Първоначално публикуван от MARINHAKER
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
									
									
									Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
								Това искам да го видя. Аз съм виждал какво става като смуче газообразна газ и знам защо става. Без проблем ще върви, ама на бензин.Тагове: Няма
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Място на газова бутилка в ОФ.
И на газ може да върви, ако се махне мембраната за високо налягане в изпарителя. (като мотокарите)Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеТова искам да го видя. Аз съм виждал какво става като смуче газообразна газ и знам защо става. Без проблем ще върви, ама на бензин."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Нцъ. Бутилката става на пряспа сняг за съвсем кратко време. Изпарителят не случайно се нарича така. Мотокарите ги спасява малката мощност и бутилката, изведена на открито. Също както и обикновените котлони.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеИ на газ може да върви, ако се махне мембраната за високо налягане в изпарителя. (като мотокарите)
Точно де. Че бутилката замръзва и налягането изчезва.Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнениеЧе върви на газ върви в това спор няма аз съм го пробвал,само нялягане да има, изпаритела тогава си действа само като редуцир вентил
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз пък съм монтирал едната бутилка на гредата на рамата, успоредно на кардана. Отдолу има оригинален предпазител за резервоар от 4мм ламарина. Кранчетата и тръбичките са достъпни отвътре откъм купето. Изрязал съм отвор в пода, в който влиза кутията на сондата и кранчета.
Втората бутилка е там, където Марин е монтирал неговата.
Става - пробвайПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеНцъ.
 Не замръзва. Няма достатъчен дебит за целта
							
						Последно редактирано от maxxx; 08-07-09, 13:37."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Място на газова бутилка в ОФ.
Пробвал съм, по трудния начин. Ако бутилката е навън и я духа вятъра, може да се кара някак. В купето - скреж.Първоначално публикуван от ScrapheapСтава - пробвай
 Не замръзва. Няма достатъчен дебит за целта
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Място на газова бутилка в ОФ.
Зависи и на какъв двигателПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеПробвал съм, по трудния начин. Ако бутилката е навън и я духа вятъра, може да се кара някак. В купето - скреж.
Бившата ми кака така си караше Алтото (800см3)
							
						"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Място на газова бутилка в ОФ.
Оф, обещавам да отделя дискусията за изпаряването.
Иначе, по мои наблюдения, проблемите започват някъде около петия киловат топлинна мощност - справка отоплителната ми печка у дома. Надуеш ли я докрай (4200 вата), бутилката трябва да се изкара отпред, да я грее печката, иначе много точно се покрива отвън с водни капчици до нивото на течността вътре, а печката се опитва да угасне. В двигател това са около 3 конски сили.
(абе, кога ще си направя климатик от АГУ-то?)
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Място на газова бутилка в ОФ.
Явно у Вас е много студено. В стая в която дълго не е отоплявана се включва стара печка "Супур сер" мисля, че Югославско пр-во /поне от там е купена/ на макс 3 вертикални плочи /степени/ с обща мощност 5,1 KWh и газовата бутилка не прави конденз и печката не се опитва да гасне поне 24h е изпробвано доста пъти. Битов отоплителен котел /за метан със сменени пропан-бутан дюзи/ с макс мощност 24 KW работи с 2 големи бутилки за битова газ, като бутилките правят конденз, но котела не изключва. Околна темп. при бутилките 12-15'C.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеОф, обещавам да отделя дискусията за изпаряването.
Иначе, по мои наблюдения, проблемите започват някъде около петия киловат топлинна мощност - справка отоплителната ми печка у дома. Надуеш ли я докрай (4200 вата), бутилката трябва да се изкара отпред, да я грее печката, иначе много точно се покрива отвън с водни капчици до нивото на течността вътре, а печката се опитва да угасне. В двигател това са около 3 конски сили.
(абе, кога ще си направя климатик от АГУ-то?)Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
Ееех как, не се намери някой да пребори Втория принцип на термодинамиката.
По-скоро причинно-следствената връзка е на обратно : намалява налягането - газа се разширява адиабатно и следователно температурата намлява (тук идва замръзването).Точно де. Че бутилката замръзва и налягането изчезва.
А по въпроса дали ще работи ... мощността, респективно консумацията на гориво не е единствения значим фактор. Ако бутилката ти е с форма и размери, осигуряващи добър топлообмен, може да работи и с по-голяма консумация на гориво. А конденза не винаги е показателен - той зависи от влажността на въздуха на около. Скрежът, обаче действа зле, защото може да влоши топлообмена на бутилката с околната среда.Последно редактирано от grgeorgiev; 08-07-09, 15:21.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
Всъщност е даже по-сложно. Газът не се разширява адиабатно, този модел е неприложим към резервоар с разход. Факт е, обаче, че се изпарява, защото изразходваме газовата фаза, а те с течната си имат равновесие. Изпаряването си има разход на енергия, която се взема от течността (защото няма откъде другаде). Е, да, ама при по-ниска температура, налягането на парите е по-ниско. Ако спадне температурата достатъчно, налягането ще спадне до атмосферното и от бутилката нищо няма да излиза.Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение...По-скоро причинно-следствената връзка е на обратно : намалява налягането - газа се разширява адиабатно и следователно температурата намлява (тук идва замръзването).
Капките и кристалите вода по бутилката всъщност помагат на процеса - при кондензацията си те отдават топлина на бутилката. Но малко.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
Налягането нама да спадне до атмосферно, ако не преохлаждаш бутилката отвън , (това е за случаите когат имаш ниво на течната фаза). Трябва да се има предвид, че при атмосферно налягане и нормална външна температура газът си е газ. Иначе казано - колкото намалава температурата, респективно налягането, толкова по-интензивно става изпарението и равновесието се поддържа. Основната причина, поради която няма да е достатъчно горивото, за да поддържа работата на двигателя е, че тръбите са оразмерени за течна фаза, която е с по-голяма масова плътност. Единствено се губи ефекта от водното (антифризното) подгряване на изпарителя. Иначе загуба на маса нямаме. Само на енергия. То като сложим и околната среда в обхвата на разглежданата система - загуби на енергия също нямаПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеЕ, да, ама при по-ниска температура, налягането на парите е по-ниско. Ако спадне температурата достатъчно, налягането ще спадне до атмосферното и от бутилката нищо няма да излиза.
Капките и кристалите вода по бутилката всъщност помагат на процеса - при кондензацията си те отдават топлина на бутилката. Но малко.
.
							
						Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
Стига де. Достатъчен е дебитът, поне за ниски режими, докато бутилката не замръзне. А колкото намалява температурата, толкова намалява парното налягане на газа. Да, има и такова нещо като парно налягане и то зависи от температурата. За чист бутан около 0 градуса парното му налягане става 1 бар, и няма сила, която да го измъкне от бутилката. Освен това се мени съставът - първо се изпаряват летливите съставки, после тежките и режимът на горене се разхожда както си иска.Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнениеНалягането нама да спадне до атмосферно, ако не преохлаждаш бутилката отвън , (това е за случаите когат имаш ниво на течната фаза). Трябва да се има предвид, че при атмосферно налягане и нормална външна температура газът си е газ. Иначе казано - колкото намалава температурата, респективно налягането, толкова по-интензивно става изпарението и равновесието се поддържа. Основната причина, поради която няма да е достатъчно горивото, за да поддържа работата на двигателя е, че тръбите са оразмерени за течна фаза, която е с по-голяма масова плътност. Единствено се губи ефекта от водното (антифризното) подгряване на изпарителя. Иначе загуба на маса нямаме. Само на енергия. То като сложим и околната среда в обхвата на разглежданата система - загуби на енергия също няма
.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
прочетох нещо за климатик на газ. Мисля си , че ако течната газ с високо налягане се разшири в съд със двойни стени където да циркулира незамръзваща течност, същата може да се свърже с радиатора от парното и климатика е готов. Газта послесе вкарва в изпарителя и оттам ......... май се размечтах.Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Какво става, когато АГУ се захрани с газова фаза от бутилката?
Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнениепрочетох нещо за климатик на газ. Мисля си , че ако течната газ с високо налягане се разшири в съд със двойни стени където да циркулира незамръзваща течност, същата може да се свърже с радиатора от парното и климатика е готов. Газта послесе вкарва в изпарителя и оттам ......... май се размечтах.ИМА ТЕМА ! ! !Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнениеПравено ...
Преди доста години на Жигула ....
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар