До: обикновено газово на двиг. с инжекцион
Аз имам Опел с 1.8л. двигател Е18 115к.с. с електронна инж-я, та този опел е с такова газово и гори доста добре 10/100 във варна на нормално, по-скоро пенсионерско каране и 15 ако не падам под 4000 оборота(яко гонка).Имах такъв проблем с паленето когато е загряла или студена въртиш докато ти се завие свят и пак не пали.Проблема идваше от това, че плочката беше сложена преди дебитомерът, който е на 60см от дросела!!! Иначе като вървене колата върви доста добре, когато е развита газста разбирасе, а когато е на бензин е по-слаба заради намаленото сечение на плочката, служеща като бленда, за да се постигне икономия на газ. Аз си направих един елементарен бай-пас като си изработих нещо като нова плочка, която поставих непосредственно преди дросела и така колата почна да пали веднага, има същото вървене както преди, но с по 1.5 оборота по-навита газ!!!
Аз имам Опел с 1.8л. двигател Е18 115к.с. с електронна инж-я, та този опел е с такова газово и гори доста добре 10/100 във варна на нормално, по-скоро пенсионерско каране и 15 ако не падам под 4000 оборота(яко гонка).Имах такъв проблем с паленето когато е загряла или студена въртиш докато ти се завие свят и пак не пали.Проблема идваше от това, че плочката беше сложена преди дебитомерът, който е на 60см от дросела!!! Иначе като вървене колата върви доста добре, когато е развита газста разбирасе, а когато е на бензин е по-слаба заради намаленото сечение на плочката, служеща като бленда, за да се постигне икономия на газ. Аз си направих един елементарен бай-пас като си изработих нещо като нова плочка, която поставих непосредственно преди дросела и така колата почна да пали веднага, има същото вървене както преди, но с по 1.5 оборота по-навита газ!!!

Коментар