Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или Против газова уредба на G Class?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: За или Против газова уредба на G Class?

    Темата е за или против газова на Г класа.Ако оттук нататък ще си разправяте врели -некипели за газови инсталации -предупреждавам за ГОЛЯМАТА ГЪБА
    И кое е врели - некипели в това, че щеше да ми се взриви газовата и можеше да ме утрепи?! И какво толкова е особено на двигателя на Г, че да не важат общи проблеми като по-сухото горене на газта, прегарянето на клапаните, детонациите, бързото износване на маслените сегменти, по-високата температура на горене?

    Защото когато някой каже "Аз карам на газ през последните двеста хиляди километра и нямам никакви проблеми", шансът този човек да лъже е 99.99%. Най-малкото ще се наложи смяна поне два пъти на гърнетата. Да не говорим, че като тръгна на дълъг път, всяка пета кола ми усмърдява купето с неизгоряла газ ...
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

    Коментар


    • #32
      До: За или Против газова уредба на G Class?

      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
      И кое е врели - некипели в това, че щеше да ми се взриви газовата и можеше да ме утрепи?! И какво толкова е особено на двигателя на Г, че да не важат общи проблеми като по-сухото горене на газта, прегарянето на клапаните, детонациите, бързото износване на маслените сегменти, по-високата температура на горене?

      Защото когато някой каже "Аз карам на газ през последните двеста хиляди километра и нямам никакви проблеми", шансът този човек да лъже е 99.99%. Най-малкото ще се наложи смяна поне два пъти на гърнетата. Да не говорим, че като тръгна на дълъг път, всяка пета кола ми усмърдява купето с неизгоряла газ ...
      Колега - ти не си карал на ГАЗ - толкова , че да казваш от личен опит всички неща които изброяваш. Познавам по думите ти .
      А това дали някой лъже 99.99 % - ти няма как да знаеш .
      Има няколко заводи , които произвеждат ГАЗови уредби от 50 години и повече. Не плюй против техния труд. Нямаш това право - и в България има такова производство - в Сопотските зводи . Там хората карат на ГАЗ от как си се родил ( горе долу ). Иди ги убеди в твоите глупости дето изреждаш.

      За сегментите и цилиндрите - аз го твърдя- не се износват повече , от колкото на бензин.( от личен опит - а не от дочути приказки ) Всичко звиси от центровката - майсторите ще го потвърдят. Само когато няма добро изгаряне ( детонации или прегряване )- се повреждат клапани и сегменти. Това е .
      А че нямаме култура да поддържаме правилно колите си ( само някой от нас - като теб ) - това не е причина да отричаме двигателя с вътрешно горене .
      А такъв двигател гори каквото му дадеш - но иска правилно отношение . Простичко и ясно .
      Колега - съвсем добронамерено - погледни на нещата правилно !
      Бъди отворен към съвремието - 21 век сме. Прогреса е в наша полза .
      Относно ГАЗовата на G класата - двигателя е като всички бензинови двигатели - просто иска добър майстор.
      Забравих да спомена - добрите фирми дават гаранция на своите ГАЗови уредби 1 година - без значение на марката кола и задкормилното устройство . Това говори много !
      И друго се сетих - в горивната камера няма смазване - има маслообиращи сегменти . Сети се какво правят . Поне в моите коли .
      В твоята може и да има смазване - не знам.
      Така , че сухо гориво - .....е също и бензина !( според теб е ГАЗта )
      А в последното си изречение е истината - няма поддръжка на колите ( центровка,газопроводи и др. )- но ...... кой е виновен - вече ти отговорих !

      Коментар


      • #33
        До: За или Против газова уредба на G Class?

        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
        Защото когато някой каже "Аз карам на газ през последните двеста хиляди километра и нямам никакви проблеми", шансът този човек да лъже е 99.99%. ...... Да не говорим, че като тръгна на дълъг път, всяка пета кола ми усмърдява купето с неизгоряла газ ...
        Колега, ixeos, последните две Рена Еспайс които имах бяха на над 600 000км когато ги продадох и от 200 000км на сетне са карани само на газ. Продължават да са движат и в момента. Като се разпаднат някога ще остане по един здрав мотор. Аиде ела да ми кажеш, че лъжа.
        Имам и аз един въпрос: Дали мина последните 200 000км. без проблеми? Или не си минал още толкова? Бензина отмива масления филм останал по стените на цилиндрите. Газта не. Маслото се скапва по малко а въздушния филтър не струва 100лв. Газта от всяко положение е по-доброто гориво. Проблемите са от това, че не е оригинално монтирана във фабриката. Това, че колите на газ миришат е също като комплексарите дето карат със запалени фарове за мъгла,-фаровете и газта не са виновни. Загубата на мощност зависи от майстора който монтира газовата. Добра газова е по слаба само на пълна газ. На Г класата няма да си сложа газ дори и да сменя мотора с бензинов, не защото имам комплекси или някоя кокона няма да ми върже. Колата ми е предвидена само за гората и мястото ми трябва за друго. StrikeR, ако ще се ползва постоянно и заетото място не трябва за друго, слагай смело, но питай за читав майстор. Ако сложиш инжекцион е най добре но е друга цена. Обикновенната е ефтина.... Ти си прецени.

        Да сложиш на скъпа кола газ наистина е странно но остава въпрос на избор.
        Последно редактирано от drukman; 09-03-09, 01:25.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #34
          До: За или Против газова уредба на G Class?

          Пичове,колегата с вьпроса 2 броя Г класи има като единия е редовия шестак М103 който по разход го бие само 12 цилиндровия М120 ако не слагаме в кюпа старите осмаци 500 или 560.
          Това нещо е кретеноустойчив мотор като кусура му е единичната верига.Натурбен вади по 500+ коня на сток мотор,без да е баран е само +-170.
          Това нещо лапа та лапа,ако го кара в гората само или дьлги преходи с него па и само градско да го пердаши аз сьм твьрдо да му се сложи газ.
          Разхода му е голям,прост мотор за бачкане,части по нета се намират с кашони за никакви пари,яка механика.................пердаши му една свястна газова и пей сьрце.

          Е винаги стои вьпроса с бомбата в багажника,теч от газовата в купето,опасността да ти избие дросела.............но сьгласете се,че това нещо ако му дава 20 или 25 на 100 разход в града и мачка по 200 километра градско на ден си има смисьл и то голям.

          За това дали газта е вредна или не за мотора мисля,че има теми из форума.Правилната настройка на газовата няма да навреди на тоя мотор ако ще и след 400 000 километра.Сьгласете че,че много от големите машини тук шердашат на газ и няма как всяка година на един рейс да речем да му сменят мотора щото бил на газ.



          Аз го казах.Опел може да не е отправна точка или фактор в тая дискусия,но сьм карал една скапана Омега 2.0 на газ поне 2 години.Не сьм и отварял мотора,не сме и правили ремонт,но мотора как си го взехме така си го продадохме,проблем с него нямаше.И под каране разбирам КАРАНЕ,а не 20 000 километра на година.

          Има или няма смисьл той си знае,знае колко кара,какво ще прави с джипа,колко разход му дава в момента тоя шестак/ над 25/100 гаранция / и според мен ще е полезно да му вкарате идеи кьде и за колко могат да му монтират свястна газова па вече той да си прави сметката.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #35
            До: За или Против газова уредба на G Class?

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            124-2,3 литра. На Г-то инжекцията е същата.
            Големия проблем на механичната инжекция при Мерцедес е че няма място за стандартна "кихалка" . При обратен удар пораженията са както върху разходомера на бензин - онова "дясното" в снимката на Бенца / обикновено криви клапата или от удара заклинва/ , както и съсипва потенциометъра на дроселовата клапа .А потенциометъра е единствения елемент , който не идва от Бош , а директно от заводите на МБ. В магазина ми обявиха цена около 500 лв. за него. По моргите вървят 70-80.
            Поправете ме, ако бъркам, но инжекционите в Г460 и 124 са различни. На Г460 е механична инжекция Bosch K-jetronic (такава е и на W123 след 1980г.), докато 124-ката и Г463 е Bosch KE-jetronic с електронно-механична регулировка. Потенциометър има само втората. Освен това някои фирми предлагат обикновени газови, разработени именно за механичен инжекцион с "устройство за клапата" (каквото и да значи това), например http://stargas-bg.com/price.
            Иначе аз съм ЗА монтиране на газова уредба. Малкото негативи се компенсират от многобройните предимства. Още повече, че старите бензинови двигатели на Г-класата рядко дават под 20/100 разход. Недостатък е само по-честатата смяна на въздушен филтър. Увеличава се обаче интервала между смяната на маслото (макар да не е препоръчително), отделно двигателят става по-тих. Освен това автомобил с АГУ е екологично чист, което за градски трафик и шофиране сред природата е огромно предимство.

            Коментар


            • #36
              До: За или Против газова уредба на G Class?

              Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
              Поправете ме, ако бъркам, но инжекционите в Г460 и 124 са различни. На Г460 е механична инжекция Bosch K-jetronic (такава е и на W123 след 1980г.), докато 124-ката и Г463 е Bosch KE-jetronic с електронно-механична регулировка.
              Моето разузнаване сочи,че си прав за пьрвите години на 460,след Януари 1986 са КЕ.

              G460

              Bosch K-Jetronic 1982 - 01.86
              Bosch KE-Jetronic 01.86 - 91



              G463

              Bosch KE-Jetronic
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #37
                До: За или Против газова уредба на G Class?

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                ... да му вкарате идеи кьде и за колко могат да му монтират свястна газова па вече той да си прави сметката.
                Има из форума няколко газаджии.

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение

                  В Германия имат само 10 метан станции , в Австрия само 6 . в Унгария са 4 . Единствено в Италия са на нашето ниво .
                  ... В Германия към момента има 4834 газостанции за пропан-бутан и 830 за метан. От тях съответно 1818 и 515 работят денонощно, а 3288 и 633 предлагат и бензин. Мързи ме да пиша колко са в Италия, Австрия и Унгария, ама и там работата така изглежда.

                  http://www.gas-tankstellen.de/menu.php?language=de_DE
                  Последно редактирано от Ясен; 13-03-09, 13:30. Причина: Много приказки, малко от тях по темата

                  Коментар


                  • #39
                    До: За или Против газова уредба на G Class?

                    Разчистих личния спор. Ще ви помоля да го пренесете личните съобщения. Темата беше за АГУ на G-мерцедес. Авторът отдавна не се е обаждал, за сметка на това темата се нуждаеше от разчистване.

                    Ако някой знае още нещо конкретно за газификацията на тези автомобили, моля да го сподели. Характерни проблеми и особености на двигателя или купето при конверсия, място, обем и закрепване на газовата бутилка - добре дошли.

                    Къде има метанстанции в Германия, вярвам всеки може да провери, а в краен случай - да пусне отделна тема.
                    Последно редактирано от Ясен; 13-03-09, 13:32.

                    Коментар


                    • #40
                      До: За или Против газова уредба на G Class?

                      Благодаря за коментарите. Ако реша да слагам газова уредба, ще е от инджекционните.

                      Коментар


                      • #41
                        До: За или Против газова уредба на G Class?

                        Дори и на механичните инжекциони може да се сложи газов инжекцион, нужни са ламбда, ТПС ключе (само за idle/load), сигнал за обороти и това е , в самия комп има МАП сензор, той си мери още няколко параметъра със собствени датчици и си чертае свои карти.
                        ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X