Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АГУ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: АГУ!

    Бате Тони, пак влизаш в големи филми
    По-евтино и с по-осезаем ефект ще ти излезе да смениш двигателя с такъв като моя
    Ако ти се намира един излишен ижекцион, може да го спазарим за Витарата ми, като гледам в тази криза няма продаване, ами да я гЪзифицирЪм и да си я търкалям по-икономично
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #17
      До: АГУ!

      Най-доброто решение, е обикновена газова уредба.Всичко друго е безкрайна мъка с настройките,и в крайна сметка пак изпарител и плочка.

      Коментар


      • #18
        До: АГУ!

        Обикновената газова уредба с правилно регулиран изпарител с ел. клапани /правилно регулиран изпарител е този ,който реагира с максимум на оборотите при въртене на винта на изпарителя/ не поддържа тихите обороти при преминаване от продължително натоварване към празен ход. Моторът гасне... Има автомобили, при които това е недопустимо и за да запали трябва ключа да се върне в положение „изключено”. Това може да има неприятни последици.
        При този преходен режим на работа се получава преобедняване на горивната смес, затова гасне. Аз самият съм го изпитал като карам Фероза. Забелязва се и при други бензинови инжекциони, например Рено Еспейс, „Г” класата на Мерцедес. Прибягвал съм към преобогатяване от винта на изпарителя, с цел да се избегне гасненето по надолнище. При извънградско каране не е от значение за разхода, но в градски условия е друго. Още едно регулиране при извънградско – Отвиване на винта /винтовете/ за максимално натоварване и последващо завиване при влизане в града. Ето откъде идва повишения разход на газ при обикновената газова уредба - от ниската динамика при различните режими на работа. Цитат от колеги във форума: сложено нещо-си и то работи някак-си. Да. Като прост карбуратор на двутактова машина.

        Коментар


        • #19
          До: АГУ!

          Здравей колега acarp, готов съм да се включа към експериментите - особено идеята за следене на вакума и управление на обогатяването ми се струва супер!

          Коментар


          • #20
            До: АГУ!

            Първоначално публикуван от acarp Преглед на мнение
            ...правилно регулиран изпарител е този ,който реагира с максимум на оборотите при въртене на винта на изпарителя
            Ето оттук почват кривите постулати. Това е една доста богата смес.

            Гасненето при освобождаване от товар може да има поне два източника:
            1. Недостатъчна хлабина в клапаните на двигателя - в този случай ефектът го има и на бензин, макар и по-слаб. Оправя се с регулиране на клапаните.

            2. Различна инертност на потоците въздух и газ преди смесителя. Това се преборва елементарно с промяна на дължината на маркуча след крана. Ако гасненето се преборва с обедняване на сместа, значи газта е твърде инертна и маркучите трябва да се скъсят. И обратно.

            Коментар


            • #21
              До: АГУ!

              Първоначално публикуван от acarp Преглед на мнение
              Обикновената газова уредба........
              ..... Забелязва се и при други бензинови инжекциони, например Рено Еспейс, „Г” класата на Мерцедес. ..
              Колега , хубаво ама в този пост говориш за обикновена газова уредба на бензинов инжекцион . Поне аз така го разбирам . А темата е за точно обратното : Газов инжекцион на карбураторен двигател.
              И между другото проблема който описваш се появява по-скоро при механичните инжекциони.... с електронните дюзи нещата са по-различни.
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                До: АГУ!

                [QUOTE=Vlado_Ts;981312]Колега , хубаво ама в този пост говориш за обикновена газова уредба на бензинов инжекцион .

                Да отговарям на поста на ihristov от 18.12.2009г.
                Здравей vesko111, кой вакуум имаш впредвид? Сигурно вакуума в колекторите след дроселовата клапа. Този вакуум не влияе на работата на редуктора при конвенционалната уредба с ел. клапани. Да речем че можеш да го следиш по някакъв начин и как ще влияе на управлението на обогатяването? Според мен по-важно е да се следи рязкото натискане на педала на газта. Как реагира системата на претоварване.
                Благодаря на кол. Ясен. Ще го пробвам.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X