешки не трие.
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #15
                          На мен ми го обясняваха че газовата четяла сигнала от ламбда сондата и сама, независимо от бенз комп си изчислявала корекциите, вместо да разчита на предварително зададени горивни карти. Или само ги ползва като отправна точка.
                          ЕА Галанта 2000г, 2000сс, на който слагах Романо, при Ленков (ако все още помня) нямаше ОБД2, така или иначе, но ми казаха че не било нещо особено, понеже времената на газовите дюзи така или иначе се дирижират от бензиновите. Някой може ли да потвърди това?
                          Сигнала към газовата ШИМ ли е или е постоянен импулс, по който се дозира кочиеството газ, според горивната карта* ?

                          *Сега, акто го чета отново, ми става яно че отговора ще е че зависи от марка/модел газовата, ама, все пак.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X