Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или Против газова уредба на G Class?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За или Против газова уредба на G Class?

    Здравейте колеги, искам да чуя вашето мнение относно газова уредба на Г класа. Става дума за 230GE или 300GE, модел 463, 90-93г.

    Кой вид уредба е по добре - обикновена или инжекцион (скъпата)?
    Спада ли много мощността при каране на газ?
    Вреди ли много на двигателя?
    Какъв разход дава при 230GE и при 300GE? Градко / извънградско?
    Кои марки уредби са за предпочитане?

    Патувам всеки път 100тина км извънградко, докато стигна offroad-a за който ми трябва G-то. Главно за карането по асфалта ми трябва газта.

  • #2
    До: За или Против газова уредба на G Class?

    1 На газ падат конете малко.
    2 Не вреди на мотора,но може да ти избие дросела.
    3 На М103 / шестака / ще си иска инжекционна газова,другия не го знам.
    4 идея нямам какьв разход дава,но поне 15% горница от разхода на бензин може да очакваш.Това някой с газово да го каже.

    Принципно аз сьм против ако нямаш резервен дросел за тая кола.Ако ти настроят газовата както трябва може и да нямаш проблеми.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      До: За или Против газова уредба на G Class?

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      2 Не вреди на мотора,но може да ти избие дросела.
      Колега, на кое викаш "дросела" ?

      Коментар


      • #4
        До: За или Против газова уредба на G Class?



        Е на това в дясно.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          До: За или Против газова уредба на G Class?

          Винаги твърдо против газовите уредби на каквато и да е кола
          Последно редактирано от Ясен; 13-03-09, 13:10. Причина: по-умерен тон

          Коментар


          • #6
            До: За или Против газова уредба на G Class?

            Колега на GE 230 ако сложиш газова бутилка губиш много мощност той и без това си е слаб двигатела ще омалее бая. Аз съм против газовите бутилки! Но всичко си е до човека който кара джипа, пробвай някоя джипка която е на газ и самичък ще се увериш.

            Поздрави

            Коментар


            • #7
              До: За или Против газова уредба на G Class?

              Не знам за другите - но ето и моето мнение .
              Твърдо ДА за газова уредба !
              На какъвто и да е модел или мощност на двигателя. Карам на газ от 1988 година - Волга ГАЗ -24 - разход 15/100 ; 1991 г.-бус ФИАТ Дукато - 2000 кубика - разход 12/100 ;
              На Буса навъртях 400 хиляди - без основен ремонт . Палеше и зимата на ГАЗ. Накрая го ползвах за Джип ( намаше още Форум) - и счупих оста на маслената помпа към делкото - резултат - ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ ......
              Отваряне и ..... просто запекли сегменти и износване като за първи ремонт -около 25 стотни. Никакви поражения от километрите на ГАЗ.
              Затова - думи колко се износва двигателя на ГАЗ - само който не е видял на живо може да говори.
              (подчертавам - бус на 1 година , и зимата пали на газ- постоянно , работно магаре за тъговия с перални - и така 9 години ).
              Личен опит споделям , а не чути приказки .
              После малко Дизел и от 2 години - и на Метан- две БМВ ета- 318 и 320
              Навъртам им по 30 - 40 хиляди на година.( и чукам на дърво - сещайте се ) .Едното е с обикновена уредба , другото с инжекционна газова .
              Разликата - слабо доловима ( не повече от 10 % ) като мощност , но за парите - 6.5 лв/100 среден разход( лева , не литри). Когато искам където искам - там съм .
              Отплеснах се , но исках да споделя опит - за да бъда разбран.
              И за капак - Диското ми е на ........ГАЗ . 13/100 магистрала ( до 150 км/ч), 18/100 натоварено градско и 22 - 23 в гората.( 3.5i - 8 цилиндъра). Това с най дървената газова - обикновена .
              Предишното Диско също беше на Газ - купи го човек от Форума - предполагам ще ви каже същите данни . Това е !
              Няма да говоря за Екология и подобни ......
              Който е против - нека да сподели своя опит( не празни думи ) - за да стигнем до консенсус - че важно е кой майстор ти слага и регулира газовата уредба . Другото са само страхове и незнание .
              Затова - според мен - смело газова уредба , но.... подходящ майстор !

              Коментар


              • #8
                До: За или Против газова уредба на G Class?

                Ако не ти стигат кинтите - слагай пропан, метан или каквото е по-ефтино. А в другите случаи сипвай това за което е произведена.

                Коментар


                • #9
                  До: За или Против газова уредба на G Class?

                  Слагай газов инжекцион, и не му мисли.
                  В мощността няма да усетиш разлика. На двигателя не вреди. Караш 2х по-евтино. Разхода се вдига с около 10-15%.
                  Мнения от типа „колко е селско“ и т.н. не би трябвало да интересуват един трезвомислещ човек, затова няма да коментирам. Нека „гражданите“ да плащат двойно на 100км, и да се кефят от тази мисъл

                  П.П. - с газов инжекцион проблеми с гърмене няма да имаш (това, което e писал BENZBOSS). С обикновена газова изобщо не си струва да се занимаваш.

                  Коментар


                  • #10
                    До: За или Против газова уредба на G Class?

                    За да го задаваш тоя вьпрос по тоя начин май парите са фактор.От мен един сьвет ако да не карам газово в момента.

                    Вземи най-добрата газова която можеш да намериш и намери най-добрия газаджия който да ти я монтира.По-добре пари за газова ведньж от това да си кьсаш нервите и банковата сметка всеки месец.



                    Дросел за мойта едната е 1375.00 $Трябва да сьм много смел за да сложа евтина газова уредба с идеята,че ще спестя нещо.Това не е дильрска цена,при дильра е поне двойно.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      До: За или Против газова уредба на G Class?

                      Тоа Мерецедес кат го гледам е с механична инжекция ... която има само един проблем с газта и тва е разпределителя на горивото. Тоа разпределител не обича да думка в него щото му спуква една мембрана и после леко става трудно с бензина. Газов инжекцион (конвенционален) трудно мое а се сложи, щото компа на газовия инжекцион е пиджи-бек т.е. използва оригиналното инжекторно време на ЕКУ-то и само го модофицира. Проблема е, че тоа Мерцедес нема ЕКУ.

                      П.С. Това дето Бенцбоса го е показал е 'дебитомера' не дросела....дросела е по него..ма па е там понеже не се вижда.

                      П.С. Всъщност съжденията ми са напразни....щото колегата никъде не спомена дали двигатлите са механични инжекции или не!
                      Последно редактирано от Andrei; 07-03-09, 00:01.

                      Коментар


                      • #12
                        До: За или Против газова уредба на G Class?

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Не знам за другите - но ето и моето мнение .
                        Твърдо ДА за газова уредба !
                        На какъвто и да е модел или мощност на двигателя. Карам на газ от 1988 година - Волга ГАЗ -24 - разход 15/100 ; 1991 г.-бус ФИАТ Дукато - 2000 кубика - разход 12/100 ;
                        На Буса навъртях 400 хиляди - без основен ремонт . Палеше и зимата на ГАЗ. Накрая го ползвах за Джип ( намаше още Форум) - и счупих оста на маслената помпа към делкото - резултат - ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ ......
                        Отваряне и ..... просто запекли сегменти и износване като за първи ремонт -около 25 стотни. Никакви поражения от километрите на ГАЗ.
                        Затова - думи колко се износва двигателя на ГАЗ - само който не е видял на живо може да говори.
                        (подчертавам - бус на 1 година , и зимата пали на газ- постоянно , работно магаре за тъговия с перални - и така 9 години ).
                        Личен опит споделям , а не чути приказки .
                        После малко Дизел и от 2 години - и на Метан- две БМВ ета- 318 и 320
                        Навъртам им по 30 - 40 хиляди на година.( и чукам на дърво - сещайте се ) .Едното е с обикновена уредба , другото с инжекционна газова .
                        Разликата - слабо доловима ( не повече от 10 % ) като мощност , но за парите - 6.5 лв/100 среден разход( лева , не литри). Когато искам където искам - там съм .
                        Отплеснах се , но исках да споделя опит - за да бъда разбран.
                        И за капак - Диското ми е на ........ГАЗ . 13/100 магистрала ( до 150 км/ч), 18/100 натоварено градско и 22 - 23 в гората.( 3.5i - 8 цилиндъра). Това с най дървената газова - обикновена .
                        Предишното Диско също беше на Газ - купи го човек от Форума - предполагам ще ви каже същите данни . Това е !
                        Няма да говоря за Екология и подобни ......
                        Който е против - нека да сподели своя опит( не празни думи ) - за да стигнем до консенсус - че важно е кой майстор ти слага и регулира газовата уредба . Другото са само страхове и незнание .
                        Затова - според мен - смело газова уредба , но.... подходящ майстор !

                        Тука твърдо подкрепям колегата.

                        Преди и аз мислих че е смешно да си на газ. Но от както със 10лв ходя до Бургас и обратно /от Нс/ си промених мението.
                        4г карах едно 318 и не му сложих газ защото мислих "да го сменям"..
                        Еми смених го временно с клапаново зверче и на него не сложих газ.

                        А още не са ми вдигнали паметник във Нефтохима.

                        Кръсника кара на газ от 15г и сменя колите всеки сезон/ такъв му е
                        характера/ и проблеми сериозни не съм видял.
                        Чат пат настройка и това е.

                        Диското ми сега е на газ. Обикновенна система ама слагана в Италия.
                        Ами да ви кажа върви като змей и харчи на половина на мотора ми


                        Вече с городост спирам на колноката за газ!
                        [IMG]http://kachi-snimka.info/images/bfi1236759624s.GIF[/IMG]

                        Коментар


                        • #13
                          До: За или Против газова уредба на G Class?

                          Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                          Караш 2х по-евтино.
                          Я ме осветли как става номера на китайката,че съм малко неграмотен.
                          Може и с Теоремата на Питагор пак ще разбера.

                          Коментар


                          • #14
                            До: За или Против газова уредба на G Class?

                            Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                            П.С. Това дето Бенцбоса го е показал е 'дебитомера' не дросела....дросела е по него..ма па е там понеже не се вижда.

                            П.С. Всъщност съжденията ми са напразни....щото колегата никъде не спомена дали двигатлите са механични инжекции или не!
                            Ма аз и така можех да му го покажа,но трудно се разбира.

                            МАФ 995.00 $





                            Дросел 370.00 $




                            Па сьвсем ако искате стерео излизам да го разглобя и снимам.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #15
                              До: За или Против газова уредба на G Class?

                              карам в момента и 318 и 320 на метан .
                              За всички предубедени - моля , заповядайте на демонстрация .
                              На 320 даже сложих чип тунинг - за 2 000 км , но се оказа излишно и сега стои свален - ако някой търси да си купи - евтино !
                              <изтрито>

                              И още по темата :
                              Показвам друг пост , на друг колега и от друга тема - там е обобщено харченето за различните марки . Благодаря на колегата направил тази таблица ! Темата -"Колко ви харчи ..." - на 20 страница е поста .

                              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                              Много ми хареса таблицата на адрес:
                              http://spreadsheets.google.com/pub?k...B0WMgw-1hKB4WQ влез тук и потърси твоята марка !
                              БЛАГОДАРЯ МНООГО на тези, които са я създали!
                              Последно редактирано от Ясен; 13-03-09, 13:15. Причина: отговорът на заяждането е махнат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X