Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Жълти газови дюзи Валтек, 1 ом - диаметър на жикльорите според мощността на цилиндър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Сагата продължава - оказва се, че и новия изпарител, италиански R-DUE е гола вода и не успява да захрани 200-те коня на Черокито. Явно наглеците газаджии в стремежа си да ми го пробутат, "услужливо" са объркали киловатите с конските сили. Дадоха ми го за 180kW а той даже е за 170к.с.. Та сега моля за подсказка и по този въпрос - марка и модел РИ, с цена около 200 лева, доказано спокойно захранващ около 250 коня и съответно 4-те литра обем на Черокито. Аз, в ценовата категория до 200 лева, изрових два броя - Томасето Антартик Супер и Версус Супер Л(полски)
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #17
      Полския Shark1500 го дават да издържа 200 коня по книжка, на практика държи и малко над 250, а се намира за около 100 лева.

      Коментар


      • #18
        Не разбирам от изпарители. Сега като ми правиха Нисана моя човек препоръча Томасето, ама италиански, а не турски, разликата била около 20лв.. Моя е 165к.с., точни цени не знам.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #19
          Аз съм с Томасето на 231 коня,досега без зоб не са оставали.
          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
          Враца

          Коментар


          • #20
            Такаа, взех компромисно решение - първо ще купя един изпарител Томасето Антартик Супер и ще направя нов опит за настройка. Ако програмата доказано пак се ослушва заради инжекторите, отивам на две нови тройки син Херкулес със сменяеми дюзи. Когато метна новия изпарител, пак ще пиша за резултата.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Днес ще погледна колегата с какво е на МЛа . Осмак 5.5 AMG е и на газ върви повече от на бензин .

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Най-вероятно е с два изпарителя, тогава няма нужда да са нещо особено.А от доста време насам бензинова кола да върви повече на газ отколкото на бензин не е събитие, а нещо съвсем в реда на нещата.

          • #21
            Такаа, леко тъпчем на едно място в правилната посока. Купих полски изпарител на КМЕ - Silver S8 за до 250 коня. ОНя ден го качихме на жипката и... греда. При препоръчаното за STAG 300 налягане от 1.2, отново проплака, че дюзите са му малки. Последва леко и кротко вдигане на налягането, докато спре да плаче. Стигнахме до 1.35, което все пак си е постижение на фона на 1.75 при предишния изпарител. Явно лошите нещица ходят винаги по двойки. Сега, покрай извънредното положение, май ще се кара така, пък после ще видим. Ако ми падне пердето, може сегашните дюзи да отнесат по една бургия 4мм и да става квото ще става.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #22
              Над 3 мм няма смисъл -диаметъра на седлото е толкова. Има нещо тотално сбъркано при теб за да не можеш да го нахраниш.
              С Р Дуе и баракуди храня безгрижно 260 коня.
              Фиат Купе
              Опел Фронтера В
              Мицубиши Паджеро Пинин

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Нещата не опират до невъзможност за хранене, а до невъзможност да се вкарат графиките в нормите при сегашното положение. В момента бензиновото време на впръскване е около 4.2 мс, а газовото е около 7.8мс, Коефициента отива на 1.8-1.9, което е доста далече от нормалния максимум от 1.5. С развинтен до край R-Due, при налягане от 1.75 (което е максималното), коефициента си седеше на твърда двойка, че и отгоре. Според ръководството на инжекциона, всичко трябва да е в нормата при работно налягане на изпарителя от 1.0 до 1.2 и 3 мм дюзи на инжектори Валтек !!! Обаче дори и при 1.25 компютъра пищи, че дюзите са малки и при по-рязко подаване на газ превключва на бензин.

                П.П. Докато сменяхме изпарителя, премерих по-точно едната дюза и се оказа, че е точно 3мм !!!

            • #23
              От Ланди Ренцо документация. danni.docx

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря, имам я тази табличка и за моята уредба, която е полска на AC Gas.

            • #24
              Каква е електрониката на инжекциона? Може и да пищи поради грешно зададени параметри на превключване. Това че иска по големи дюзи не е непременно проблем.
              Аз задавам диференциално налягане на превключване 700 милибара.
              Зависи и къде е взет МАП-а. Ако е близо до дросела се влияе много от подаването на газ и превключва.
              Фиат Купе
              Опел Фронтера В
              Мицубиши Паджеро Пинин

              Коментар


              • #25
                Инжекциона е полски на AC Gas и компютърчето е STAG 300-6 ISA2.

                П.П. Работата е там, че нямам представа какви са били най-първоначалните настройки, защото колата си беше с газовата, когато я взех (преди 5 години) а аз нямах стимул да я ръчкам. После се издъни първия изпарител и го смениха с R-Due-то и казаха, че е муцка(мои приятели дружно ме насочиха към тоя прехвален газаджия). Карах си безгрижно, докато не започнаха да ме настъпват по прегледите, че колата е еднакво зле за газовете и на газ и на бензин. Тогава, разбирай миналата есен, малко се зачудих, но се чудих интензивно, докато пуснаха подвижните газанализатори из София. Купих си кабел за диагностика и си свалих програмата от сайта на поляците. Прочитайки част от ръководството и поглеждайки данните от екрана, изпаднах в шок - изпарителя отмотан до края и компютъра плаче, че налягането е високо, отказвайки да прави автокалибровката. Тогава се зарових по-дълбоко и се оказа, че R-Due е за 170к.с. а не както ми го пробутаха за 180kW. При опит за намаляване на налягането до 1.2 се получаваха сигналите за малки дюзи и превключването на бензин. За да не превключва на бензин се наложи налягането да седи на 1.5, като компютъра пише, че налягането е високо, но не пише нищо за дюзите. Тогава ми писна и купих трети изпарител - полски КМЕ Силвър С8 за до 250к.с.
                П.П.2 Почвам да си мисля, че още от самото начало нещата не са били наред, но и тогавашния газаджия е разчитал на неосведомеността на пациента.
                Последно редактирано от коко келеша; 17-03-20, 07:14.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #26
                  Виж сега, това какво пише компютъра и какво е наистина са малко различни неща. Компютъра казва че налягането е високо , ама настройчика може да задава праговете на високо/ниско налягане. Компютъра може да реве че са му малки дюзите , ама може и да не е така.
                  Грубо казано - след връщане на стандартни бензинови настройки - настройваш газта. Гониш бензиновото време за впръскване да е като бензиновото при работа на газ. Теоретично в тоя случай бензиновия комп не разбира на какво се движи колата. След това с подходяща диагностика следиш бензиновите корекции да са под +- 10 процента.
                  Коефициентите на дюзите не е страшно да са до 2. Диференциалното налягане е нормално да е 1,2 до 1,6.
                  Диференциалното е разликата между налягането на газта и мап-а в колектора.
                  Дано съм помогнал.
                  Фиат Купе
                  Опел Фронтера В
                  Мицубиши Паджеро Пинин

                  Коментар


                  • #27
                    Благодаря за подробните пояснения. Аз също прочетох някои работи допълнително, но при създалата се ситуация, не знам кога ще мога да направя опит за прилагането им на практика.

                    П.П. Това е табличката от ръководството за моя инжекцион:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3170442.jpg
Прегледи:296
Размер:63.1 КБ
ID:6573245
                    Последно редактирано от коко келеша; 17-03-20, 09:07.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #28
                      Интересно, на Мерцедеса 3,2 6 цилиндров съм с турски изпарител (забравих марката, но по-висок клас) с 8мм вход, ГИ Тамона и дюзи Валтек 3 Ома от около 100 000км и няма ядове. Дюзите са разпробити на 2,4мм при налягане на изпарителя 1,2.
                      Предишният изпарител беше Томасето, но той определено не я хранеше. Мощният изпарител и дебелата тръба оправиха нещата. Та Валтек не са толкова лоши. На служебния беше някакъв полски ГИ, който освен ядове, друго не правеше.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #29
                        Препоръката за полския изпарител дойде от форума на Ауди, където пишат уж утвърдени тамошни капацитети. Там също дружно отрекоха Томасето за мощни автомобили, което ме накара да се откажа от неговото купуване.

                        П.П. Тръбата за газ си е 8мм по начало и не е пипана. КМЕ-то уж също се води мощен изпарител. Производителите на R-Due, тихомълком пуснаха R-Tre, уж за мощности до 330к.с. и с два изхода за изпарения газ. Когато купувах КМЕ-то, ми предложиха и вариант Голд ГТ, също с два изхода, но ми казаха, че трябвало да се сложи още един МАР сензор, което ме отказа от него. Естествено, като не напълно осведомен, може да са се опитали да ме хлъзнат, за да ми пробутат и още сензори.
                        Последно редактирано от коко келеша; 17-03-20, 10:00.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #30
                          Изобщо не трябват два сензора - двата изхода са свързани и никой не е отменил закона на Паскал. Как да ти кажа , полската електроника не е върхът на сладоледа.
                          Фиат Купе
                          Опел Фронтера В
                          Мицубиши Паджеро Пинин

                          Коментар


                          • коко келеша
                            коко келеша коментира
                            Редактиране на коментар
                            Сигурно си прав, но само такава има в наличност . Каквито и да са окончателните резултати с наличните компоненти, не мисля да инвестирам повече в монтирания инжекцион. Тия дни ще направя последни корекции по някои от твоите указания и ще карам джипа с настройките, които се получат на финала след включването на автоадаптацията.

                            П.П. Явно не съм доуточнил нещата. Всичките съобщения за грешки, или по-скоро за несъответствия, се изписват от компютъра след автокалибровката. Винаги съм си мислел, че тя се прави въз основа на заложени заводски данни и настройчика трябва да добута настройките до тях. Така ли е или отново не съм доразбрал нещо?
                            Последно редактирано от коко келеша; 17-03-20, 12:35.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X