Здравейте колеги,
Имам следната “чуденка”:
От 12 години карам Ферозата с обикновена АГУ.Още след поставянето се получаваше следното-след известно каране ми светваше “Чек”-а;пак след известно време-угасваше.И така-12 години.Майсторът,който ми постави уредбата ме успокои,че няма проблем-”трупа се греша и после се самоочиства”/каквото и да значи това/.
Та,бях си свикнал до сега,но смених бутилката и сондата/с електрическа такава/.И сега “Чек”-ът си свети.Като откача акумулатора угасва,но след малко каране светва отново и си свети.Нямам проблем с колата и явно няма проблем по принцип,но ми е любопитно каква ли може да е причината и дали може да се отстрани.Мислех си за ламбда сондата/щото имам нова/,но не ми се влиза в този филм.
Дали някой може да сподели опит и знания?
Имам следната “чуденка”:
От 12 години карам Ферозата с обикновена АГУ.Още след поставянето се получаваше следното-след известно каране ми светваше “Чек”-а;пак след известно време-угасваше.И така-12 години.Майсторът,който ми постави уредбата ме успокои,че няма проблем-”трупа се греша и после се самоочиства”/каквото и да значи това/.
Та,бях си свикнал до сега,но смених бутилката и сондата/с електрическа такава/.И сега “Чек”-ът си свети.Като откача акумулатора угасва,но след малко каране светва отново и си свети.Нямам проблем с колата и явно няма проблем по принцип,но ми е любопитно каква ли може да е причината и дали може да се отстрани.Мислех си за ламбда сондата/щото имам нова/,но не ми се влиза в този филм.
Дали някой може да сподели опит и знания?
Коментар