Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"ЧЕК" на обикновена АГУ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "ЧЕК" на обикновена АГУ

    Здравейте колеги,
    Имам следната “чуденка”:
    От 12 години карам Ферозата с обикновена АГУ.Още след поставянето се получаваше следното-след известно каране ми светваше “Чек”-а;пак след известно време-угасваше.И така-12 години.Майсторът,който ми постави уредбата ме успокои,че няма проблем-”трупа се греша и после се самоочиства”/каквото и да значи това/.
    Та,бях си свикнал до сега,но смених бутилката и сондата/с електрическа такава/.И сега “Чек”-ът си свети.Като откача акумулатора угасва,но след малко каране светва отново и си свети.Нямам проблем с колата и явно няма проблем по принцип,но ми е любопитно каква ли може да е причината и дали може да се отстрани.Мислех си за ламбда сондата/щото имам нова/,но не ми се влиза в този филм.
    Дали някой може да сподели опит и знания?
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    Първо трябва да прочетеш каква грешка дава и тогава да се мисли за решение .
    Мисля , че това може да помогне : https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B6%D0%B8%D0%BC
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #3
      Извинете,Фероза 1992!Няма OBD букса.Никой не иска да я тества щото е стара.Иначе е лесно.Има тестване ,но не го знам как,а и не ми се играе
      VENI-VIDI-VICI!

      Коментар


      • #4
        Грешката е бедна смес на 65% сигурно, 25% е шанса да е богата смес и 10% да е нещо друго. Често светва дори да си с ГИ. При мен се оправя след леко обеднаване! Но може да иска и леко обогатяване. Трябва да се пробва. С АГУ подобни проблеми са нормални, имал съм 2 инжекциона с АГУ и не бих си причинил пак, втория път таралясника беше минат на ГИ седмица след закупуването, нищо, че беше взет за продажба.

        На Ферозата ГИ няма много смисъл да се слага, пробвай с леко обедняване, после с леко обогатяване. Има риск да започне да гърми.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #5
          Нямам проблеми с калата и газовата и уредба.Просто ми е интересно.Благодаря за идеите!
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            карай и не се впрягай, 90% от чековете на газифицирани коли светят, ако толку те дразни лампичката, лепни малко черен банд отгоре

        • #6
          Хм, имам 4 газифицирани автомобила и на никой от тях никога не е светил чекът. Голям късметлия съм явно...
          HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            точно заради такива като теб написах 90, а не 99%, аз съм имал 5 на газ, 2 светеха, един няма лампа на чека и 2 не светеха

          • Двигателист
            Двигателист коментира
            Редактиране на коментар
            Явно добре настроен газов инжекцион на подходящ автомобил. Защото при Опел адаптационния лимит се превишава значително по-рано отколкото при Тойота, например. Така, че не е само до късмет. Отделно. че и навремето имаше обикновени газови, но с "ламбда контрол" и имаше вариант "чека" да не светва.
            А и малко по-встрани - хитри газаджийски трикове, като невъзможност да видиш чек лампата, докато работи на газ, ресет реле, което нулира адаптациите при всяко палене и т.н... таке, че ще повторя не винаги е късмет.
            И още - някои марки просто не им светва лампата при газаджийски изстъпления, но това хич не означава че сместта е наред. dimkaraganchev виж през диагностична апаратура какви са стойностите на адаптационните коефициенти (т.нар. тримове) и тогава може да си сигурен в късмета.

        • #7
          Вярно си късметлия.Петнадесет години карах Примера с обикновена АГУ.Никога не е светила.А на Ферозата съм свикнал и не го мисля.
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • #8
            Ламбда емулаторите и изрязването на чек лампи бяха известни на човечеството и преди 15 години

            Коментар


            • dimkaraganchev
              dimkaraganchev коментира
              Редактиране на коментар
              Трудна работа да ти изрежат чек лампата...

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Явно не си ходил по авто(морги)къщи.

          • #9
            Напротив, ходил съм. Но кола, с монтиран ГИ досега не съм си купувал. Последно търсих HRV. На всичките им светeхa чековете...щото имали ГИ...Накрая си купих CRV, за същите пари, девствено. Аз му сложих ГИ и воала, чекът не свети. Що ли...
            HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              Всичко е от слагача, точно на HRV щерката навъртя към 30-40 хиляди км. без да светне чека.........не че след тези км. светна де, един пиян русняк тотализира хондето

          • #10
            Аз съм с газов инжекцион и при мен светва чека. Изумяват ме майстори, които без диагностика знаят какво е. Може да е и от липса или запушен катализатор. В момента се боря с P0136 Oxygen Sensor Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2) и P0138 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1, Sensor 2). Тоест някъде проблем с кабел и висок волтаж. Но пък майстора я сваля сондата да я гледа и нямаше нищо. И съм в шах

            Коментар


            • #11
              Извинете,че не Ви реагирах на време,но понеже пуснах темата,та да споделя наблюдения:
              1.Минавам на бензин и след около километър чекът угасва.
              2.Минавам на газ-не свети,но след около 10км. светва-и си свети
              Може би му е богата сместта,но колата върви добре и не ми се бъзика
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • IvanIvanovi
                IvanIvanovi коментира
                Редактиране на коментар
                и при мен е така на Тусона от 5 години..... в началото ходих да се разправям с газаджиите няколко пъти, уж нещо регулираха и все същото и понеже колата си върви добре, вече не му обръщам внимание

            • #12
              И при мен е така с чека...., не му обръщам внимание вече.
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • #13
                Караш си колата, и си харчиш парите. Както се казва в една интелигентна реклама. Щом няма ядове не се занимавай, най-много чека да угасне, а да започнат проблеми.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X