Обява

Свий
Няма добавени обяви.

обикновено газово на двиг. с инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

    Аз имам Опел с 1.8л. двигател Е18 115к.с. с електронна инж-я, та този опел е с такова газово и гори доста добре 10/100 във варна на нормално, по-скоро пенсионерско каране и 15 ако не падам под 4000 оборота(яко гонка).Имах такъв проблем с паленето когато е загряла или студена въртиш докато ти се завие свят и пак не пали.Проблема идваше от това, че плочката беше сложена преди дебитомерът, който е на 60см от дросела!!! Иначе като вървене колата върви доста добре, когато е развита газста разбирасе, а когато е на бензин е по-слаба заради намаленото сечение на плочката, служеща като бленда, за да се постигне икономия на газ. Аз си направих един елементарен бай-пас като си изработих нещо като нова плочка, която поставих непосредственно преди дросела и така колата почна да пали веднага, има същото вървене както преди, но с по 1.5 оборота по-навита газ!!!

    Коментар


    • #17
      До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

      Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
      Всъщност моята пълна инжекция също е с обикновенно газово, с изпарител и некви емулатори и ламбда-контрол джаджи. Италианците така са го направили, даже и работи за ужас на любителите на газовите инжекциони.
      ПП. Нищо не разбирам от газови уредби, но нещо докато работи не трябва да се ремонтира
      Колеги, играх си много докато си направя комп на Витара V6 2.0.
      Викам си - плюса ще е това, че ще мога да си поставя пропан-бутан елементарно. Речено-сторено. Даже намерих теория по въпроса - типове плочки, диаметър на вентурата(ако някой се интересува - да погледне линките по-долу). Горе-долу върви в момента.

      ОБАЧЕ: Като гръмне - хвърчат скобите на филтъра, и филтъра го вадя на парчета. Предварения - закъснения, бедна - богата смес как ли не си играх - твърдо нйе! - при много рязко настъпване - вземе че гръмне. Не винаги, но не е приятно.

      Има ли начин да се избегне този проблем? Селиката ми от 5 години няма бензинова помпа и досега не е гръмнала нито веднъж. Гледам на моноинжекциите също им слагат плочки....

      Една от причините е ясна - когато се подаде искра в отворен цилиндър.
      На мен ми минават и едни други мисли - я клапан недозатворен, я ЕГР връща огин в смукателният ...
      ЕГР може ли да ми подава огънче, а?

      ************** ЛИНКИ*************
      http://www.customspeedparts.de/conte...berechnung.php
      http://www.dzegas.narod.ru/autogas/Gts/Mixerr.htm
      Тук има добра теория, малко е позабравил човека да каже, че обемното отношение 24/1 трябва да се промени при разлика в температурите на двата газа, и при загрял мотор 10/1, 12/1 обемно отношение требе да гоните. На толкова беше и фабричната плочка, която ми попадна.

      Коментар


      • #18
        До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

        Моето ЕГР такива простотии не прави. И не би му било лесно - много е тясно, за да мине пламък оттам. А ако ги правеше, щеше да ги прави и с бензин. Но то е на лада с карбуратор.

        Иначе, гърменето е много популярно в системите със двойна искра - по две свещи на бобина. Особено ако палнеш малко късно.

        Сигурен ли си, че не хвърляш по някоя излишна искрица?

        Коментар


        • #19
          До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Моето ЕГР такива простотии не прави. И не би му било лесно - много е тясно, за да мине пламък оттам. А ако ги правеше, щеше да ги прави и с бензин. Но то е на лада с карбуратор.

          Иначе, гърменето е много популярно в системите със двойна искра - по две свещи на бобина. Особено ако палнеш малко късно.

          Сигурен ли си, че не хвърляш по някоя излишна искрица?
          Неее ве - нема излишни искрици(май). Но ще го преосигуря още. А едните гърмежи беха поради ресет на компа - ама пък други не беха от това. А ЕГР-то при бензина не може го подпали, щото дюзите пръскат след ЕГР, а на мен плочката ми е преди ЕГР. Но пак ще подсигуря искрите, още една проверка за последователност на цилиндрите. А на бензин в момента е пушчица - равно работи мотора, и тегли яко.

          Коментар


          • #20
            До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

            При мен ЕГР е след карбуратора, ако фърляше огин да ми е избушило и филтъра, и капака на колата даже.

            А и това, че е преди инжекторите не е гаранция - ако изобщо оттам влезе пламък, ще стигне и до инжекторите заедно с въздуха.

            С една дума - не е от него.

            Коментар


            • #21
              До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              При мен ЕГР е след карбуратора, ако фърляше огин да ми е избушило и филтъра, и капака на колата даже.

              А и това, че е преди инжекторите не е гаранция - ако изобщо оттам влезе пламък, ще стигне и до инжекторите заедно с въздуха.

              С една дума - не е от него.
              абе какво е тва ЕГР при карбюратора? аз защо не съм чувал за егр при карб? и как го управляват

              Коментар


              • #22
                До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                Той моят карбуратор е малко шантав - има ламбда, компютър и непрестанно цъкащи два жигльора. EGR при мен работи с вакуум отведен от подходящо място на карбуратора и термовакуумен клапан.

                п.с. и катализатор имам, имах и въгленов пароуловител, но него го дисквалифицирах - хвърляше въгленчета в жигльорите. Изобщо - ранни (и бързо изоставени) опити да се взема Евро 1 с карбуратор.

                Коментар


                • #23
                  До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                  Ясене - прав си бил батенце! Това гърмене се е получавало в един преходен режим, където софта е издишал. На бензин точно на тези обороти се усети едно придръпване на мотора, при това много рядко. Очевидно за пропан-бутана е достатъчно за да избомбардира

                  Коментар


                  • #24
                    До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                    Убихме още 1 бъг!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X