Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BRC, обикновенна газова.Проблем!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BRC, обикновенна газова.Проблем!?

    BRC изпарител на обикновенна газова уредба ,на една година,замръзна на път при нормална работна температура преди Сливница.Спрях отворих капака да се размръзне,не искаше и на бензин ,защото беше замръзнала.и горивната газова плочка интегрирана при въздушния филтър при дебитомера.Размръзна и се прибрах на бензин.Вкъщи свалих клапана ,почистих филтъра ,имаше боклуци ,но кой знае колко.Имало е и повече .Почиствам 2 пъти в годината ,началото на зимата и пролетта .Отворих и пробката на изпаритела за утайки,там нищо чисто като при поставянето.Събрах всичко,пуснах газта и работи на място без проблеми ,тествах и със задържане във високи обороти и не дава индикации за никакъв проблем!Та питането ми е за предположения за създалия се проблем?Карам само BRC и не са ми давали никакви проблеми.Мотор 2.4 бензин ,Фронтера ДБ.Сутринта и заредих газ догоре.???
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

  • #2
    Продухай с компресор тръбичката от клапана до бутилката, ако не излязат много боклуци свали и почисти сондата.

    Коментар


    • #3
      Замръзването е следствие на дроселирането. Тръбичката няма нищо общо. Високото налягане е пропускало(първата степен на изпаритела) . Щом после колата е работила, значи не е скъсана мембраната,нито пък болтовете които я притискат са охлабили. Може просто клапанчето по някаква причина да не е затворило.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • #4
        При изправна охладителна система и правилно свързване не виждам как ще се получи замръзване.

        Коментар


        • #5
          Не съм никак наясно с АГУтата, ама при кофти газ какво се случва?

          Че съм имал случай с туристически котлон, дето гасне от лек вятър.
          Както и хладилник захранен със същата ментелива газ.

          Коментар


          • #6
            Тръбичката е чиста и си върви газ .Изпарител и главен клапан чисти.След като събрах работи 20 тина минути на всякакви обороти и на място.Охлаждане и течности са си във ред.Може ли да е предъвкала някое боклуче в клапана или изпарителя.Вътре в цедката с магнита на филтъра имаше малко" газов" прахолях .Как е попаднал, никаква идея!Цедката е здрава.
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #7
              По-вероятно клапанчето на високото налягане вече да има каналче от леглото където уплътнява. По някаква причина леко е мръднало в страни, не уплътнява, получава се дроселиране и замръзване.Ама като се отвори изпаритела, веднага ще си признае всичко. Като го "разцепиш" се вижда клапана и мембраната на високото. Надуваш с въздух на входа и...
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • #8
                Провери дебита на охладителната течност през изпарителя. Най вероятно е паднало нивото на охадиттелната течност или е намалял дебита през маркучите.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                  Провери дебита на охладителната течност през изпарителя. Най вероятно е паднало нивото на охадиттелната течност или е намалял дебита през маркучите.
                  Точно когато е раздавал газ и течността не е могла да стопли достатъчно, а като се одърви, вече е свирено.

                  ... то за това е добре охладителната течност да е по-концентрирана, особено зимата, а и през лятото, разбира се, за тези които палят директно на газ.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #10
                    Не е хубаво да се пали директно на газ . Студ и компресия от газообразно състояние газта преминава в течно и( Ендотермичен процес) и баааааам спукани бутала

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                      Не е хубаво да се пали директно на газ . Студ и компресия от газообразно състояние газта преминава в течно и( Ендотермичен процес) и баааааам спукани бутала
                      Не е, но не се сещам за някой който може да пали директно на газ и да не го прави, както и през зимата, ако му е възможно.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #12
                        Паля на бензин ,да загрее поне до 50 градуса.Течност и циркулация има ,антифриза е за -40.Е сега работи ,половин час .Никакви проблеми.Иначе беше нормално каране днеска ,между 90-100.След размръзването на беннзин се прибрах ,без проблеми.След интервенциите следобед ,никакви индикации.Ще карам така ,ако направи проблем ще го карам.на газаджия изпаритела.Газовите и задълбочената ел. авто част ги мразя и не пипам много,особено газ.
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #13
                          Постепенно ще се стигне до охладителната система (не е могла да "стопли" изпарителя) за която говоря,ама......
                          Ясно е че през лятото няма проблеми, но при ниски температури грешките в охладителната система -"наказват"!

                          Коментар


                          • #14
                            Нова водна помпа,нови радиатори и двата,нов термоста ,сменявах го през декември.И сега не е студено,Не съм я спирал и за ден през зимата.По 50тина километра всеки ден.Ще си покаже с каране до някой ден.И ще почвам цялостно ,че и бутилката съм се наканил.на сменявам ,барабар със сонда, всичко отдзад напред.
                            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                            Коментар


                            • #15
                              [QUOTE=Джоу (x3mrjoe);n6561190]

                              Не е, но не се сещам за някой който може да пали директно на газ и да не го прави, както и през зимата, ако му е възможно. [/QUO
                              Когато беше модата на газките да водяъ дърва от гората , на всичките дървени философи (бивши дападжии опукака моторите , че палеха на газ . На всичките буталата им бяха спукани по един и същи начин(аз им правих двигателите в подследствие). Както казах ако има проблем в изпарителя ,(мембрана на редуктора, счупена пружина и т.н.) , няма как да се оправи от самосебе си . Изпарителя трябва да бъде "потопен " в малкия кръг на охладителната уредба . За да няма проблеми със замръзването "вържи маркучите " на някой извод отглавата и от там директно в помпата. Принякой модели на BRC ИМА значение "вход" "изход".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X