Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или Против газова уредба на G Class?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За или Против газова уредба на G Class?

    ... човека дето го е измислил тоз Мерцедес е по умен от нас...
    1. Това не е доказано - по-умен от някого, може би, но от всички тук - определено не.
    2. Колкото и да е умен, е решавал свои проблеми, а не нашите.
    3. Няма естествена бензинова среда. Двигателят работи с каквото му подадеш. С много малко изключения, газовите горива са по-добри за двигателя.

    п.с. аз съм твърдо ЗА газова уредба на всичко, на което изобщо може да се монтира. Само трябва да се пипа грамотно, за да не стават повреди и злополуки. А повреди и злополуки могат да станат в големи мащаби. Както с всеки енергоносител.
    Последно редактирано от Ясен; 13-03-09, 13:17. Причина: по-уместно, след разчистването горе

    Коментар


    • #17
      До: За или Против газова уредба на G Class?

      Дори да е с механична инжекция, тва няма абсолютно никво значение, слагаш една обикновена LOVATO или BRC и газ до ламарината, тия мотори вървят на пушка на газ. Естествено говоря от личен опит и мноого е важно каде ще ти я сложат, ако искаш ше ти дам и координати, слагаш и забравяш. Гледай сега в твой интерес е да слушаш хора където поне малко си имат идея кво е да караш на газ, а не ми те инженерите го били проектирали за бензин, ми много ясно бе бензина трябва да се кльопа от такива като тях нали той е основния продукт от нефта, нека си карат на 2 лева литъра ти си свиркай и един лев мигач като почнат да карат лееекинко щот бензина скъп а колата харчи.
      през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

      Коментар


      • #18
        До: За или Против газова уредба на G Class?

        Виждам , че заблудените дето караме на ГАЗ сме доста - ами... по-добре заблуден на евтино гориво и мнооого километри кеф, от колкото убеден на скъп бензин и .... по-лекоооо с газта , че харчииии.
        Ето по темата :
        В Пловдив - цени за поставяне на газова уредба :

        1. Обикновена - 4 цилиндъра - 350 - 600 лева.
        2. Инжекцион - 4 цилиндъра - - 1000 - 1200 лева
        3. Метанова уредба - обикновена с бутилките - 1000-1200 лв.
        4. Метан инжекцион 6 цилиндъра - с бутилките - 2 200 - 2 300 лева.
        Това е за ориентир все пак , а не точни цени !
        За майсторите сме на едно мнение - много е важно кой е !
        Успех на всички колеги решили да използват алтернативни горива и горивни системи . Има смисъл !
        Ако се спрете на метанова - имам 4 бутилки за продан внос от Германия !( но не за това пиша )

        И малко статистика - понеже едното БМВ го взех с Метанова в Германия - да споделя с гордост :

        В нашата малка България сме много напред с материала за газовите уредби. Това е за гордост защото - в Германия сега се води кампания за повече коли да преминат на газ - по Екологични съображения . Там жилищата са им на ГАЗ ( за съжаление на любителите на бензина ). И не се страхуват от ГАЗа !
        Поставяне на ГАЗова на Рено Меган 4 цил . инжекцион ми излезе 3500 еврто . Доста тъпо - но те за доста неща са така . Затова са по-малко ГАЗовита уредби там. Иначе LPG (пропан-бутан) - имат навсякъде .
        В Германия имат само 10 метан станции , в Австрия само 6 . в Унгария са 4 . Единствено в Италия са на нашето ниво .
        За сведение на противниците на ГАЗа- вече фабрично се произвеждат коли на ГАЗ с малък бензинов резервоар и скрита ГАЗова бутилка на мястото на резервоара. (РЕНО , СИТРОЕН , ФИАТ и ЛАНЧИЯ съм виждал ) сигурно има и други - не знам . Така, че - ние БЪЛГАРИТЕ сме на предните места в тази област.
        Водещи са естествено Холандците и Италианците. Те произвеждат уредбите от ........40-50 години !
        Последно редактирано от bgbul; 07-03-09, 13:37.

        Коментар


        • #19
          До: За или Против газова уредба на G Class?

          И аз мисля, че си струва да се сложи газова уредба на 4-5 литров V8. За малък двигател и обичайните за България 10-15к км/година не си струва, освен ако не си решил да се жениш за текущия си автомобил.

          Коментар


          • #20
            До: За или Против газова уредба на G Class?

            Аз одобрявам газовите уредби като цяло, но не мисля, че Г заслужава подобно нещо. Просто не мога да си обясня какво ще кажа на някоя мацка като види газта след като съм я подкарал към къщи.

            От гледна точка на мощта смятам, че колата става абсолютно импотентна. Аз карам G500 и бих сложил газ само ако стана лице на Газпром.

            Коментар


            • #21
              До: За или Против газова уредба на G Class?

              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
              ... Другото са само страхове и незнание ...
              E то си е за страх!



              Г с газова ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: За или Против газова уредба на G Class?

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                ...Г с газова ...
                и шибидах

                Монтирана по подходящ начин може да се ползва и за катапулт
                Зима иде

                Коментар


                • #23
                  До: За или Против газова уредба на G Class?

                  И експлозията е в кой резервоар? За газ или за бензин? Щото тази снимка е реклама на газовите уредби, както аз я виждам. Бензинът е гръмнал, а газовата кротко си гори на факел.

                  Първоначално публикуван от joro01 Преглед на мнение
                  ...Просто не мога да си обясня какво ще кажа на някоя мацка като види газта след като съм я подкарал към къщи...
                  Брей, тези мацки много се изхитриха вече. Внимателно поглеждат не само емблемата на колата, но и марката на изпарителя. Меркантилни твари, това жените.

                  Коментар


                  • #24
                    До: За или Против газова уредба на G Class?

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    ... Бензинът е гръмнал, а газовата кротко си гори на факел ...
                    Грешка! Бензиновият резервоар така и НЕ е гръмнал, независимо от пожара. А тунингът на покрива е дело на газовата бутилка ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      До: За или Против газова уредба на G Class?

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Грешка! Бензиновият резервоар така и НЕ е гръмнал, независимо от пожара. А тунингът на покрива е дело на газовата бутилка ...
                      Странно. Кажете ми кой модел бутилки и сонди да не купувам. Крайно рядко явление е това на снимката - обикновено гърми бензинът.

                      Коментар


                      • #26
                        До: За или Против газова уредба на G Class?

                        Имам питане:

                        Как така се купува джипка за 15-20К,да не говоря и за по скъпите модели,още тунинг поне за 10К и изведнъж разхода на бензин е адски финансово неизгоден?

                        А това ,че на газ се сменят по често филтри и свещи?Спрямо същите смени,на повече километри при стандартна бензинова уредба...
                        Пътят е целта.

                        Коментар


                        • #27
                          До: За или Против газова уредба на G Class?

                          Първоначално публикуван от charger Преглед на мнение
                          Имам питане:

                          Как така се купува джипка за 15-20К,да не говоря и за по скъпите модели,още тунинг поне за 10К и изведнъж разхода на бензин е адски финансово неизгоден?

                          А това ,че на газ се сменят по често филтри и свещи?Спрямо същите смени,на повече километри при стандартна бензинова уредба...
                          Много си прав,баи Ганьо неможе да го промениш.Тои е ефтин на мекиците и скъп на триците.Ако ще 100 на 100 да ми харчи не слагам такова нещо в багажника си.

                          Коментар


                          • #28
                            До: За или Против газова уредба на G Class?

                            Ако Бензина ти има теч - резултата е Пожар.
                            Ако ГАЗта ти има теч - резултата е същия.
                            Ако Дизела ти има реч - пак има вероятност от пожар.
                            Ако спирачките ти имат теч - не ми се мисли....
                            Все неща които са - НЕЗНАНИЕ и самонадеяност.
                            Самото шофиране е опасност. Ако толкова ви е страх - защо карате ?...
                            Защото смятате , че автомобилът ви е изправен . Това е .
                            Ако системите в автомобила се поддържат нормално - опасността е малка .
                            Иначе - не се отклонявайте - има повече снимки на запалени чисти бензинови автомобили , от колкото ГАЗови .
                            Относно гаджетата - ако бензина ви е помощник в свалянето - какво да си мислим за вас ? Ако сте пеша - валат ли ще сте ?
                            Не давайте смешни примери !
                            Относно Бай Ганьо - тези които са против са в тази ситуация - да казват " Е па такова животно нема " . Другите са просто отворени към нормалното !

                            Коментар


                            • #29
                              До: За или Против газова уредба на G Class?

                              E то си е за страх!
                              Не съм карал никога Г класа и не мога да се изкажа компетентно конкретно за този двигател. Обаче, аз минах болезненият път от тотален поддръжник на газта до твърдо против нея. Факт е, че с газова е по-опасно отколкото само с бензин. Освен бензинов резервоар имаш и бомба под налягане в багажника! За много това е просто една абстрактна величина, но на мен ми се случи леко пийнал багерист, който дава назад да ми намели почти цялата задница на колата. Краят на пораженията беше на 5 /пет/ сантиметра от газовата. Спаси ме това, че чичката се усети, че мачка някой, а в същото време успях да включа на скорост и да се поизмъкна. И до сега си мисля какво би се случило ако беше гръмнала тая бутилка ...
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар


                              • #30
                                До: За или Против газова уредба на G Class?

                                Карам 2 Мерцедеса на газ -190 и 124-2,3 литра. На Г-то инжекцията е същата. 124-та си дойде от Италия с Ловато и не съм имал абсолютно никакви проблеми. На 190-та ми сложиха Ловато в Люлин и бял ден не видях - гърми , когато си иска. От нова. При нови свещи , кабели и т.н. и смяната им 2-3 пъти. Това за майсторите.
                                Големия проблем на механичната инжекция при Мерцедес е че няма място за стандартна "кихалка" . При обратен удар пораженията са както върху разходомера на бензин - онова "дясното" в снимката на Бенца / обикновено криви клапата или от удара заклинва/ , както и съсипва потенциометъра на дроселовата клапа .А потенциометъра е единствения елемент , който не идва от Бош , а директно от заводите на МБ. В магазина ми обявиха цена около 500 лв. за него. По моргите вървят 70-80. Скоро разбрах , че има чалъм да се направи "кихалка" , а и на мен ми се роди една идея в главата за друг вид , та скоро ще слагам две - от зор.
                                За разхода и мощността: Компромис като при всеки друг автомобил. Ако го скопиш на газ ще е икономичен . В другия вариант в който съм аз - реглаж на дебита на газ и разлика в мощността не се усеща . Само че разхода се вдигна с около 30% спрямо този на бензина . По абсолютна стойност пак е по- изгодно обаче на газ.
                                Така че : късмет с газаджиите и качествена АГУ
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X