Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BRC, обикновенна газова.Проблем!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    По съвсем обясними причини входа е отдолу, изхода отгоре.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #17
      Физика на топлообмена и схематична работа на топлообмен.Основен принцип противопоток.Така е .Така карам от 9 години преди година и нещо смених изпарител.Ще пиша ако рОди нещо.До сега има 2 замръзвания ,едното беше със стария изпарител.А запушване ми прави в Балкана ,беше филтъра.Утре ще купя и сменя главен клапан преди изпаритела ,че без това му се каня от доста време.Тоя на изпаритела си е нов..Следващото ще е бутилка и сонда. И накрая отваряне на изпарител при газаджии из района.Въпреки че не ми се вярва за година и нещо да е сдал,освен ако е висял по складовете някъде и да са изпогорели мембрани.Благодарности на всички Колеги за предположенията !Следва....,трошене...
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #18
        Освен правилното подвързване и подържане на температурен режим в двигателната охладителна система има и дебит на потока през изпарителя!
        Някога на Ладите при "лесният" вариант на подвързване ( с ограничен дебит свързан със сеченията) ставаха подобни изпълнения.......
        До сега - три изпарителя на BRC в мойте коли, никога не е имало проблем (не е конструктивна причината),но като искате правете си "проби"..Понякога човек се учи по - трудният път.

        Коментар


        • #19
          9-10 години карам така ,с тоя начин на връзване.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • #20
            Единствената причина за замръзване е липса на пототок топъл антифриз през изпарителя. Всичко друго-клапани, бутилки, филтри е от друга теория.

            Та виж къде може да е подпушило потока на антифриза, и да не го е пуснало да минава през изпарителя. Може и да не е обезвъздушено добре, може всичко. Но си трябва пипане, с писане не става.
            Но съм категоричен, че от друго няма как да замръзне. Единствено е нямало поток на топъл антифриз.
            Защо-твоя задача е да откриеш.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Това е типичен пример за недобре работеща газова уредба. Газта се изпарява в тръбичката вместо в изпарителя. А в нея няма топъл антифриз който да осигури топлината нужна за изпарението.
              Та пак опираме на липса на отопление в мястото на изпарение.

              А профилактиката на уредбата никой не я е отменял. Не,ч е някой отваря бутилката за да почисти всичките боклуци в нея де, ама си е правило, и трябва да се прави, ако искаме да няма проблеми с газта.
              Също като редовни смени на масла или редовно наливане на добавка в горивото.

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Аз тогава се бях амбицирал да сменям старата беларуска бутилка.Нещо пак щяха да натягат нещата, колене,бесене разстрел за такива мизерници като мен с АГУ и т.н. Като видях дебелината и теглото на бутилките в магазина, рязко ми мина мерака да се сдобия с нова бутилка.Новите сонди масово са с тръбичка ф8 и без филтър, та драми с запушването им няма, почти всичко го улавя филтърът за високо налягане.Просто исках кажа, че и други неща освен изпарителя замръзват.

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              "Изпарител" е мястото в коетп газта се изпарява.
              В твоя случай не се е изпарявала в уреда предвиден за целта, и тръбичката се е явила изпарител.
              Това искам да обясня. И щон ма нястото в което се случва изпаряването няма кой да донесе топлина-мястото замръзва.

          • #21
            Моментно запушване при подгряването на дросела май.Там има предпоставка като свалих маркуча.
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Подгрева на дросела не е добър източник на топло за изпратиеля, чети колегата petkov

          • #22
            Така я купих някога ,така е минавала в газ сервизадоста години и не ми е правила сериозни проблеми.Карам доста от неделята и засега няма проблеми,ако направи отново проблем скоро,ще преправям тогава .
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #23
              Ако парното на фронтерата не се спира с кранче(на 99% процента съм убеден че беше така) правилното място е да го вържеш последователно на радиаторчето.

              Коментар


              • #24
                Не е с кран.Ако вържа там с тройници ще имам слабо парно.И това връзване съм го гледал ,ма тоя фургон нема сгреване ако вържа там.
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  ПОСЛЕДОВАТЕЛНО, колега, ПОСЛЕДОВАТЕЛНО, няма никакви тройници.

              • #25
                Някога имах опел омега б с двигател X20SE. За 1850 лв подгрева на редуктор-изпартеля на газовия инжекцион беше към антифриза за подгряване на дросела. Докато не си го направих сам грамотно, с тройници,паралелно на радиатора на парното,тази уредба неможа да заработи като хората. На магистрала температурата падаше прекалено. Нямаше разлика в парното преди и след. Разбира се, уточнявам, че тройниците бяха нещо от рода на 19/19/10, демек към изпарителясе отклоняваше по-малък дебит. Уредбата по спомен беше Бигас. 240000 км и навъртях.

                Коментар


                • #26
                  Изпарителя се връзва паралелно на парното, за да работи добре и да имаш и парно.

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Глупости.
                    Точно паралелно не се препоръчва.

                    Така винаги единия уред ще шунтира другия, и или няма да имаш добро парно, или няма да имаш добро отопление на изпарителя. Според това кой уред е с по-голям отвор за антифриза.
                    При последователно свързване няма никакви драме.
                    Много хора си мислят, че изпарителя е с малко сечение, и ще ограничава дебита на антифриза, но това въобще не е така.
                    Колкото и газови уредби да съм слагал-всичките са били последователно на парното, и всички са си работили перфектно, и са имали добро парно. Ако ня някой парното му не е добре-да търси причината другаде.
                    А, и да-на изпарителя му трябва мнооого по-малък дебит на антифриз за да работи добре, няма нужда от някакви колосални количества топлина. Потреблението на парното е много пъти повече от това което изпарителя ползва за да изпари газта за двигателя. Затова и много изпарители си работят години без да дават и признак за обледяване, като са свързани на отоплението на дросела, а то е с мижав дебит...

                • #27
                  Изпарителя работи най-хубаво като се вземе топла вода от главата /обикновенно маркуча за входа на парното/ слага се за вход на изпаритела и изхода на изпаритела към парното. Нито ще ви намалее парното нито нищо.

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    И обратно да се свърже-първи през парното, а после през изпарителя е същатъа работа.
                    Важно е да е последователно, а не успоредно.

                  • petkov_bb
                    petkov_bb коментира
                    Редактиране на коментар
                    За това казах ,че ще се научат по трудния път.Свързан след главата ( на малкият кръг ) изпарителя никога (при изправна охладителна система) не може да обледи.
                    А, че много газови "работят нормално" при номинални натоварвания и свързване- както дойде го знаем.

                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    На съвременните коли е лесно, на колите с кранчета курец.

                • #28
                  Където и да е вързан изпаритела, общо взето все тая. Важното е да е последователно.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • #29
                    Моя е от дросела и е прекарал некви боклуци за момент ,защото там входа и идхода са малки,иначе е последователно.Пуснах му въздух по цялото трасе разкачено .За сега няма проблеми .Така карам.от както съм я купил няма проблеми и на магистралата .Тествана е до малко под 150 на газ ,на бензин и отгоре ,за кратко разстояние .Иначе 120-140 на газ .За трудния начин дето пише колегата ,не ме е разбрал.Просто си идва време за свяна на бутилката ,сондата и главния клапан,изпарителя е на година и половина някъде !
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • #30
                      Моята като е студен двигателя,не пали на газ.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X