До: Газово устройство на Ленд Ровър V8
@Keltis - Аз се признавам за некадърник!
Инак, колега, ел. клапана на изпарителя е чак след първа редукционна камера и тя, след като изгасиш колата, остава под налягане, което в дългосрочен план не е добре за гумичката и мембраната + това ел. клапана в изпарителя често няма силата да държи налягането дори само в отсека газов клапан - изпарител...
@Targa - по посока на движението с идеята да се смекчат инерционните моменти върху мембраните при ускорение/деускорение - тогава те се прехвърлят при завиване, но така или иначе не завиваме с особено високи скорости, нали?
Ако направиш "врътката" да е чак в купето цялата система ще стане доста мудна - по принцип при монтажа се опитвай рестриктора на дебита (сиреч "врътката") да бъде максимално близо до карбураторите с цел "лагването" при подаване на газ да се смекчи до минимум
Подкрепям идеята за плочки - дори според наредбата за експлоатация на АГУ е задължително да се монтира плочка - дупченето е забранено - КЕФФ
@Keltis - Аз се признавам за некадърник!

Инак, колега, ел. клапана на изпарителя е чак след първа редукционна камера и тя, след като изгасиш колата, остава под налягане, което в дългосрочен план не е добре за гумичката и мембраната + това ел. клапана в изпарителя често няма силата да държи налягането дори само в отсека газов клапан - изпарител...
@Targa - по посока на движението с идеята да се смекчат инерционните моменти върху мембраните при ускорение/деускорение - тогава те се прехвърлят при завиване, но така или иначе не завиваме с особено високи скорости, нали?

Ако направиш "врътката" да е чак в купето цялата система ще стане доста мудна - по принцип при монтажа се опитвай рестриктора на дебита (сиреч "врътката") да бъде максимално близо до карбураторите с цел "лагването" при подаване на газ да се смекчи до минимум

Подкрепям идеята за плочки - дори според наредбата за експлоатация на АГУ е задължително да се монтира плочка - дупченето е забранено - КЕФФ


Коментар